Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 23. březen 2013, 12:22:37 Předmět: Mobilní hry Auto fire "Ano/Ne" |
|
|
Zdravim,
obracím se na vás kteří jistě taky hrajete některé mobilní hry zdali si myslíte že je auto fire u mobilních her dobrý nápad popř zda se na něj zcela vybodnout a nastavit nějaké kolečko pro mačkáni které by znázorňovalo fire.
Všem moc děkuji.
Ukázka zdali by to bylo u podobné hry dobré:
 _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 23. březen 2013, 13:42:31 Předmět: |
|
|
Pokud nemáš omezeně střeliva, tak nevidím důvod, proč nevyužít autofire. Zvlášť na mobilu. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 23. březen 2013, 14:07:47 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
Pokud nemáš omezeně střeliva, tak nevidím důvod, proč nevyužít autofire. Zvlášť na mobilu. |
To střelivo by omezené nemělo avšak měl jsem v plánu u hry nastavit modul pozičního cílení prstem a následnou střelbu. Ale asi vážně bude lepší střelbu mít jen na speciální projektily jako jsou rakety atd.. Takže říkáš že je to lepší jak klikačka? _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 23. březen 2013, 14:14:28 Předmět: |
|
|
Tak je to osobní názor. Počkej na další. Ale osobně u her na mobilu(zvlášť s dotykovým displayem), čím míň nutnost mačkání, tím líp. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 23. březen 2013, 15:21:36 Předmět: |
|
|
O systemu ovladani te hry je tu napsano tak malo, ze se prakticky neda rict nic.... Navic je autofire a autofire.
Abychom tomu tedy dali nejaky rad:
1) autofire - raketka strili naprosto porad a hrac nemacka naprosto nikde nic (tohle asi bylo mysleno autorem vlakna)
2) autofire - raketka nonstop strili, kdyz drzim palec nekde na displeji
3) autofire - raketka strili po zmacknuti tlacitka autofire a nasledne nemusim drzet vubec nic. Raketka prestane strilet opetovnym zmacknutim tohodle tlacitka (pripadne lze aplikovat bez nutnosti nejakeho tlacitka, ale proste kdekoli tapnu tak to strili, kdekoli tapnu podruhe, tak uz to nestrili)
4) raketka vystreli jednu strelu po zmacknuti tlacitka. Chce-li hrac docilit nejake kontinualnejsi strelby musi mackat jako pako o sto6.
Jen typ ctyri se neda oznacit jako autofire, vsechny ostatni s klidem ano.
Co se tyce vhodnosti. Je celkem jasny, ze typ ctyri je uplne na prd a na mobily nevhodny. Ostatne ani pri ovladani joypadem, klavesnici nebo mysi tohle neni uplne oblibene (presto plno strilecek to tak ma, spis oldschoolovych).
Ostatni tri typy autofiru jsou naprosto s klidem aplikovatelne. Zalezi jak cela hra funguje, jak se ovlada raketka a proste jaky je presny koncept te hry.
Pokud mam, ze se raketka ovlada naklanenim mobilu, tak metoda 2 je dost nesikovna. Protoze prece nebudu chtit nekde jeste drzet prst na displeji, ze. Metoda 1 je v takovem pripade asi nejlepsi. Trojku si taky dokazu predstavit, obzvlast tedy ve spojeni, ze munice hraje roli.
Pokud raketku ovladam "virtualnim joystickem", tak jsou mozny klidne vsechny tri varianty. Zalezi pak na dalsich rysech konceptu hry - hraje roli munice, typy zbrani, bonusy co se dal musi nekde spoustet atd. Pro metodu 2 hraje, ze prsty uz stejne na displeji mam kvuli tomu joysticku na jedne strane, proc bych nedrzel i druhy palec na druhe strane pro strelbu ze. Navic se asi i koncepcne ocekava, ze v tech mistech kde se ocekavaji polozene prsty nebude nic zasadniho pro hru zobrazeno, jsou tam treba takove neherni okraje jako na uvedenem screenshotu. Nicmene tohle uz predpoklada, ze hra je stavena na landscape a drzim mobil jako herni hadnheld. Plno tehle strilecek s letadelky je ale delano na portret mod, kdy mobil drzim v jedne ruce a druhou ruku mam volnou pro jezdeni ukazovackem po displeji ci cokoli jineho ze Pak opet by byla metoda dva dost dementni.
Pokud se raketka ovlada nejakymi swipy/gesty pres displej pro vytvareni uhybnych manevru, tak opet je to asi jen prvni metoda, ze raketka strili furt.
A toz tak. To jsou jen letme navrty moznych reseni konceptu hry, ktere vyznamne ovlivnuji co vlastne nakonci vypadne za hru. Cili samotna otazka "autofire ano/ne" bez blizsi specifikace hry nema a asi ani nemuze mit jasnou odpoved. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 23. březen 2013, 15:30:25 Předmět: |
|
|
Děkuji Flashi za podklad. Pořádně se nad tím zamyslím a pokusím se aplikovat tu nejlepší variantu. Cílem by mělo byt to že hráč jedním prstem pohybuje samotnou lodičkou a druhým prstem klika po displeji na nepřátelské lodičky, následně hráčovy fejzry a celkově střely letí na daný "zaměřený cíl"
U PC verze je to jednodušší, ovladaní klasicky WSAD a myšidlem označování nepřátel, přičemž 123456... jsou speciální zbraňové systémy.
U té mobilní verze to asi bude docela háček to pěkně vyladit aby z toho nebyla kravina. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 23. březen 2013, 16:29:42 Předmět: |
|
|
V tom pripade doporucuju maximalne zjednodusit. At uz omezenim jen na jednu vec - bud to bude jen o ovladani lodicky, nebo jen o zamerovani strel - nebo jakkoli jinak
Jinak bych to videl, ze mas obe ruky pres displej, nevidis tak neustale skoro nic a byl by z toho chaos. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 23. březen 2013, 20:37:19 Předmět: |
|
|
Flash napsal: |
V tom pripade doporucuju maximalne zjednodusit. At uz omezenim jen na jednu vec - bud to bude jen o ovladani lodicky, nebo jen o zamerovani strel - nebo jakkoli jinak
Jinak bych to videl, ze mas obe ruky pres displej, nevidis tak neustale skoro nic a byl by z toho chaos. |
+1
U telefonu se navíc přidává problém, že je obvykle potřeba ho jednou rukou držet (i když leží na stole, musí se korigovat, aby se nikam neposouval). A to když takovej 5' telefon (letošní standard high-endu) držíš, tak už nemáš s tou rukou moc velký akční rádius.
Tedy já osobně nemám moc rád hry, kde se jezdí oběma rukama po displeji.
Buď ať mám šanci jednou rukou telefon držet a druhou můžu šudlat po celé ploše, nebo můžu telefon držet oběma rukama, ale pak mám pro ovládání volný jen palce (spodní rohy displeje). _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 24. březen 2013, 07:51:01 Předmět: |
|
|
Díky za tipy, cílem bude to tedy celé nepřeplácat, a hlavně aby to bylo hratelné. Je pravda, že na tabletech by to asi vypadalo mnohonásobně lépe avšak nemam zas tak velké tušení jak jsou tablety u lidí rozšířeny. Sám bych jeden takový docela potřeboval na pracovní úkony. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|