.[ ČeskéHry.cz ].
knihovna pro signály/sloty v C++

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 536

PříspěvekZaslal: 10. březen 2013, 23:39:57    Předmět: knihovna pro signály/sloty v C++ Odpovědět s citátem

Čau,
pro ty z vás, co ví, o čem je řeč, tady je k dispozici moje malá libka pod zlib licencí:
https://github.com/kmar/sig
Snad se někomu může hodit. Happy coding.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1036

PříspěvekZaslal: 11. březen 2013, 00:25:07    Předmět: Odpovědět s citátem

asi pol roka dozadu som sem postoval proof of concept signal/slot v C++11.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 536

PříspěvekZaslal: 11. březen 2013, 09:28:22    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
asi pol roka dozadu som sem postoval proof of concept signal/slot v C++11.

To je zajímavé, máš link? C++11 verze jsou v mém případě jenom jako třešnička na dortu - možná by to šlo i líp, používat nativní delegates bez hacků.
Já osobně na C++11 (0x) přejdu až tehdy, až to budou umět všechny mainstreamové překladače (celý standard a bez chyb)
a to asi ještě nějaký ten rok potrvá. Nejlépe je na tom zatím gcc, msc dost zaostává, i když na tom evidentně pracují.
Pro signály jsem použil variadic template arguments, auto bude mít své kouzlo obzvlášť u stl iterátorů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1036

PříspěvekZaslal: 11. březen 2013, 09:34:04    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=2987 problem je ze to nefunguje v VS10.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 536

PříspěvekZaslal: 11. březen 2013, 10:18:13    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=2987 problem je ze to nefunguje v VS10.

Už to vidím, díky.
Problém je, že variadic template arguments umí až VS12, když si stáhneš pre-release CTP verzi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna