.[ ČeskéHry.cz ].
Profiling
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 09:36:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som bol v tom, ze IEEE single a double floaty su vzdy lexikograficky porovnatelne. Kedy to nefunguje?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 09:50:01    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
Zkoušel jsem tu tvoji hashmapu (VS2012) a porovnával s unordered_map. Aby to porovnání bylo fér, vnutil jsem unordered_map stejnou hashovací funkci pro int a změnil jsem count() na find()/end() [v microsoftí implementaci to bylo o fous rychlejší]
a dal jsem optimalizace na maximum a rozdíl v rychlosti byl nakonec pouhá 2 procenta v nesprospěch unordered_map, což už je prakticky zanedbatelné (v původní verzi byl rozdíl 50%).


to je zajimave - bohuzel nemam nikde windows abych prozkoumal (zkousel jsem jen gcc a clang) ale uz jsem slysel ze v nekterych typech optimalizaci je kompilator od Microsoftu dost dobry. Az nekdy budu mirit i na windows platformu tak se na nej urcite podivam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 09:57:47    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster: no, musíš dát bacha asi hlavně na ty nuly a infy
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 550

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 11:46:05    Předmět: Odpovědět s citátem

quas4 napsal:
to je zajimave - bohuzel nemam nikde windows abych prozkoumal (zkousel jsem jen gcc a clang) ale uz jsem slysel ze v nekterych typech optimalizaci je kompilator od Microsoftu dost dobry. Az nekdy budu mirit i na windows platformu tak se na nej urcite podivam.

No od stare 6ky na tom prekladaci trochu zapracovali, ale gcc vytvari porad rychlejsi kod.
Tak jsem to zkousel i na linuxu a vypada to spis na horsi implementaci STL, coz me docela prekvapilo.
Pridal jsem do tveho benchmarku projekt pro VS2012 (plus rand() v microsofti stdlib vraci jenom 15-bitove hodnoty, tak jsem to upravil).
Taky jsem pridal (velmi osekanou) verzi sve hashmapy, jednoducha, zalozena na dvou vektorech a jednosmernem listu vazanem pres indexy.
Vyhoda je moznost iterace v poradi vkladani (pokud se nemazalo*)
a tim padem i O(1) iterace pres elementy a random access na unsorted klice.
Link je tady: www.crabaware.com/hashmap/hashmap_bench2.zip

* rychle unstable mazani z vektoru delam pres swap i-teho prvku s poslednim a zmensenim velikosti o 1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1417

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 12:08:47    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster, ]semo[: a NaNy (protože když double x = 0.0/0.0;, tak pak x != x vrací true, což určitě víte, ale třeba to někdo jiný neví)
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 24. duben 2014, 12:41:34    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
Taky jsem pridal (velmi osekanou) verzi sve hashmapy, jednoducha, zalozena na dvou vektorech a jednosmernem listu vazanem pres indexy.
Vyhoda je moznost iterace v poradi vkladani (pokud se nemazalo*)
a tim padem i O(1) iterace pres elementy a random access na unsorted klice.


vypada citelne a je velmi rychla. Pekne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna