Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 20:31:02 Předmět: |
|
|
všechny plány v troskách  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 20:42:14 Předmět: |
|
|
Spytihněv> nevěš hlavu, když v tom lidi dělají - a dokončují - hry, tak to nebude až tak tragické... _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
oakus
Založen: 27. 05. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 21:21:44 Předmět: |
|
|
při průměrné denní práci mi Unity spadne tak 3-8x, záleží, co člověk dělá a právě, jak moc připojuje ten debugger. Neustálý ukládání je naprostá nutnost, stejně jako zálohy a verzování. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 21:31:39 Předmět: |
|
|
nie ze by sa mi nestalo ze by unity padlo ale nie je to az take strasne (zazil som aj horsie enginy) ..jedine co mi chybalo je autosave pri buildu (ked v editore spustim hru) , to som poriesil externym skriptom a odvtedy uz mam klud (preto ze hru v editore spustam tak casto ze to mam v podstate stale ulozene) ...nejaky medzi sejv co 5 minut by mi skor vadil.
zdrojak na autosave pri builde:
kód: |
// *******************************************************
// Copyright 2013 Daikon Forge, all rights reserved under
// US Copyright Law and international treaties
// *******************************************************
using System;
using System.IO;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEditor;
[InitializeOnLoad]
public class OnUnityLoad
{
static OnUnityLoad()
{
EditorApplication.playmodeStateChanged = () =>
{
if( EditorApplication.isPlayingOrWillChangePlaymode && !EditorApplication.isPlaying )
{
Debug.Log( "Auto-Saving scene before entering Play mode: " + EditorApplication.currentScene );
EditorApplication.SaveScene();
EditorApplication.SaveAssets();
}
};
}
}
|
_________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peto

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 21:40:34 Předmět: |
|
|
Tak to som netusil ze ten unity je az taky shit  _________________ Code or die!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 22:22:57 Předmět: |
|
|
"Kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde."
Mám vždy aktuální verzi Unity a padlo to jen párkrát - minimálně.
Zas tak moc bych to Unity neodsuzoval - není to zázrak - je to jen nástroj, který má své plus a mínus (jako vše - nic není dokonalé). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 01:10:08 Předmět: |
|
|
Ono to s tou aktuální verzí není vždy tak horký.
Kupříkladu když jsem před pár měsíci dělal update na 4.3x, tak byla zabugovaná celkem dost myslím že pak bylo opraveno 450 chyb. Takže to chce si vždy u nové verze počkat tak týden co začnou hlásit na Issue Tracker.
Jinak celkově ano, Unity je zabugovaná v každém updatu,ale co není? když tak čtu některé hororové příspěvky tak je to dost přetažené přes vlasy.
s unity dělám už nějaký ten rok( 3)
a u té zminované 4.3.x to kupříkladu vždy zmrzlo při prvním ukončení...
Samozřejmě MonoDevelop je hororová kapitola sama o sobě ....
alternativa se ale, dá najít.
aktualní verze 4.5 super, i když také má drobné mouchy
Celkově ale, pozitivní převažuje nad negativním.
vše je v Unity hotové raz dva "drag and drop" blesková kompilace.
což se o jiných komerčních enginech říct nedá při kompilaci jsem si mohl skočit na kafe.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 06:33:40 Předmět: |
|
|
Mně Unity ještě nepadlo, pouze často zamrzne při ukončení. Je ale pravda, že debugger jsem tam ještě nepoužil. Udělal jsem tam jenom jednohubku, kde jsem se bez debuggeru obešel (nechtělo se mi hledat, jak ho použít).
Na větší věci Unity nepoužívám. Ale hej, asi to nějak jít musí  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 07:39:42 Předmět: |
|
|
presne ako pise impresionista, to zamrznutie sa stavalo skor pri ukonceni unity, dovod preco som si dal autosave pri builde je ze clovek moze dost dlho robit a zabudne pri tom na sejv a spadnut to moze z inych dovodov...na posledy to bolo bsod 5x v priebehu dna pocas instalovania Wow ... ano ten wow od blizzardu.... pri prvom bsod som prisiel o data lebo som nemal sejvnute a myslel som ze to robi unity ked mi to ale este pocas dna spadlo 4x tak uz to bolo jasne...vysledkom toho padania bol prave ten autosejv co som si nainstaloval _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
oakus
Založen: 27. 05. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 12:54:49 Předmět: |
|
|
ok, špatně jsem se vyjádřil, nespadne, ale zamrzne. Možná to bude velikostí scény, ve které pracuju nebo množstvím assetů. U menším scén v sideprojektech rozhodně tolik nezamrzá. A update na 4.5 nám rozhodil tolik věcí, že jsme se rozhodli zatím zůstat u 4.3 a počkat až na 4.6, až budeme přestupovat na nový GUI. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 17:35:27 Předmět: |
|
|
Ano, jak jsem psal, "proces IDE zůstane při zavírání viset a nezbývá, než ho odstřelit"
A nějakou souvislost s velikostí projektu jsem nevypozoroval. Někdy můžu půl dne dělat na něčem větším, buildovat přímo na Android atd., a vše šlape, a jindy si otevřu nějakou malou pi*ovinu typu Autobird abych udělal webbuild a konec světa... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 17:38:11 Předmět: |
|
|
McMagic napsal: |
Zas tak moc bych to Unity neodsuzoval - není to zázrak - je to jen nástroj, který má své plus a mínus (jako vše - nic není dokonalé). |
Jenže když souběžně dělám ve VS (2008, 2010, 2013) nebo i blbém Eclipse, mám je otevřené po x týdnů (PC chodí jen do sleep) a vše stále funguje, a proti tomu Unity padne nebo se zasekne x-krát za den, tak to fakt normální není. Já chápu, že to je daň za vývoj, ty release listy jsou vždycky impozantní, ale je třeba si to umět připustit a vzít to v úvahu při práci, tj. zálohovat a ničemu nevěřit.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 09:26:15 Předmět: |
|
|
Mem: já teda ty release listy nečtu, ale například mezi verzí 3.5 a 4.3 jsem nezpozoroval žádný rozdíl :-). Ale asi prostě nepoužívám to, co upravujou.
Jinak, co se týče padání u větších projektů: to bude asi tim, že tam bývá zapojeno více věcí naráz a tak je větší šance nějakou chybu ulovit. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 09:31:16 Předmět: |
|
|
K tomu padání - pátral jsem v paměti a vzpomněl si kdy mě to padlo.
Padlo to v případě, když jsem si dělal nástavby do editoru a měl tam závažnou chybu v editor gui - jinak vlastně nikdy (tedy jen když jsem unity zahltil testy na max render objektů atd.) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|