Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 29. duben 2013, 10:12:51 Předmět: Zombie: Walking Death |
|
|
Zdravím!
Rád bych vám představil naši momentálně vyvíjenou hru Zombie: Walking Death. Jedná se o 3D akční hru primárně pro mobilní zařízení. Zatím se vývoj nachází v alfa stádiu. Alespoň iOS verze by měla být dokončena do konce roku.
Zde je web build první části prvního levelu. (69MB)
http://butterflyware.com/webbuilds/zombieGameDark/zombieGameDark.html
Jedná se o malou ukázku z prvního levelu.
Rádi uslyšíme vaše názory na gameplay, grafiku, zvuk...
Naposledy upravil Butterflyware dne 27. červenec 2013, 10:26:36, celkově upraveno 5 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 29. duben 2013, 10:46:31 Předmět: Re: Zombie: Walking Death |
|
|
Moc pěkně uděláno.. jen mě štvala ta šipka myši.. ale to asi bude něco u mne  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. duben 2013, 14:08:47 Předmět: |
|
|
Ne, kurzor myši jsem měl i já. Nevypnul se ani ve fullscreenu. Ten terčík byl mimo střed obrazovky, asi vůbec nefungoval. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 30. duben 2013, 10:11:41 Předmět: |
|
|
Zatím to ovládání pomocí myši a klávesnice vzniklo jen kvůli tomu, aby se nemusel pořád používat emulátor na dotekové ovládání. Nevíme, jestli to má pak vůbec cenu vydat pro PC/Linux/Mac. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 30. duben 2013, 10:25:18 Předmět: |
|
|
Ne, tohle nemá  _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 1. květen 2013, 10:55:34 Předmět: |
|
|
No tak jsem si to taky zahrál. Netuším, k čemu mi jsou ty bílé kvádry na zemi, ale sbíral jsem je. Granáty mi jednou nešli sebrat, tak jsem nemohl zničit ten otravný kulomet. Páčidlem se mi nepodařilo zabít jediného zombíka, i když jsem do něj bušil celkem dlouho. Nevím jestli jsem tu hru dohrál, ale v místě, kde bylo celkem slušný množství zombíků, jsem nevěděl co dál. Začal jsem zkoumat mapu a přeskočením červené dodávky se dostal za mapu. A tím posledním kulometem se nedá vůbec mířit.
A chtělo by to trošku těžší obtížnost, jediný, čeho jsem se bál, byl ten zabijácký kulomet. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 27. červenec 2013, 10:51:56 Předmět: |
|
|
zdravim,
vypada to slusne. Nelibi se mi, ze predmety zvednu tak, ze na ne musim zamirit zamerovacem. Prijde mi lepsi zpusob, tak jak je ve vetsine her sebrat je, pokud jsem tesne u nich a nemuset se na ne primo divat.
Trigger na najdi zbran sepne znova, i kdyz uz nejakou zbran mam.
zbrane "visi" ve vzduchu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 27. červenec 2013, 10:57:17 Předmět: |
|
|
spustil som tu web verziu, po chvili chodenia sa to seklo a chodilo to stale(ako keby bolo zmacknute D)...nejak sa to samo napravilo, no po chvili sa to seklo zas (akoby som mal stlacene W)...doslo to do rohu, mys nereagoval, nedalo sa otacat, len som stale pocul zvuk svojich krokov, hru neslo nijak zrusit tak som to nakoniec musel zostrelit cez spravcu
U mna totalny fail. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. červenec 2013, 18:05:58 Předmět: |
|
|
Mně to zobrazoval vzhůru nohama. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 27. červenec 2013, 20:48:07 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Mně to zobrazoval vzhůru nohama. |
odskusal som to, zomrel som, a az potom mi to zaclo zobrazovat hore nohamy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 5. srpen 2013, 09:16:50 Předmět: |
|
|
lemplik napsal: |
zdravim,
vypada to slusne. Nelibi se mi, ze predmety zvednu tak, ze na ne musim zamirit zamerovacem. Prijde mi lepsi zpusob, tak jak je ve vetsine her sebrat je, pokud jsem tesne u nich a nemuset se na ne primo divat.
|
Chtěli jsme to mít jinak než ostatní hry Pokud by se víc lidí ozývalo, že se jim to takhle nezdá, asi bychom to změnili.
DespeRadoX napsal: |
spustil som tu web verziu, po chvili chodenia sa to seklo a chodilo to stale(ako keby bolo zmacknute D)...nejak sa to samo napravilo, no po chvili sa to seklo zas (akoby som mal stlacene W)...doslo to do rohu, mys nereagoval, nedalo sa otacat, len som stale pocul zvuk svojich krokov, hru neslo nijak zrusit tak som to nakoniec musel zostrelit cez spravcu
U mna totalny fail. |
Nejspíš kurzor nějak vyjel z toho aktivního okna hry.
Ladis napsal: |
Mně to zobrazoval vzhůru nohama. |
Toto by se určitě nemělo stávat a pokud ano, tak to určitě nebyl bug, ale fičůra  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 5. srpen 2013, 13:36:21 Předmět: |
|
|
K tomu zobrazeni vzhuru nohama - o jakou grafarnu slo u toho prevraceneho obrazu ?
Nemate nejaky image effect na kamere ? Ja se setkal s otocenim obrazu, kdyz jsem mel na kamere fast bloom a grafika neumela shader model 3 (kamera preskoci z deferred na forward a problem byl na svete). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. srpen 2013, 17:01:06 Předmět: |
|
|
Ano, na kameře jde zapnout bloom a motion blur. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|