.[ ČeskéHry.cz ].
C - knhovna napříč jazykama

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1472
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 3. březen 2014, 12:38:01    Předmět: C - knhovna napříč jazykama Odpovědět s citátem

Píšu takovou knihovnu v C++, která bude mít i C-čkový API, podobně jako má OpenGL. Samozřejmě bych chtěl, aby to šlo použít v jakýmkoliv jazyce a to multi-platformně (proto to C-api a inspirace OpenGL).

Nevíte někdo, jestli existujou nějaký omezení napříč jazykama, nebo je to natolik prověřená technologie, že všechno lze?

Pro přestavu: moje funkce občas naplní nějakou strukturu. Ty struktury
obsahují pole čísel fixní velikosti, nějaké další struktury, ale nikdy
neobsahují pointery na jiný struktury, nebo nějaké stringy. Takže jde o blok dat s fixní velikostí.

Zatím to chci importovat do C# (jestli mi z toho nepraskne hlava), ale zajímal by mě i třeba takový Python a podobně...
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2150

PříspěvekZaslal: 3. březen 2014, 13:56:37    Předmět: Odpovědět s citátem

zrovna u pythonu je to dobre popsane, jak treba presne psat v C aby to tam slo naimportovat, primo u distra bude nejakej sample urcite.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 3. březen 2014, 21:21:30    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[> Pokud mas rad dobrodruzstvi, podivej se na Swig a mozna bys mohl vygenerovat wrappery primo k rozhrani v C++. Exploze hlavy zarucena, ale kdyz uz to jednou rozchodis...
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 866

PříspěvekZaslal: 3. březen 2014, 22:14:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Spíše než inspiraci OpenGL mi to připomíná COM objecty pro wrapping c++ tříd do DLL Smile OpenGL není objektový, ne ?

Každopádně k otázce. Problém by být neměl, jen občas nemusí sedět datové typy velikostně (int C nemá přesně danou velikost, ale jen minimální vs int někde jinde), popř. nějaký zarovnávání v C pokud vynutíš.
Plus drobný problém možná jazyky který nemají struct budeš asi muset plnit jako memory buffer .. ale co pak struct ve structu ?
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1472
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 4. březen 2014, 10:02:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi to ještě odložím a budu se držet C++. Pro představu - chtěl jsem integrovat svojí fyzikální knihovnu do Unity. Ale přestože s Unity normálně pracuju, přehlédl jsem ten fakt, že nativní pluginy jdou používat až v PRO verzi, která stojí asi 30 litrů. Tak moc Unity zase rád nemám :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: 10. březen 2014, 15:51:14    Předmět: Odpovědět s citátem

C++ knihovna s pěkným C API:
http://sourceforge.net/projects/ftgl/


a inspiroval bych se i zde:
http://www.apibook.com/blog/archives/tag/cpp
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna