Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 28. říjen 2007, 21:08:35 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
agile napsal: |
sulthan napsal: |
Teda Ondro, ty zacinas byt fakt dobrej  |
Pracuješ taky pro Redbosse, co? |
Pracuju pro víc lidí, ale protože se to většinou všechno vleče, tak pracuju hlavně pro sebe a dělám takovýhle blbinky no  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 28. říjen 2007, 21:11:44 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
Hardwire napsal: |
Díky, ale počkej až uvidíš, co připravuju na tu bakalářku:) Pak sem postnu nějaký vymakanější demo:) |
Pockej na moji diplomku... pokud ji nekdy dodelam 
Naposledy upravil sulthan dne 16. listopad 2007, 17:19:10, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 29. říjen 2007, 01:01:08 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
sulthan napsal: |
Hardwire napsal: |
sulthan napsal: |
Teda Ondro, ty zacinas byt fakt dobrej  |
Díky, ale počkej až uvidíš, co připravuju na tu bakalářku:) Pak sem postnu nějaký vymakanější demo:) |
Pockej na moji diplomku... pokud ji nekdy dodelam  |
Nějaká ukázka by byla? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 30. říjen 2007, 00:13:28 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
Hardwire napsal: |
Nějaká ukázka by byla? |
No, kdyz po tom tak touzis, tak tady jsou dva screeny z testovaciho sveta. Doufal jsem, ze kolize uz funguji, ale ted pri delani screenu jsem tam nasel nejake chyby Jeste zrychlit grafiku (m3g je strasne pomala), udelat editor, propracovat fyziku a engine bude na svete.

Naposledy upravil sulthan dne 16. listopad 2007, 17:17:59, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pietro
Založen: 16. 10. 2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. listopad 2007, 17:34:23 Předmět: Hezky |
|
|
Tohle je vazne pekne, vzhledem k tomu ze se zacinam ucit Javu abych mel na vejsce naskok, tak mam sto chuti te zasypat dotazama jak se co dela Doufám ze to ozivis nejakou grafikou a nametem(jestli si to jeste neudelal) a poslels do sveta. Btw. az mem,rezna nebo nekdo takovej uvidi ty stromovy citace o par prispevku výš tak se po..re  _________________ "Dostatečně pokročilou technologii nelze odlišit od magie" Arthur C. Clarke |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 13. listopad 2007, 23:19:11 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
sulthan napsal: |
Hardwire napsal: |
sulthan napsal: |
Pockej na moji diplomku... pokud ji nekdy dodelam  |
Nějaká ukázka by byla? |
No, kdyz po tom tak touzis, tak tady jsou dva screeny z testovaciho sveta. Doufal jsem, ze kolize uz funguji, ale ted pri delani screenu jsem tam nasel nejake chyby Jeste zrychlit grafiku (m3g je strasne pomala), udelat editor, propracovat fyziku a engine bude na svete.
 |
A co to bude až to bude? Nějakej obecně použitelnej engine jako je třeba Abyss? (teda samozřejmě lepší než Abyss:D).
Chyby se nejlíp hledaj, když to máš někomu předvést:)
Já jsem taky udělal demíčko z toho, na čem teď dělám:
http://www.youtube.com/watch?v=6hh60Cu8KcI |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 13. listopad 2007, 23:22:50 Předmět: Re: Hezky |
|
|
Pietro napsal: |
Tohle je vazne pekne, vzhledem k tomu ze se zacinam ucit Javu abych mel na vejsce naskok, tak mam sto chuti te zasypat dotazama jak se co dela Doufám ze to ozivis nejakou grafikou a nametem(jestli si to jeste neudelal) a poslels do sveta. |
Podle toho, co budou ty dotazy zač
Ono tohle s Javou moc nesouvisí... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 16. listopad 2007, 17:45:08 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
Hardwire napsal: |
A co to bude až to bude? Nějakej obecně použitelnej engine jako je třeba Abyss? (teda samozřejmě lepší než Abyss:D).
Chyby se nejlíp hledaj, když to máš někomu předvést:)
Já jsem taky udělal demíčko z toho, na čem teď dělám:
http://www.youtube.com/watch?v=6hh60Cu8KcI |
No, na abyss nemam ani nahodou. To bych musel mit 10lidi k ruce Puvodne jsem chtel udelat jednu hru, ale vzhledem k tomu, ze bych stejne nestihnul udelat AI apod. tak to planuju jako propracovany engine pro FPS hry s mensim ukazkovym programem.
Myslim, ze co se tyce kolizi, mozna bych mohl dosahnout vetsi vykonnosti nez abyss. Ted musim delat na editoru, abych mel vetsi kontrolu nad vstupnimi grafickymi daty. Pokusim se stihnout udelat i animovane postavy, ale zatim na to nemam moc cas. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 16. listopad 2007, 17:54:57 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
sulthan napsal: |
Hardwire napsal: |
A co to bude až to bude? Nějakej obecně použitelnej engine jako je třeba Abyss? (teda samozřejmě lepší než Abyss:D).
Chyby se nejlíp hledaj, když to máš někomu předvést:)
Já jsem taky udělal demíčko z toho, na čem teď dělám:
http://www.youtube.com/watch?v=6hh60Cu8KcI |
No, na abyss nemam ani nahodou. To bych musel mit 10lidi k ruce Puvodne jsem chtel udelat jednu hru, ale vzhledem k tomu, ze bych stejne nestihnul udelat AI apod. tak to planuju jako propracovany engine pro FPS hry s mensim ukazkovym programem.
Myslim, ze co se tyce kolizi, mozna bych mohl dosahnout vetsi vykonnosti nez abyss. Ted musim delat na editoru, abych mel vetsi kontrolu nad vstupnimi grafickymi daty. Pokusim se stihnout udelat i animovane postavy, ale zatim na to nemam moc cas. |
Abyss je sice nabušenej featurama, ale i na mý N70 jde příšerně (jako že fakt doslova nehratelně) pomalu...a nemyslím si, že by N70 byla nějak pomalá.
Editor se nezdá, ale často je to dost problém i ve 2D udělat ho nějak rozumně a user friendly  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 16. listopad 2007, 19:54:19 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
Pokud to chapu spravne, tak Abyss se testuje hlavne na Sony-Ericssonech, ktere jsou podle mych zkusenosti rychlejsi nez nokie. Ja momentalne testuju na w800, coz byl prakticky jeden z prvnich M3G telefonu, takze predpokladam, ze kdyz to pujde tam alespon trhane, tak novejsi telefony to uz zvladnou.
Co se tyce editoru, front-end asi dost odbudu Vetsinu veci budu zadavat pomoci dialogovych oken, ale potrebuju to okamzite videt ve 3D, zobrazit si ruzne vrstvy, octree apod. On i ten back-end mi trval celkem dlouho - napsat m3g exporter neni zas tak jednoduchy. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 16. listopad 2007, 20:02:26 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
sulthan napsal: |
Pokud to chapu spravne, tak Abyss se testuje hlavne na Sony-Ericssonech, ktere jsou podle mych zkusenosti rychlejsi nez nokie. Ja momentalne testuju na w800, coz byl prakticky jeden z prvnich M3G telefonu, takze predpokladam, ze kdyz to pujde tam alespon trhane, tak novejsi telefony to uz zvladnou.
Co se tyce editoru, front-end asi dost odbudu Vetsinu veci budu zadavat pomoci dialogovych oken, ale potrebuju to okamzite videt ve 3D, zobrazit si ruzne vrstvy, octree apod. On i ten back-end mi trval celkem dlouho - napsat m3g exporter neni zas tak jednoduchy. |
Tak až budš mít nějakou verzi o který si budeš myslet, že je celkem optimalizovaná, tak pošli  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 16. listopad 2007, 22:34:58 Předmět: |
|
|
Mel bych si na to vlastne zalozit vlastni topic, tady ti lezu do Dymixu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 17. listopad 2007, 00:20:42 Předmět: |
|
|
sulthan napsal: |
Mel bych si na to vlastne zalozit vlastni topic, tady ti lezu do Dymixu  |
Nikdy se mi nedarilo na forech drzet se tematu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
agile

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 257
|
Zaslal: 23. listopad 2007, 11:27:00 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
A poruseni prav Chronic Logicu se nebojis? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 23. listopad 2007, 11:35:32 Předmět: Re: DyMiX - 2D fyzikální engine pro J2ME hry |
|
|
agile napsal: |
A poruseni prav Chronic Logicu se nebojis? |
Tuhle grafiku tam samozřejmě nenechám Jen jsem zatím nesehnal lepší a nebavilo mě se koukat jen na jednobarevný tily.
EDIT: Ale je fakt, že by ty videa mohly někomu vadit...smáznu je, stejně to už viděli všichni, kdo to vidět chtěli:). Dík za připomínku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|