Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. září 2014, 13:43:44 Předmět: |
|
|
Tomu sem se chtěl vyhnout, protože to dělalo tuším artefakty právě na fontech. Oni to pak nealignujou na pixel. Minule jsem s tim jednoho programátora hnal, aby to předělal. Ale zkusím a dám vědět.
Pro pobavení: kolega (mimochodem milovník a zastánce Unity), před dnešním obědem utrhl drát od myši a nakonec jí ještě rozšlapal. Stalo se tak po tom, co mu Unity4 rozjebaly projekt (chudák ho omylem otevřel ve 4 namísto 3.5). Teď má všechny skripty uplně divně rozhozený - těžko popsat. Je to tak den práce navíc. Při jeho hodinový sazbě je to dost pěkná sumička mínus (ale to se tak nedá brát..že, unity nám přece šetří práci). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:11:45 Předmět: |
|
|
Aspon sa naucit comitovat castejsie Mne keby spadol na komp meteorit pridem vzdy maximalne o 30 minut prace. _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:13:47 Předmět: |
|
|
A když otevře starý solution v novém VS a odklepne import dialog a nenechá udělat zálohu před upgradem, tak bude taky v pi... to fakt nemá s Unity nic společného, ta se ho přece taky při importu ptá, jestli to povýšit na novou verzi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:16:24 Předmět: |
|
|
Commituješ každých 30 minut? Já teda až na konci dne. A většina lidí, co znám, tak taky. Ale jestli ti přijde normální, že něco otevřeš a bez jakýkoliv operace, nebo uložení, se ti to rozjebe, ....tak to asi nemám co dodat.
Jinak..zkouším tu GUI.matrix, zdá se, že chyba s aliasingem fontu, jak sem psal předchozí post, se naštěstí neprojevuje. Tak to asi použiju, dík. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:27:51 Předmět: |
|
|
Mem: prý se ho to neptalo. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:32:51 Předmět: |
|
|
Tak nie vzdy comitujem tak casto Ale urcite vzdy ked zatvorim projekt. Okrem toho mi bezi na pozadi time machine, takze mam kazdu hodinu kompletnu zalohu automaticky. _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 17. září 2014, 14:36:14 Předmět: |
|
|
 _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 17. září 2014, 16:07:47 Předmět: |
|
|
No ale rozhodně Unity GUI (staré) nezavrhuj;)
Někdy se hodí (hlavně editorGUI), třeba já si bez toho nedokážu představit organizaci items a receptů - kdy jsem si udělal interní plugin:
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. září 2014, 17:06:14 Předmět: |
|
|
McMagic: Proč je to GUI napůl česky a napůl anglicky?  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. září 2014, 17:15:23 Předmět: |
|
|
já jsem to odinstaloval... 5 GB k dobru na Dokumenty |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 17. září 2014, 17:34:34 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
McMagic: Proč je to GUI napůl česky a napůl anglicky?  |
to neřešit - nemám tam vše lokalizované a v podstatě pro interní potřeby ani nepotřebuji - nebudu to nikde pouštět veřejně, takže hlavní je funkčnost. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. září 2014, 08:07:26 Předmět: |
|
|
Jo, na takovýhle tooly je to v pohodě, podobný 3DSMax scripted gui. Jen na opravdový herní GUI (i jednoduchý), je to dost ...jak to říct...asi nedospělý. Ale je fakt, že zrovna tohle si člověk může do Unity napsat svý. Teda ne tak snadno, jako by začínal od 0, ale šlo by. No. Třeba ten jejich nový GUI systém bude lepší. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. září 2014, 09:18:49 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Mem: prý se ho to neptalo. |
Divné, na tom dialogu ani není volba, aby se příště neptal (leda by to bylo někde v settings)
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Adam.Streck

Založen: 19. 08. 2011 Příspěvky: 26
|
Zaslal: 18. září 2014, 09:58:00 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Chápej, nechci to v dalším frame. Ani fyzikálním, ani grafickým. Chci prostě funkci, která to checkne a vrátí mi výsledek bez čekání. |
Vzpomnel jsem si na tu debatu, co jsem prohledl zbytek vlakna tak se mi zda ze na to nikdo vic nereagoval - fyzikalni engine umi taky Raycasting - neni to uplne to same jako kdyby vracel kolize primo, ale v par radcich by se to melo dat pomoci toho raycastu vykouzlit:
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Physics.Raycast.html |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. září 2014, 10:03:44 Předmět: |
|
|
Ano, ale tvrdí, že se ho to nezeptalo. Vůbec bych se tomu nedivil. Dělává to fakt psí kusy.
No..pokusím se už do Unity zase chvíli nerejpat a zakopat tak válečnou sekeru, kterou postupně vykopávám. Tady na fóru je hodně herních vývojářů, což já vlastně nejsem. Hry mě nebaví dělat, spíš grafiku a technologie. V herních firmách, kde jsem pracoval, jsem taky dělal vždy spíš na enginu a efektech, než na hře. Proto vidím, jaký jsou v Unity (s prominutím) vyjebanosti. Ale umím si představit, že čistě herním vývojářům to vytrhne trn z paty a i přes všechny nedostatky jste si to zamilovali :-). Já se teď snažím orientovat spíš na simulátory a různý jiný věci, kde Unity nebude potřeba (ano, najdou se takový práce, kde to dává smysl :-)). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|