.[ ČeskéHry.cz ].
Little car

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 26. září 2014, 16:41:46    Předmět: Little car Odpovědět s citátem

Podařilo se mi jako vedlejší aktivitu udělat androidí hru s autíčkama pro syna. Tak když už to mám, tak jsem to poslal na google play. Je to projekt, který dáte dohromady za pár dní. Vyzkoušel jsem si na tom proces publikování včetně integrace AdMob. Časem dám vědět, jestli jsou nějaké stažení a prokliky z banneru.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Ziza.LittleCar
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 26. září 2014, 18:51:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra není kompatibilní s nexus 5?
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 26. září 2014, 20:10:13    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej napsal:
Hra není kompatibilní s nexus 5?



Tak to netuším. Je to záležitost spíše pro tablety. Uděláno v unity. Kolik mobilních zařízení to bude podporovat nemám představu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 26. září 2014, 21:21:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně to nejde nainstalovat na žádné z 5 androidích zařízení, které teď doma používáme (Xperia Tipo, Vodafone Smart 4 Mini, Acer A500, PovTab 25XL, Asus MemoPad).
Pokud tam nepoužíváš něco specifického (speciální senzory apod.), tak máš něco špatně v manifestu. Nemáš tam integrovaný např. nějaký reklamní systém? V konzoli Play jinak vidíš, která zařízení jsou zahrnuta a která ti to naopak vyřadilo, je tam vidět i minimální API level, podporovaná rozlišení (ldphi, mdpi, hdpi, xdpi, ...) atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 26. září 2014, 22:35:27    Předmět: Odpovědět s citátem

HTC One S a Samsung GT-I9300 taky nic.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 27. září 2014, 14:30:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, tak to je špatné. Mám tam AdMob banner. To bude ten problem, protože druha aplikace bez reklamy mi funguje. Zvláštní, na mém tabletu to jde nainstalovat i přes google play. Android Manifest mám zkopírovaný ten, co byl u AdMob. Na storu mi to hlásí, že podporuje 2000+ zařízení.


AndroidManifest:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

-<manifest android:versionCode="1" android:versionName="1.0" package="com.example.admobtest" android:installLocation="preferExternal" xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android">

<supports-screens android:anyDensity="true" android:xlargeScreens="true" android:largeScreens="true" android:normalScreens="true" android:smallScreens="true"/>

<!-- Google Mobile Ads Permissions -->


<uses-permission android:name="android.permission.INTERNET"/>

<uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE"/>


-<application android:debuggable="false" android:label="@string/app_name" android:icon="@drawable/app_icon">

<!-- meta-data tag for Google Play services -->


<meta-data android:name="com.google.android.gms.version" android:value="@integer/google_play_services_version"/>


-<activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerProxyActivity" android:label="@string/app_name" android:configChanges="fontScale|keyboard|keyboardHidden|locale|mnc|mcc|navigation|orientation|screenLayout|screenSize|smallestScreenSize|uiMode|touchscreen">

<meta-data android:name="unityplayer.ForwardNativeEventsToDalvik" android:value="true"/>


-<intent-filter>

<action android:name="android.intent.action.MAIN"/>

<category android:name="android.intent.category.LAUNCHER"/>

</intent-filter>

</activity>

<activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerActivity" android:label="@string/app_name" android:configChanges="fontScale|keyboard|keyboardHidden|locale|mnc|mcc|navigation|orientation|screenLayout|screenSize|smallestScreenSize|uiMode|touchscreen"> </activity>


-<activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerNativeActivity" android:label="@string/app_name" android:configChanges="fontScale|keyboard|keyboardHidden|locale|mnc|mcc|navigation|orientation|screenLayout|screenSize|smallestScreenSize|uiMode|touchscreen">

<meta-data android:name="unityplayer.ForwardNativeEventsToDalvik" android:value="true"/>

<meta-data android:name="android.app.lib_name" android:value="unity"/>

</activity>

<activity android:name="com.unity3d.player.VideoPlayer" android:label="@string/app_name" android:configChanges="fontScale|keyboard|keyboardHidden|locale|mnc|mcc|navigation|orientation|screenLayout|screenSize|smallestScreenSize|uiMode|touchscreen"> </activity>

<!-- Google Mobile Ads Activity -->


<activity android:name="com.google.android.gms.ads.AdActivity" android:label="@string/app_name" android:configChanges="fontScale|keyboard|keyboardHidden|locale|mnc|mcc|navigation|orientation|screenLayout|screenSize|smallestScreenSize|uiMode|touchscreen"> </activity>

</application>

<uses-feature android:glEsVersion="0x00020000"/>

<uses-sdk android:targetSdkVersion="19" android:minSdkVersion="9"/>

</manifest>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. září 2014, 14:47:30    Předmět: Odpovědět s citátem

skiparktycoon napsal:
Na storu mi to hlásí, že podporuje 2000+ zařízení.

Tak v tom bude asi ten problém. Vzhledem k tomu, že prakticky cokoli, co není iPhone/iPad nebo Lumie, je Android, tak 2000+ zařízení je žalostně málo Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 27. září 2014, 19:37:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Problém byl asi v kompresi textur. Změnil jsem na nižší kvalitu textur a ted podporuje 6300 zařízení. Tak snad se vám to podaří spustit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 27. září 2014, 19:58:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Na HTC One S stále nic, ale možná to trvá o něco déle, než se aplikace aktualizuje v Google Play.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom Atom



Založen: 22. 10. 2013
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: 28. září 2014, 17:12:30    Předmět: Odpovědět s citátem

skiparktycoon napsal:
Problém byl asi v kompresi textur. Změnil jsem na nižší kvalitu textur a ted podporuje 6300 zařízení. Tak snad se vám to podaří spustit.


ja pouzivam textury v ETC1 - to by mel zvladnout kazdy Android, ktery umi OpenGL ES 2.0. A co se tyka velikosti, tak mi zatim prislo, ze do 2048x2048 to bylo docela bezpecne. 4096x4096 uz hodne zarizeni neumelo (ale myslim, ze podle velikosti textur stejne neumi Google Play filtrovat)

Co jsi tam mel puvodne (typ a velikost), abych se pripadne podobne veci vyvaroval. (Predem dik)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 28. září 2014, 19:19:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo tak teď už to podporuje všechna naše zařízení. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 28. září 2014, 19:58:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Tom Atom napsal:
skiparktycoon napsal:
Problém byl asi v kompresi textur. Změnil jsem na nižší kvalitu textur a ted podporuje 6300 zařízení. Tak snad se vám to podaří spustit.


ja pouzivam textury v ETC1 - to by mel zvladnout kazdy Android, ktery umi OpenGL ES 2.0. A co se tyka velikosti, tak mi zatim prislo, ze do 2048x2048 to bylo docela bezpecne. 4096x4096 uz hodne zarizeni neumelo (ale myslim, ze podle velikosti textur stejne neumi Google Play filtrovat)

Co jsi tam mel puvodne (typ a velikost), abych se pripadne podobne veci vyvaroval. (Predem dik)



Mel jsem PVRCT kompresi (jestli si to správně pamatuju). Co jsem se dočet, tak ETC1 je vlastně jediná možnost. Jinak nastane problém, co jsem měl já.

ETC1 má to jen 16bit barev a já tam mám navíc všechno s alfa kanálem, který kvalitu ještě zhorší. Existuje ale možnost udělat víc verzí apk pro různá zařízení. Mě to ale takhle bude stačit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tom Atom



Založen: 22. 10. 2013
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: 28. září 2014, 21:16:27    Předmět: Odpovědět s citátem

skiparktycoon napsal:

Mel jsem PVRCT kompresi (jestli si to správně pamatuju). Co jsem se dočet, tak ETC1 je vlastně jediná možnost. Jinak nastane problém, co jsem měl já.

ETC1 má to jen 16bit barev a já tam mám navíc všechno s alfa kanálem, který kvalitu ještě zhorší. Existuje ale možnost udělat víc verzí apk pro různá zařízení. Mě to ale takhle bude stačit.


Aha, tak to jo. Ja jsem s ETC1 po strance kvality mel jediny problem a to kdyz byly textury s plynulymi gradienty. Pak to pri konverzi na 16bitu udelalo tzv. "banding", kdy byly videt osklive pruhy. Ale staci takovou texturu pred zpracovanim ditherovat a odstrani se to. ETC1 neumi alfu, ale na to jsem mel 2 textury - jednu s barvou a druhou jen s alfou v "red" kanalu.
PVRTC na druhou stranu alfu umi, ale tam uz jsem mel hodne artefaktu (2D hra s kreslenou grafikou). Hlavne na Androidu umi PVRTC jen nejaka zarizeni (hlavne asi ta, co maji GPU od PowerVR - Imagination Technologies) ... Zarizeni s iOS PVRTC maji, protoze maji GPU od nich.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 29. září 2014, 08:13:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Tom Atom napsal:
Aha, tak to jo. Ja jsem s ETC1 po strance kvality mel jediny problem a to kdyz byly textury s plynulymi gradienty. Pak to pri konverzi na 16bitu udelalo tzv. "banding", kdy byly videt osklive pruhy. Ale staci takovou texturu pred zpracovanim ditherovat a odstrani se to.

Tohle je potřeba dělat stejně vždy, hromada nejen lowend zařízení s Androidem používá 16bitové displeje, takže i když má člověk pěkné textury, škálu mu to ořeže.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna