Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 17:34:28 Předmět: |
|
|
Dof je dobrý, každá moderní hra pro PC a Xbox ho má, jen se musí správně použít, hodně lidí si automaticky vybaví staré průkopnické hry (Crysis1...), kdy ještě neexistovala míra. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 17:59:12 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Dof je dobrý, každá moderní hra pro PC a Xbox ho má, jen se musí správně použít, hodně lidí si automaticky vybaví staré průkopnické hry (Crysis1...), kdy ještě neexistovala míra. |
Když slyším slovní spojení "každá moderní hra ho má", tak se začínám pěkně čertit. Osobně si myslím, že když něco je ve většině her, tak to nutně ještě nemusí znamenat, že je to správně. A přestože mám zrak nanejvýš v pořádku (musím zaklepat), tak mám podobné nutkání, sehnat si brýle, jako teď Ladis. Když se na takový obrázek dívám, tak mě z toho bolí oči.
Jako, obrázky jsou to vážně hezké, barveně parádně sladěné, hezké postavičky, prostě perfektní, ale ten DoF mi ten dojem malinko kazí.
Chtělo by to nějaké krátké demo, pro vyzkoušení gameplay a náročnosti na HW...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 18:01:39 Předmět: |
|
|
Já teda nevím, ale když normálně koukám z okna do dálky (a není mlha), žádný DOF v bezprostřední blízkosti nepozoruji (jp, něco je vidět v 20+ km... ale to nevypadá jako případ běžných her, kde je "DOF po 20m") _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 18:07:26 Předmět: |
|
|
perry tak si dej ruku před obličej  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 18:45:54 Předmět: |
|
|
JC > Je mi jasný, kam míříš... jenomže tenhle efekt funguje ve 3D (navíc ostřím na objekt a zbytek moc nevnímám), kdežto na monitoru vnímám vše a 3D tam vlastně neexistuje... proto to tam imho vypadá tak divně nepřirozeně. Navíc to není jen můj subjektivní názor. I v mém okolí hodně lidí DOF vypíná a nadává na to. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 19:47:01 Předmět: |
|
|
Lepší DOF ve hrách než být ubit pro tři stovky v podchodu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fr4m3
Založen: 23. 11. 2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 20:15:13 Předmět: |
|
|
Naprosto super grafika! Strašně se mi ta stylizace líbí!
Pokračuj v tom, co děláš! Těším se, až si budu moci kus i zahrát :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 20:43:38 Předmět: |
|
|
Tak DOF může být volitelný a spokojení budou všichni  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. srpen 2013, 14:37:42 Předmět: |
|
|
Jo DOF v Crysis 1 to byl skutečně kvalitní matroš, co ti vývojáři užívali. Pokud se to nebude zběsile přeostřovat tak by to naopak mohlo atmosféru udělat (podobně jako se v paralaxu nebo perspektivě věci vpředu a vzadu hýbou jinou rychlostí, blur nebo dof), na fotkách je to obrovský přínos, který vidí i laik, tak si nechte úvahy o 3D a Ladisových očích od cesty  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 10. září 2013, 16:51:20 Předmět: |
|
|
Mohl bych se jen tak malinko a nenápadně zeptat, neplánuješ v dohledné době nějakou hratelnou ukázku? Poslední týden se na Steamu pořád koukám na trailer a trochu mě mrzí, že ta videa, zde ve vlákně, jsou soukromá.
A nebo by stačilo zas nějaké videjíčko, my se rádi díváme jak se ti panáčkové mezi sebou mydlej.
Byl jsem se teď o víkendu s přítelkyní projet na kole kolem Sudoměře, byli jsme u sochy Žižky, kterou mám v podstatě za rohem, tak jsem si na Tebe hned vzpomněl...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zpirit

Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 10. září 2013, 20:49:55 Předmět: |
|
|
Me DoF nevadí ale myslím že u strategie to moc využitelný není maximalně tak když budeš dělat nějaký ingame video ale pořád nevím jak vůbec bude nastavená kamera ve hře.
Tahle hra má na PC moc zastaralou grafiku co se geometrických detailů tyče. Chápu že předělání je moc náročný ale kdyby jsi hru nakonec vydal na mobilní zařízení mohlo by to mít úspěch ale zase nevím jak daleko bude kamera, pokud někde na úrovni Medieval tak by to zase nebylo tak hrozný. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 10. září 2013, 21:24:37 Předmět: |
|
|
Chcel som napisat, Zpirit, "Co to melies?", ale nenapisem to, lebo som slusny WTF? Ta grafika je stylova, na urovni a rozhodne nema nijake deficity! Assety su super a viac nez adekvatne! Len tak dalej! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zpirit

Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 10. září 2013, 21:30:43 Předmět: |
|
|
Ale jo co se týká stylu tak je supr ani k texturám nemám výtku ale geometrický detaily jsou strašně nízký(stačí se podívat na dělo je to šestiúhelník!) a čím déle bude vývoj trvat tím víc to půjde vidět a pokud nevěříte mě podívejte se na komentáře na Greenlitu i když si většina lidí díky popisu myslí že se jedná o akční hru:).
Naposledy upravil Zpirit dne 10. září 2013, 21:34:52, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 10. září 2013, 21:32:59 Předmět: |
|
|
Grafika je krásná, má styl (jak už řekl pcmaster) a navíc je konzistentní. Geometrických detailů je tam na strategii adekvátní množství...
Ale vrtá mi hlavou, DoF se tu řešil, jak dávno, ale jen se zeptám na něco jiného, hned se to zas vytáhne...jak je to možné?  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. září 2013, 07:41:24 Předmět: |
|
|
Památník u Sudoměře je kult, mnohem lepší než socha Žižky na Vítkově. A taky je to pěkné lowpoly.
Video z testovací verze (bez grafiky), které už obsahuje novou vysoce realistickou next-gen fyzikální simulaci jízdy na koni, je tady.
Zpirit napsal: |
geometrický detaily jsou strašně nízký a čím déle bude vývoj trvat tím víc to půjde vidět |
Pravda, proto sázím hlavně na zvukovou stránku, to bude pastva pro uši! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|