Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Aulipe
Založen: 17. 05. 2013 Příspěvky: 10 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 16:04:13 Předmět: 3D Engine v DirectX 11 |
|
|
Zdravím, začínám rozjíždět nový projekt, zaměřený na tvorbu 3D Enginu v C++ a tak jsem se chtěl zeptat, jestli by neměl někdo zájem.
Vyžduji:
-dobré znalosti v C++ a DirectX
-nadšení pro práci
-možnost a čas pracovat na nekomerčním projektu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 17:56:54 Předmět: Re: 3D Engine v DirectX 11 |
|
|
A jak dopadly ty vaše hry předtím? Face of War či jak to bylo.
Takže jste nedodělali nic ani na Quake3 enginu ani na CryEnginu3 a teď čekáš, že ti někdo kývne na napsání homebrew enginu zadarmo?
To si snad děláš legraci
Napíšeš sem, co vyžaduješ, ale vůbec nic o tom, co nabízíš, ani o tom, co za projekt by to mělo být. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aulipe
Založen: 17. 05. 2013 Příspěvky: 10 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 18:11:34 Předmět: Hlouběji ... |
|
|
Cílem tohoto projektu je vytvořit free herní engine pro začínající vývojáře nebo jen herní nadčence, kteří si chtějí zkusit, jaké je to, 'vyrábět' hru.
A na Face of War stále pracujeme
Jen je to ve dvou trochu déle potrvá.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aulipe
Založen: 17. 05. 2013 Příspěvky: 10 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 18:34:15 Předmět: Re: Hlouběji ... |
|
|
Nějaký lehko ovladatelný, jednoduchý editor a nějakou herní ukázku enginu s nějakým sample contentem. Samozřejmě vše open source. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 20:06:59 Předmět: |
|
|
jj, presne to sa stane, zrobite open source engine a zacinajusi vyvojari v nom budu robit hry. Sprav nieco pre seba a daj sa vysetrit.
A ten vas/tvoj web to je tiez maso.  _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aulipe
Založen: 17. 05. 2013 Příspěvky: 10 Bydliště: Klatovy
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 22:03:55 Předmět: |
|
|
Vzhledem k tomu že už jsem na enginech již dělal, tak ti to řeknu takhle. Psát specifický engine je spousta práce. Psát engine, který je obecný pro jeden žánr je setsakra spousta práce. Psát obecný engine je ještě více práce.
Nevidím důvod proč by někdo, kdo je schopen psát enginy, do toho šel. Co z toho budu mít?
Ostatně za takovou práci platí velké firmy nemálo peněz (v řádech tisíců USD měsíčně každému vývojáři). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aulipe
Založen: 17. 05. 2013 Příspěvky: 10 Bydliště: Klatovy
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 22:18:17 Předmět: |
|
|
Asi tě/vás zklamu, ale projekt nebude komerční a práce by byla zcela dobrovolná. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 22:58:42 Předmět: |
|
|
Aulipe napsal: |
Asi tě/vás zklamu, ale projekt nebude komerční a práce by byla zcela dobrovolná. |
Po tvém prvním příspěvku už nás ničím zklamat nemůžeš .
Btw vývojáři se dají nabídnout i jiná lákadla pro práci na projektu než peníze (ale ty se o to ani nesnažíš). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LukeMak
Založen: 08. 02. 2013 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 23:03:49 Předmět: |
|
|
Ty si hrajes na herniho vyvojare, open source a tak podobne a zaroven s tim na svem webu siris odkazy na ilegalni stazeni cizich autorskych del (Bioshock, Walking Dead, Crysis, ...)? DespeRadoX ma pravdu s tim vysetrenim... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 30. listopad 2013, 23:55:45 Předmět: |
|
|
Upřímně řečeno by mě zajímalo, na čem Aulipe jede a kde to můžu sehnat. Příliš dlouhé trvání jednoho projektu chce řešit tím, že začne společně s ním dělat i druhý? Možná ho zklamu, ale mezi počtem projektů a časem jejich dokončení opravdu není nepřímá úměrnost. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 1. prosinec 2013, 02:15:01 Předmět: |
|
|
Je pravda, że každý chce svůj engine. A kdo ne pánové? J? začal v javascriotu, to už nebyl problém přev?st do javy a nakonec to skončilo u c++. Tak mu dopřejte taky těch pár let bádání a stresu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 1. prosinec 2013, 02:36:49 Předmět: |
|
|
2Aulipe:
Skus sa na to prestat pozerat ako retard a zamysli sa.
Preco by ktokolvek kto dokaze spravit engine pracoval dobrovolne a zadarmo pre teba? Takyto ludia su vytazeny NADPRIEMERNE PLATENOU pracou na 100% a ich volny cas je tak drahy ze to nedokazu zaplatit ani tie firmy ktore ich zamestnavaju.
Zaklinadlo "opensource, nekomercne a dobrovolne" mozes pouzit az budes mat v rukach nieco originalne a zaujmave. Nie dalsi engine o ktorom nemas inu predstavu ako tu ze bude opensource...aspon kurva napis do toho sprosteho googla slova open source game engine. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|