Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 9. duben 2013, 20:56:20 Předmět: |
|
|
Bohužel, hra momentálně běží v okně s pevným rozlišením (1360 x 768), takže na menších monitorech se vážně nezobrazí správně. Celkově to na některých počítačích lidem běží pomalu, nebo se trhá myš, zkouším se dívat čím by to mohlo být.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 10. duben 2013, 07:47:41 Předmět: |
|
|
To bude to LÖVE Ale spíš teda nastavení grafiky, nepoužívá se tam nějaký náročný shader? V Unity jsme na to naráželi často, byť až na mobilech |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rexistens

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 10. duben 2013, 09:32:17 Předmět: |
|
|
Kolem tohohle threadu jsem párkrát prošel, a přestože mě na první pohled ta hra zaujala, z toho, co jsem se dočetl, jsem vůbec nepochopil, o co tam vlastně má jít. Demo mě tedy rozhodně potěšilo a šel jsem do něj bez váhání. Teď, čumim s otevřenou hubou, jak něco takovýho může u nás vzniknout a kde na tohle vůbec vezme člověk inspiraci. Vážně držím palce a rozhodně budu patřit mezi zákazníky. Ale pojďme ke kritice Wink
Jako demo bych to nenazýval, tři souboje těžko dokáží odprezentovat co v té hře vlastně je. Spíš technologický demo.
To okno je rozhodně k předělání, zvlášť když s ním nejde hýbat, nemá title, chybí mu ovládací prvky .. jak vlastně hru legit zavřít?
Můžu potvrdit problém s lagující myší, občas se i samotná hra trochu sekne, jakoby grafika nestíhala .. přestože jede na 10% (btw 100% v load screenu? O_O)
Kurzor je trochu mimo .. když jsem sbíral nody, nemohl jsem se trefit, při zazoomování a detailním hlídání jsem zjistil, že reálně ten kurzor bere někde uprostřed šipky. Můžu dodat screen či video.
A dál pár nápadů/tweaků:
- Mouseonly ovládání? Co jsem si všiml, potřeba je jen space a enter/esc. Oboje by se dalo řešit pomocí ingame tlačítek .. ony tam teda možná jsou, ale díky formátu obrazu je třeba nevidim.
- Redeploy v "bitvě"? Nevim jestli je to featura, že si nemusím naklikat všechny prvky na začátku, ale můžu průběžně přidávat. Každopádně když nejdříve naklikávám a seknu se třeba u posledního, i když jsem vlastně nezačal bojovat, pomůže leda abortnout fight a začít znovu. RMB by mohl fungovat jako cancel, funkční ovšem pouze pro položky přidané v daném kole, resp. dokud nebyly odpáleny, pokud jde o free action.
- S tím taky souvisí .. default setup? Přece jen, všechny tři souboje jsem vlastně prošel se stejným nastavením. Vzhledem k tomu, jak má být mapa velká, hádám, že stejně bude browser těch abilit, zde by bylo nejspíš vhodné jim mimo toho defaultu mít možnost i zdisablovat .. jednoduše aby se nenabízely v boji jako "obsolete".
- Možnost zapnout nonstop viditelné vlastní/cizí hp bary.
- Cooldown má číslovky textem, narozdíl od všech ostatních parametrů.
- Sběr nodů automaticky na mouseover bez klikání? (Lazy pig feature.)
- Nějaký hover panel, který zobrazí i u aktivního node, co udělal, resp. u neaktivního k čemu je a co stojí .. např. 750es -> 15sp.
- Button (middle mouse?) který po dobu podržení zobrazí u neaktivovaných nodů jejich cenu, resp. zvýrazní na které mám.
To jen tak na první průchod .. kdybys měl zájem, můžeme se dohodnout, že to zkusím proletět trochu víc do hloubky, nicméně k tomu by bylo potřeba víc než jen tohle "demo". Kdyžtak PM/ICQ. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 10. duben 2013, 14:47:10 Předmět: |
|
|
Díky za pochvalu i přípomínky. Ve zkratce ? souhlasím v podstatě se vším
Myslím, že jsem měl víc zdůraznit, že tahle verze je hodně brzo ve vývoji, a tudíž hodně nahrubo a většina toho by se nakonec změnila. Tohle trvalo přibližně dva měsíce vytvořit, přičemž rozpočet sháním na dalších cca osm až deset měsíců. Cílem bylo hlavně víc přiblížit celkově ten nápad, protože přesně jak říkáš, z toho textu se to nechápe úplně snadno. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 11. duben 2013, 09:02:17 Předmět: |
|
|
No, jestli jsi tuhle mechaniku vytvořil za dva měsíce .. a to ve volným čase .. co chceš proboha na tom dělat dalších osm měsíců na fulltime?
Dle mě tomu chybí hlavně to gui, a pak jen přidávat content, paterny, a ideálně vyvinout jejich generátor. Je mi jasný, že se těch věcí okolo dá vymyslet spousta, ale zase než to zbytečně přeplácávat, čistej zábavnej koncept dokončit během pár měsíců a release.
Jinak postnul jsem to na pár private forech, celkově s průměrně tisícovou čteností, tak snad se někdo chytí.
edit: jsem se nějak neztotožnil s tím, jak je to krátký a zkusil to aspoň ještě jednou
- klávesové zkratky (čísla) pro volbu spellu?
- když je enemy turn, spelly jsou aktivní (na hover), ale vlastně se nedá nic dělat .. konkrétně třeba útočný by bylo fajn nakliknout dopředu
- našel jsem dva "tajný" level přepínače většina těch levelů je s těma dosažitelnýma spellama nehratelná, nexus nedamaguje (ten level se nedá prohrát)
- "U" jakožta zpět z boje na mapu by chtělo zpropagovat
- "tab" na kill naopak minimálně s dialogem  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 12. duben 2013, 00:54:30 Předmět: |
|
|
to ze som to nevedel hrat je ok lebo som blby ale preco to neslo vypnut? ESC? nic..ALT F4 ? nic ...musel som to zostrelit ...akoze sry ale to sa neroby.
Nehovoriac o tom ze moj notebook ktory teda neni az take drevo aby nezvladal 2d hry zacal fucat ako keby som hral nejaku najnovsiu 3d ptakovinu... ....ale ako grafika, dizajn a tak to je pekne...len som sa nezahral  _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 12. duben 2013, 23:02:31 Předmět: |
|
|
Jojo, máte naprostou pravdu, včetně toho zavírání - bylo to všechno trochu ve spěchu, takže spousta důležitých věcí by tam šla určitě zvládnout líp. Třeba ta klávesová zkratka by tě na tu bitvu s nexusem prokliknout neměla, ale máš body za průzkum  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16. duben 2013, 09:42:28 Předmět: |
|
|
Tak nějak se obávám, že ten target nepadne Co máš v plánu dál? Dát to k ledu nebo to dělat průběžně ve volným čase? Nepřemýšlels o tom vzít někoho do party? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 17. duben 2013, 23:01:58 Předmět: |
|
|
Moc to nevypadá co Obávám se nicméně, že to budu muset poslat k ledu - budu začínat normálně v práci a ve volném čase budu muset dělat další hru, kterou musím odevzdávat přes prázdniny jako dizertaci. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RaGG

Založen: 24. 08. 2012 Příspěvky: 9 Bydliště: Muž
|
Zaslal: 26. duben 2013, 18:32:25 Předmět: |
|
|
Vytrhl jsem se ze své tradiční lenosti, aktivoval si kartu a při té příležitosti trochu přihodil a sdílnul na face. Třeba se to ještě nějak stane!  _________________ http://good-guy-george.blogspot.cz/ - le portfólio
udelle.com - slečna co mi nakreslila profilovku |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 26. duben 2013, 22:11:20 Předmět: |
|
|
Nice, diky! Obavam se nicmene, ze pokud nemas extremne nadseny a solventni kamose, tak uz to asi nevytrhneme  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|