Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yellowzelo

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 11:21:52 Předmět: |
|
|
Fajn progres.
- úvodná obrazovka hry (s menu) vyzerá podľa mňa o dosť lepšie ako screenshoty z gameplaya
- chýbajú mi tam normalmapy na teréne
- skús tam namrdať tam čo najviac detailov (drobné šutre, drobná vegetácia, pne stromov a pod), môžeš ich dať do samostatnej vrstvy a využívať distance culling -http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-layerCullDistances.html
- používaš nejaké optimalizácie? (napr. LOD, occlusion culling, distance culling)
- plánuješ prejsť časom na Unity5? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 11:36:00 Předmět: |
|
|
Díky;)
yellowzelo napsal: |
Fajn progres.
- úvodná obrazovka hry (s menu) vyzerá podľa mňa o dosť lepšie ako screenshoty z gameplaya |
Ta je tvořená ručně = vždy lepší vizuální pocit (ve finále bude ale jiná)
yellowzelo napsal: |
- chýbajú mi tam normalmapy na teréne
|
Terén není tvořen ručně - jako prefab na který by se dalo nacpat spousta efektů.
(globální normal mapy, color mapy atd.) vše je tvořeno za běhu pomocí scriptu = značné omezení.
No to je zase problém toho jak je tvořen svět - naházet tam co nejvíce detailů je nemožné - (protože unity padne) tolik objektů tvořených za běhu neutáhne - proto by na ně neplatilo ani LOD, culling atd.
Jakýkoliv objekt přidaný za běhu se chová jinak než pokud je pevnou součástí scény (na tyto objekty neplatí culling (výkonově)).
Proto se detaily musí řešit trošku jinak než je v Unity běžné - a aktuálně se pracuje na renderu a generování detailu.
Udělat svět ručně by bylo jednoduché - vypadalo by to super, nežralo výkon atd. Ale je to mimo smysl projektu.
yellowzelo napsal: |
- používaš nejaké optimalizácie? (napr. LOD, occlusion culling, distance culling)
|
Ano - na co to jde tak ano.
yellowzelo napsal: |
- plánuješ prejsť časom na Unity5?
|
Ano - pokud to pro projekt bude výhodné. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
saarix
Založen: 09. 08. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 12:34:52 Předmět: Údiv |
|
|
Wow já jen žasnu, je vidět že své řemeslo máš zmáknuté a víš co děláš. To je jedině paráda že je svět generický a ne statický jako ve většině her.
Sem fanda tvého projektu a už se opravdu těším až se někdy všichni potkáme ve tvém světe.
Držím palce do vývoje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 13:04:28 Předmět: |
|
|
Ještě k těm detailům.
Je třeba si také uvědomit, že každý objekt má i interakci (tedy cca 90% objektů) a proto se s nimi musí i tak pracovat (není to jen o tom že budou na scéně, ale musí se o nich vést záznamy, interakce atd.)
I ten v podstatě nic neříkající leknín pro efekt má svoji složitost - i když bude jen static tak je ovlivněn teraformací terénu - kdy hráč může na pobřeží udělat hliněný plácek pro domek.
----------------------
saarix -> díky;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 13:52:26 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Generování musí být pro všechny identické - je to přeci jen MMO;) - takže žádné random. |
Random ano, ale seed stejný :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 13:59:07 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
McMagic napsal: |
Generování musí být pro všechny identické - je to přeci jen MMO;) - takže žádné random. |
Random ano, ale seed stejný . |
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 14:01:43 Předmět: |
|
|
Jinými slovy 10x náročnější na výkon, než když by svět vygeneroval offline (generování na místě má význam jen tehdy, když je to pokaždé jiné nebo jde o ty "64kB dema" apod.). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 14:07:08 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Jinými slovy 10x náročnější na výkon, než když by svět vygeneroval offline (generování na místě má význam jen tehdy, když je to pokaždé jiné nebo jde o ty "64kB dema" apod.). |
Taky pravda, ale také to je 100x jednodušší na celkový vývoj do budoucna (počet potřebných lidí atd.) - nemluvě o financích (zadarmo neděla nikdo).
Věřím, že pokud bych svět řešil offline - tak se nikam nehnu a budu pořád jen řešit lidi aby něco dělali a dělali to tak jak je třeba. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 19:57:08 Předmět: |
|
|
Vygenerovat online vs offline nemá vliv na počet lidí . Offline = to, co tu máš, uložit do podoby těch assetů do Unity, který nad nima umí udělat ty svý optimalizace, jež pro dynamicky přidávané části scény neumí. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 20:26:28 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Vygenerovat online vs offline nemá vliv na počet lidí . Offline = to, co tu máš, uložit do podoby těch assetů do Unity, který nad nima umí udělat ty svý optimalizace, jež pro dynamicky přidávané části scény neumí. |
Ale je - pod to co se generuje bych se nikdy nepodepsal s vědomím, že to je ručně tvořené.
A trávil bych čas tvořením světa co se mě bude zamlouvat:) A do toho bych nikdy nešel - tvořit MMO s před vytvořeným světem - sám bych to nedal časově a bylo by na hodně dlouho.
Pokud ale máš na mysli, že bych si ty to vše jakoby předgeneroval atd.
Tak to taky moc nejde - zase to blokuje interakce - už jsem to zvažoval (i zkoušel) a musel zamítnout.
Ten svět není tak jak je vidět napořád - počítá se zásahy ze strany hráče - takže se vždy musí data kontrolovat a i kdyby to bylo načtena s přegenerovaného prefabu, tak všechny zásahy z toho udělají zase dynamický objekt:).
Napevno by se vygeneroval pouze základní svět a ten vydrží jen pár dní
Cache používám na voxely tam je to zase trošku něco jiného. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. srpen 2014, 08:53:14 Předmět: |
|
|
Tak po dvou měsících je nové jádro konečně doladěno (sice ne ještě na 100%, ale už nic nebrání tomu si dát pauzu od "generátoru krajiny" a zase začít řešit to hlavní -> herní prvky;) )
Zde troška historie:
Napojení původních herních prvků na nové jádro je ok:
A zde trošku jiný biom:
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 11. srpen 2014, 21:58:44 Předmět: |
|
|
Malá ukázka nového terraform nástroje - příprava pozemku.
Jedná se o rychlo ukázku, která nemusí 100% odpovídat finálnímu výsledku.
FPS je sníženo o 50% (nahrávací program)
V podstatě jde o náhradu za voxel terraformaci, která nakonec nebude asi implementovaná do finálního projektu.
http://youtu.be/gUDsxR0zEvM _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 08:47:00 Předmět: |
|
|
Už bylo na čase udělat i nějaké to oficiálnější video - spíše tedy teaser 40s (hlavně pro veřejnost) = nic neříkající video (ale lehce po odhalující lore)
http://youtu.be/SrrOHoe37IA
Poprvé v životě jsem zapnul postprodukční nástroj - tak je to takové nic moc (ale snad dostačující a hlavně to nezestárne jako některé dev ingame videa). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 11:22:08 Předmět: |
|
|
Pěkný, a kde jsi sehnal ten trailer voice? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|