Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 20. únor 2013, 21:34:39 Předmět: |
|
|
Zdravím,
nahodil jsem nový build s novým levelem + drobnosti viz. update prvního postu.
Naposledy upravil lemplik dne 7. březen 2013, 22:15:01, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 7. březen 2013, 22:14:36 Předmět: |
|
|
Tak po kratší pauze zase aktualizace.
Přidáno GUI a nějaké další věci (viz první příspěvek)
V hlavním menu má zatím funkci jen new game a exit game
Pokud chce někdo testnout, tak nová verze je zde
http://www.pm-arts.cz/files/cavetaxi.zip |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 4. duben 2013, 17:14:48 Předmět: |
|
|
zacal jsem dodelavat grafiku projektu, ale dostal jsem se na cca 250 - 400 drawcalls a 200k-250k tris. Nemate prosim nekdo nahodou predstavu, na jake grafice je tohle jeste plynule ?
tady je porovnani grafiky oproti puvodni (nektere drobnosti nejsou dodelane)
http://www.pm-arts.cz/files/level1.jpg |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1051
|
Zaslal: 4. duben 2013, 23:42:55 Předmět: |
|
|
moja stara radeon 3850 davala okolo 400MTris/s takze tych 200k by mala daat kazda dnesna trosku slusnejia rafika s prstom v nose. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 5. duben 2013, 09:12:52 Předmět: |
|
|
nice .. dodělej mulťák (ideálně i pro víc jak dva lidi), editor levelů, a myslim, že mám zase o závislost postaráno
Jinak bug report .. v druhým levelu jsem shodil z trojky klienta, spadl do vody, tak jsem se pro něj pustil .. žbluňknul jsem tak (pod úhlem), že jsem skončil pod skálou.
Konzoli to vytapetovalo hláškou
"SetDestination" can only be called on an active agent that has been placed on a NavMesh.
I když jsem se dostal z pod tý plošiny a zaparkoval vedle plaváčka, nenasedl. Logika hry nějak celkově přestala fungovat a bylo potřeba level restartovat.
Řekl bych, že ty platformy pod vodou by mohly být vertikálně až "po dno", aby se pod platformu zapadnout nedalo. Minimálně by mohla být voda trochu průhlednější, protože když se tohle stane, vlastně ani pořádně nevím, kde jsem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
swarm

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 5. duben 2013, 16:14:46 Předmět: |
|
|
lemplik napsal: |
zacal jsem dodelavat grafiku projektu, ale dostal jsem se na cca 250 - 400 drawcalls a 200k-250k tris. Nemate prosim nekdo nahodou predstavu, na jake grafice je tohle jeste plynule ? |
Prostřední nastavení grafiky a HD ready rozlišení dává plynule i grafika Intel GMA X4500 (rok 2008). Teď jsem tu hru zkoušel. _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 6. duben 2013, 08:17:43 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
moja stara radeon 3850 davala okolo 400MTris/s takze tych 200k by mala daat kazda dnesna trosku slusnejia rafika s prstom v nose. |
díky za informaci, v tom případě to tak nechám
Paranoik napsal: |
.. dodělej mulťák (ideálně i pro víc jak dva lidi), editor levelů, a myslim, že mám zase o závislost postaráno .. |
multiplayer ještě uvidíme, ale editor nebude určitě. Používám lightmapy v unity a nejde je vytvořit v kódu
Díky za to nahlášení chyby a ty skály předělám, ať nejdou podplavat.
swarm napsal: |
Prostřední nastavení grafiky a HD ready rozlišení dává plynule i grafika Intel GMA X4500 (rok 2008). Teď jsem tu hru zkoušel. |
No ta verze k testování je ta v horší grafice - teď jsou právě nároky vyšší.
No udělal jsem test v druhém nejhorším nastavení a když je hnusná voda a nejsou stíny, tak to padá hodně ty nároky - vypadá to takto - http://www.pm-arts.cz/files/level1-LQ.jpg
Drawcalls do 50ti, tris do 60k
Nevíte někdo prosím na jaké hodnoty se musím dostat, aby to jelo i na mobilech ? Né že bych to teď měl v plánu, ale když by se hra povedla, tak je možná lepší mít to na to připraveno.
A nevíte vyplatí se překopat UV a narvat veškerou grafiku do 4x 2048x2048 textur (2 na diffuse a 2 na normal) místo tuším 14ti 1024x1024 (7x diffuse, 7x normal) ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6. duben 2013, 11:20:38 Předmět: |
|
|
Dá se nějak v tom "public" buildu zapnout ten stats tab?
Dál mě napadá .. frame limiter, vertical sync (jen proboha ne natvrdo na 60)? Trochu mě děsí, že to grafiku vyšťaví na 100%, a v úvodním menu na 40 (i když se tam nic neděje). Jestli s tím budeš chtít na mobily, budeš se pak muset zaměřit i na energetickou úspornost.
Další bugy/nápady:
- Konfigurace by si mohla pamatovat poslední volbu.
- Nefunguje mi exit na esc. Zobrazí se potvrzovací dialog, ale ať dělám cokoliv, skočím zpět do hry.
- Indiikaci cílové stanice jinak než jen na mapě? Dole do panelu?
- Hudbu nerestartovat při failu? Za chvíli se ohraje a leze na mozek
- Plaváčci by mohli dostat bonus, když jen nešlapou vodu. Kolikrát totiž musí přeplavat třeba půl screenu a než se k nim člověk dostane, už nemají šanci. V původní hře to tuším bylo tak, že jakmile plavou, neutopí se nikdy, a tuším dokonce se jim obnovilo počitadlo, takže je šlo trollit neomezeně dlouho. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 6. duben 2013, 14:03:15 Předmět: |
|
|
Paranoik napsal: |
Dá se nějak v tom "public" buildu zapnout ten stats tab?
Dál mě napadá .. frame limiter, vertical sync (jen proboha ne natvrdo na 60)? Trochu mě děsí, že to grafiku vyšťaví na 100%, a v úvodním menu na 40 (i když se tam nic neděje). Jestli s tím budeš chtít na mobily, budeš se pak muset zaměřit i na energetickou úspornost.
Další bugy/nápady:
- Konfigurace by si mohla pamatovat poslední volbu.
- Nefunguje mi exit na esc. Zobrazí se potvrzovací dialog, ale ať dělám cokoliv, skočím zpět do hry.
- Indiikaci cílové stanice jinak než jen na mapě? Dole do panelu?
- Hudbu nerestartovat při failu? Za chvíli se ohraje a leze na mozek
- Plaváčci by mohli dostat bonus, když jen nešlapou vodu. Kolikrát totiž musí přeplavat třeba půl screenu a než se k nim člověk dostane, už nemají šanci. V původní hře to tuším bylo tak, že jakmile plavou, neutopí se nikdy, a tuším dokonce se jim obnovilo počitadlo, takže je šlo trollit neomezeně dlouho. |
Díky moc za připomínky
Statistika se zapnout nedá, ale do dalšího buildu to přidám. Vsync je vyplej, abych videl, jak to jede, bude se dát zapnout v menu, ale nemám to dodělané. Bude tam celé nastavení - od kvality vody, přes AA.
Menu má taky vyplej Vsync, proto vytěžuje grafiku - jinak má 2 Drawcalls a 36 tris, takže je to opravdu jen tím, že není limit fps.
Celé nastavení kvality bude jinak a bude se samozřejmě ukládat, ale ještě to nemám hotové.
S tím exitem by to mělo jet, ale je to blbě udělané, není to na myš, ale na šipky. Myš funguje jen jako kliknutí, ale ne jako výběr, takže je nutné šipkou změnit na exit a odenterovat, nebo odkliknout. V příštím buildu už bude myš v menu fungovat normálně.
Cílové patro ukazuje jen mapa a bublina při nasedání, ale není problém to dolů přidat - dám to tam.
Hudba - no je to tam spíš jen, ať to není úplně hluché - moc na to nebyl čas, tak jsem splácal jen tři cca minutové smyčky - tohle budu řešit až později.
S těma panákama ve vodě jsem to tak udělal schválně kvůli obtížnosti. Na nižší obtížnost (zatím není), měli vydržet déle. Tohle bych nechtěl měnit - chci totiž dodělat systém vylepšování - asi co 2 levely si hráč vybere, co chce vylepšit (výšší výkon, větší odolnost vrtulníku/vrtule, menši spotřeba jídla, atp.) a jedna z možností je i záchranné dřevo pro plavce (s upgradem na více ks). Když se hodí do vody, postava doplave k němu a udrží se libovolně dlouho.
Další build bude až příští týden v neděli - měl bych mít hotové to menu + ty opravy a novou grafiku pro první dva levely. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6. duben 2013, 21:55:33 Předmět: |
|
|
Díky za info, menu je jak říkáš .. co se týče hudby, tam ty minutovky nevadí, dost možná by pomohlo je spojit do nějakýho většího streamu, případně je udělat tak, aby začínaly a končily univerzálně a rotovat je zcela náhodně Připomínkoval jsem to proto, že jsem zkoušel umírání a když mi to co tři sekundy začlo hrát znova, po minutě ... však víš
Jinak jsem to teda projel do čtvrtýho levelu, kde jsem chcípl u posledního paňáce (OMG) a další report ..
V té čtvrté mapě je třetí zastávka úrovní "pod" mostem, který má ale větší Z-order .. nevim jestli je to rozlišením, ale zavazel mi tak, že nebyly vidět bubliny, maximálně asi ve dvou místech, kde měla ta plošina prohlubně.
Dovolil bych si navrhnout (aspoň pro to testování) třeba do continue přidat seznam levelů s možností začít kde chci.
A poslední .. v tom čtvrtým levelu jsem se snažil vozit na jedné straně (ten vodopád je fakt opruzní ), když jsem pak přejel, na jedné zastávce jsem našel asi pět lidí .. možná by to chtělo nějakej limit.
Co se týká upgradů, chtěl jsem je nadhodit, ale zas jsem čekal, že se do mě někdo opře, že z toho dělám něco, co ta hra být nemá.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 9. duben 2013, 07:21:45 Předmět: |
|
|
Paranoik napsal: |
Díky za info, menu je jak říkáš .. co se týče hudby, tam ty minutovky nevadí, dost možná by pomohlo je spojit do nějakýho většího streamu, případně je udělat tak, aby začínaly a končily univerzálně a rotovat je zcela náhodně Připomínkoval jsem to proto, že jsem zkoušel umírání a když mi to co tři sekundy začlo hrát znova, po minutě ... však víš
Jinak jsem to teda projel do čtvrtýho levelu, kde jsem chcípl u posledního paňáce (OMG) a další report ..
V té čtvrté mapě je třetí zastávka úrovní "pod" mostem, který má ale větší Z-order .. nevim jestli je to rozlišením, ale zavazel mi tak, že nebyly vidět bubliny, maximálně asi ve dvou místech, kde měla ta plošina prohlubně.
Dovolil bych si navrhnout (aspoň pro to testování) třeba do continue přidat seznam levelů s možností začít kde chci.
A poslední .. v tom čtvrtým levelu jsem se snažil vozit na jedné straně (ten vodopád je fakt opruzní ), když jsem pak přejel, na jedné zastávce jsem našel asi pět lidí .. možná by to chtělo nějakej limit.
Co se týká upgradů, chtěl jsem je nadhodit, ale zas jsem čekal, že se do mě někdo opře, že z toho dělám něco, co ta hra být nemá.  |
Diky za dalsi uzitecne pripominky
Jo v tom 4tem levelu je to dost blizko sebe. Chtel bych udelat ten predsunuty utes polopruhledny pri pruletu hrace. Uvidim jak moc se to podepise na vykonu.
Ten seznam levelu pod tim continue ma byt, ale nemam to jeste hotove. Maji byt videt vsechny levely (ty jejich minimapky) a postupne se odemykat dle toho, ktere hrac uz projel.
Ten pocet lidi opravim - ono je to ted nahodne (ale chybi limit na plosinu - dodelam ho). Na nahodnem je dobre, ze to clovek nemuze hrat z pameti a dopredu litat kde vylezou a taky muze mit "stesti" a leti jen kousek, ale zase se to neda pouzit na porovnani hracu mezi sebou, atp. Kazdy ma jine podminky. Taky zatim neni zadne score za prepravu. Zvazuju, zda ho vubec davat, nebo jen nechat hrace, at se popere s prepravou samotnou. Od toho se pak i odviji, zda je nechat nahodne, nebo preddefinovane (obe funkce jsou hotove)
K tem upgradum - myslim, ze by to s nima bylo zajimavejsi. Obcas by se mohl objevit na mape i nejaky nahodny bonus.
Nebo by se nejaky nahodny bonus mohl objevit za rychlou prepravu, pokud by panaci nechodili nahodne.
Blbe jak pro upgrady, tak pro grafiku je, ze v praveku nicmoc nebylo
Treba z grafiky neni moc co udelat - snad jen par kosti, zbytek jen skaly. Uz ted jsem tam pridal modre svitici krystaly, jsou nelogicke, ale vypada to s nima lip.
Libil by se mi treba upgrade s moznosti 1x za kolo se teleportovat primo k cilove plosine, mod "duch", kdy lze na par vterin proletet skrz skaly, bullettime na proleteni tezkych useku, jako treba ten vodopad, atp. ale moc to k tomu nezapada.
Obycejne upgrady, jako vyssi odolnost, vetsi sila (vykon), nizsi spotreba jidla, atp. by dat sly i tak, ale ty predchozi mi prijdou zajimavejsi.
Myslite ze by narusilo raz hry, kdyby tam byly kamenne ruiny, drevene konstrukce, magicke/mechanicke pasti atp. ?
Az mam chut to cele pretvorit z praveku do fantasy sveta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 9. duben 2013, 20:30:16 Předmět: |
|
|
lemplik napsal: |
Ten pocet lidi opravim - ono je to ted nahodne (ale chybi limit na plosinu - dodelam ho). Na nahodnem je dobre, ze to clovek nemuze hrat z pameti a dopredu litat kde vylezou a taky muze mit "stesti" a leti jen kousek, ale zase se to neda pouzit na porovnani hracu mezi sebou, atp. Kazdy ma jine podminky. Taky zatim neni zadne score za prepravu. Zvazuju, zda ho vubec davat, nebo jen nechat hrace, at se popere s prepravou samotnou. Od toho se pak i odviji, zda je nechat nahodne, nebo preddefinovane (obe funkce jsou hotove) |
A co udělat oboje? Nějakou kampaň, která bude předskriptovaná a bude se počítat skore, a pak ten "random play"? Kterej by šel klidně startovat "kdekoliv". Každopádně chtělo by to víc těch jednodušších levelů .. jestli se dobře pamatuju, tak ugh mělo padesátku? Přičemž většina se dala dohrát jen s nějakou elementární trpělivostí. Tady jsem se už ve třetím levelu (je mi jasný, že v reálu to bude někde ve finále) zasekl a nadával.
citace: |
Blbe jak pro upgrady, tak pro grafiku je, ze v praveku nicmoc nebylo
Treba z grafiky neni moc co udelat - snad jen par kosti, zbytek jen skaly. Uz ted jsem tam pridal modre svitici krystaly, jsou nelogicke, ale vypada to s nima lip. |
To už si můžeš rovnou dělat srandu, a umístit tam pár popkulturních odkazů .. zapíchnutý ufo, případně Clarkův monolit, možná by se neztratili nějací ptáci lítající zleva doprava (kteří by mohli zároveň sloužit i jako překážka), která by třeba vyhodila klienta, i když nezpůsobila jiné poškození.
citace: |
Libil by se mi treba upgrade s moznosti 1x za kolo se teleportovat primo k cilove plosine, mod "duch", kdy lze na par vterin proletet skrz skaly, bullettime na proleteni tezkych useku, jako treba ten vodopad, atp. ale moc to k tomu nezapada. |
Tak vymyslet jich půjde mraky, jde o to, co přesně do toho rázu zapadne. Na druhou stranu, jestli nejsou těžký na implementaci, asi by bylo nejjednodušší je tam naházet a pak podle potřeby vypínat. U těch složitějších by se to pak odvodilo z těch jednodušších.
citace: |
Myslite ze by narusilo raz hry, kdyby tam byly kamenne ruiny, drevene konstrukce, magicke/mechanicke pasti atp. ?
Az mam chut to cele pretvorit z praveku do fantasy sveta |
dle mýho to tam sedět nebude .. ugh je prostě ugh (btw doporučil bych si prověřit licenci, ať z toho nemáš na krku ještě žalobu) .. ale nabízí se udělat takhle rovnou dvě hry .. na tomto si vyzkoušíš ten princip, odladíš problémy, objevíš ty hranice a pak můžeš v případě potřeby začít znovu/přepsat jádro, aby zvládalo co se nakupí během hraní této verze. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 20. srpen 2013, 17:34:13 Předmět: |
|
|
Zdravim,
tak vyvoj totalne zamrznul - mel jsem kamose, co slibil, ze udela nejake levely (delal jsem mezitim na jinem projektu), ale za ty 4 mesice udelal 3 levely, takze jsem se to rozhodnul prekopat. Odstranil jsem lightmapy, dodelal texture atlasy, zmenil na mene narocnou vodu a presel na deferred lighting - ted je to +/- stejne narocne, ale nepotrebuje baked lightmapy a da se teda udelat editor.
Nemel by nekdo napad, jak nejlip udelat editor ? Umistovani jednotlivych objektu je dost zdlouhave a pochybuju, ze by to nekoho bavilo.
Pro patra, kde hrac doseda bych to asi udelal tak, ze se umisti vychozi bod patra a pak se jen naklika kolik kostek doprava a kolik doleva. Vubec ale netusim, jak by slo usnadnit umistovani tech skal, co lemuji level a tech v pozadi.
Jinak ukazka nove verze ke stazeni zde (ma zatim jen jeden level na testy) - www.pm-arts.cz/files/cavetaxi.zip |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. srpen 2013, 18:27:18 Předmět: |
|
|
Pěkná VODA... a pěkný strom! Jen scrolling trochu ubírá původní hratelnosti. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|