.[ ČeskéHry.cz ].
Novus Inceptio
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 39, 40, 41  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 11:32:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Pěkný, a kde jsi sehnal ten trailer voice?


To je koupený profi balík na trailery - chvilku dalo zabrat poskládat text co by pasoval k lore:)

Musel jsem projít přes 1400 frází a některé hotové hlášky osekat a upravit.

Vyšlo to levněji, než dělat text na zakázku - toto má takový movie facelift:)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 12. září 2014, 20:40:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Menší ukázka aktuálních interních dev testů verze 0.13.003
20 minut cesty z lesa do travnatých plání a první náznaky budování domu.
Během cesty malá interakce s okolím.
Převážně jde o ukázku cestování po světě.

Je tam ještě spousta bugů, ale pomalu se vše ladí a dává dohromady - v podstatě jde o progress napojení nového jádra na staré herní prvky.

FPS má 50% drop díky nahrávacímu softu.

http://youtu.be/vnAkEguXIpQ
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 13. září 2014, 08:29:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt pěkný Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2014, 21:48:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Hodně dlouho jsem zde nedal žádnou aktualizaci - nějak nebyl time.

Takže pro ty co nesledují FB projekt atd. zde menší result (cituji z patch notes).

------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.004
------------------------
Vizuální update rozložení trávy.







------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.005
------------------------
Generovani skal(kameny)
Generovani flory na pobřeží (lektníny)
Generování podvodní flory
-----------
Některé plodiny lze zasadit (oregano, bazalka)
(je třeba je vložit do aslotu)
po zasazení vznikne "dev políčko" na které je možné provádět interakci:
Zalít
Hnojit
Udrzovat
(zvyšuje ql plodin)
Sklidit
(většina interakce vyžaduje vyrobení "Rake/Hrábě")
Plodiny mají dev time než vyrosotu nastaven na 2minuty
Vždy se sklidí 3 plodiny (dev setup) - QL odpovidá původní položce + dle udržovací interakce.
-----------
Skála(kameny) - je možné na ní provádět interakci:
forage:(stejné jako na povrch skály tj. na 20% nalezení kamene a na 5% ruda)
težit kámen: 100% drop kamena - vyžaduje "Pickaxe"
-----------
Options: novy slider - Detaily dohled (ovlivňuje dohled skal a detailu)
-----------







------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.006 - 0.13.007
------------------------
---------------------------------
Patch 0.13.007
---------------------------------
- fix bug s ToolTip
---------------------------------
Patch 0.13.006
---------------------------------
- Nelze zasadit již hotové plodiny.
- Na malé % je možné najít při 'Botanize' sazenice, které lze zasadit.
- Políčko už neroste pár sekund, ale od 10minut do 4hodin (viz popisek sazenice).
- Sazenici lze na malé % získat i při sklizni.
- ToolTip - přidán prostor pro popis (vyplněno jen u něčeho).
- Chat - menší úpravy (opravy) + informuje o nalezených věcech, které byli vloženy do inventáře atd. (hlavně se chová už trošku lépe)
- Skály - sníženo generování dle nadmořské výšky (není žádně otestováno) = snížen bug s plovoucími skálami ve vzduchu.
- Dodělávky v admin GUI pro lepší organizaci herních prvků.
- Lehce doplněna lokalizace pro některé statické texty.
---------------------------------

+ proběhl menší víkendový stress test (se zapojením public fanoušku na FB)- screeny zde:





------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.008 - 0.13.009
------------------------
Převážně updaty na základě testu.
---------------------------------
Patch 0.13.009 - 12.10.2014
---------------------------------
- vyžadováno DX11
- vyladěnější voda (už neprosvítá flóra atd.)
- temnější noc
- trošku upravené shadery na počasí atd.
---------------------------------
Patch 0.13.008 - 12.10.2014
---------------------------------
- opraven chat + rozdělení na LOCAL a SYSTEM (provizorní řešení).
- položená kláda na zem již lze sebrat.
- Změna některých rozložení kláves (ovládání)
---------------------------------






------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.14.001 (IN DEVELOPMENT) - není online jako patch ještě
------------------------

zeleně - změny oproti předchozímu updatu postu
červeně - věci aktuálně rozdělané

------------------------
NOVINKY - UPDATY
- Ukládání změn terénu do DB, včetně textur a trávy -> tj. teraformace již je perzistentní.
- Nad postavou jmenovka.
- Forage/Botanize - už nejde provádět do nekonečna, ale má CD 4 hodiny na tile.
- Zvuky - sekání, kácení, brání větve ze stromu atd. (postupně se budou přidávat další (po vyřešení replikace))
- Replikace zvuků (akcí hráčů) ostatním hráčům.
- Napojené herní postavy - včetně animaci.
- Replikace animací ostatním hráčům.
- Nové recepty na výrobu

FIX
- Noční ambient sound BG.
- Lepší kácení/pád stromu.
- Padlý strom (kmen) lepší detekce interakce.
- Pokácené stromy zůstanou pokácené.
- Postava již neujíždí při provádění akce na WO.
- Pokácený strom/kmen po relogu už není sáček, ale pořád strom.
- Kompletní přepis chování pohybu postavy
- Climbing navrácen do původního stavu = funkční


IN DEVELOPMENT
- Přepsání logiky plavání, na základě nových změn.
- Vyladění měřítka assetu.


Dev screeny z updatu 0.14.001







_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2014, 09:21:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak zase menší update.

Jedná se o dolaďování logiky stavebního nástroje.






_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2014, 10:25:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Člověče, ty jedeš Shocked
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2014, 10:33:15    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Člověče, ty jedeš Shocked


No už zase řeším naplno herní prvky a logiku a netrápím se s generováním či vzhledem světa (co se kde jak generuje - výkon se bude muset ladit pořád).
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/


Naposledy upravil McMagic dne 7. listopad 2014, 11:31:33, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 7. listopad 2014, 11:30:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak menší nakouknutí pod pokličku aktuálního dev buildu, který se nese v duchu mnoha změn, ladění atd.


Pomalu ale jistě se začíná implementovat GUI.



Implementují se nové postavy, textury stárnutí atd.
(snad na GDS zvládnu nové postavy aplikovat do hry - stávající náhrada za "tic-tac" je jen provizorní)
Respektive nové postavy ve buildu již jsou a ladí se změna obličeje, vlasů, vybavení atd. ale jsou zatím na provizorní scéně kde se ladí scripty a rig.




Další věci se nesou v ladění výkonu (největší problém):
Změna hladiny vody s možnosti nastavení kvality (podařilo se zachovat podvodní efekty atd.)

(tento oddálený pohled je součástí nového building tool - pracovní verze aby stavění bylo více user friendly)




Snižování hustoty flóry - navýšení mohutnosti stromů a napojení možnosti normal/2k/4k textur na kmeny stromů - silně pracovní v ladění:

(na obrázcích jsou 2k - 4k jsou na můj dev NTB už hodněSmile )




_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 7. listopad 2014, 12:56:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Musím se přiznat, že na začátku, když jsi tu ukazoval, co tvoříš, patřil jsem mezi ty nevěřící Tomáše. Ale začíná to vypadat vážně velice dobře.
Neznám sice reálný poměr mezi vlastní a "nakoupenou" tvorbou, ale musím říci, že jsi odvedl (jste odvedli - nevím kolik vás na tom reálně pracuje) velký kus práce.
Keep up the good work! Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 7. listopad 2014, 13:16:42    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Musím se přiznat, že na začátku, když jsi tu ukazoval, co tvoříš, patřil jsem mezi ty nevěřící Tomáše. Ale začíná to vypadat vážně velice dobře.
Neznám sice reálný poměr mezi vlastní a "nakoupenou" tvorbou, ale musím říci, že jsi odvedl (jste odvedli - nevím kolik vás na tom reálně pracuje) velký kus práce.
Keep up the good work! Smile


Díky toto potěšíWink

Pracuji na tom v podstatě pořád sám (díky bohu) - mám pomocníka na logiku,nápady a hlavně testy + dalšího na hudbu a pak logicky spousta testerů co hledají bugy (když je hotov nový hratelný build).

Vlastní tvorba je 100% celý herní kód, logika, design, gui atd.

Assety (flóra, fauna, props atd. je z hodně velké části nakoupené balíky, které prochází stejně detailní úpravou a kolikrát kompletní změnou - takže tady už se ztrácím, protože to celé předělávám v 3D softu či Adobe, tak aby to sedělo k obrazu mému - kolikrát spíše poslouží k tomu aby člověk zjistil, že si to může udělat sám a lépe).

Největší balík jsou animace nových postav, fauny a jejich modelů - to je balík v podstatě na zakázku tvořený v asijských končinách (kvůli ceně (bylo to více jak 20k ale méně jak 50k)). Beru to ale jako investici i do budoucna (hlavně faunu).
Které ale stejně musím lehce upravit dle potřeby.

Logicky používám některé unity asset pomocníky jako třeba "shader forge", "AFS" atd. Ale jen to co má smysl a v podstatě to nijak neomezuje - vždy je nejlepší si jakoukoliv logiku napsat sám (tj inventory, db systém, locomotion atd. to nikdy nebude fungovat pokud se na to použije plugin/asset či cokoliv třetí strany co nikdy nebude splňovat požadavky na projekt).
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ticor



Založen: 12. 08. 2014
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2014, 00:19:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Přidávám se k ostatním. Vypadá to skvěle. Zrovna jsem zkoukl rozhovor pro games.cz a i z toho krátkého videa, je vidět že už to máš všechno hodně promakaný, víš co chceš a hlavně z toho čiší zápal pro věc. Pevně věřím, že se ti to nakonec povede dodělat. Ta myšlenka se mi hodně líbí a má podle mě velký potenciál. Nejvíc mě zaujal ten systém těch vesnic, vlastních zákonů, starostů a vlastní questy.
Hodně jsem zvědavý i na děj, když vidím ten promakaný gamedesign, tak čekám taky nějakou pecku. Zatím to působí, hodně tajemně a úplně mi k tomu pocitu stačí ten nůž na začátku, kontrastující proti tomu robotovi. Ale jestli to chápu dobře tak k tomu aby si se nějak posouval v příběhu bude potřeba prosedět fakt třeba týdny u pc, takže mě to trochu mrzí, protože sám si to asi nebudu moct nikdy projít :/ Fakt se mi ale líbí, že se zaměříš i na příběh, to mi u těhle survival her, hraček typu minecraft ale i u většiny mainstreamových mmorpg hodně chybí.
Přeju ti hodně sil na dokončení a hlavně do budoucna spoustu lidí na serveru. Máš dalšího fanouška.
(Musím se přiznat, ještě jsem si nenašel čas projít všechny příspěvky na fóru, tak doufám že nejsem moc mimo Smile)
_________________
https://www.behance.net/ticor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2014, 15:12:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Bol som aj ja neveriaci (ale musel som priehliadnut ze mas 12 rocne skusenosti Smile).. vyzera ale to skutocne dobre. Ako nemyslim len grafiku ale aj celkovy obsah ze to davas pomaly(alebo rychlo? Smile) ale isto dokopy a nestracas sa v mnozstve uloh ktore si sa rozhodol ze urobis..tp nedokazu niekedy ani cele firmy.. Len tak dalej.

Btw ako sa mozem spytat ako planujes uviest hru na trh?, teda ak to planujes... neviem ake mas plany po tejto stranke (sorry ak sa to uz niekto pytal Wink)
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Virus



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2014, 19:04:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Fascinující... na to jak jsem byl skeptický s prvotní prezentací tvého projektu, teď mě tvůj zápal a to co nám tu prezentuješ naprosto uchvacuje! Skvělá práce.
_________________
http://un-team.net
Bez peněz do hospody nelez!, život je boj I/II, Tajemná ves v EsMandelu :]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. listopad 2014, 11:45:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky všem za vyjádřenou podporu.

Zápal pro projekt pořád je a jen tak neustoupí - to by se muselo stát něco hodně špatného v privat životě.

Je to dáno asi věkem a ujasněnýma prioritami v životě.

Jako ano - kolikrát si říkám, že jsem mohl udělat něco menšího a už by to bylo hotovo:)

Omlouvám se, ale nestíhám odpovědět na všechny dotazy - budu na GDS, tak případně tam není problém se o čemkoliv pobavit.

Já teď trošku nestíhám - moc práce co mě živí + připravit (opravit) build NI - takže nevím co dříve:)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 12. listopad 2014, 13:07:26    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
Největší balík jsou animace nových postav, fauny a jejich modelů - to je balík v podstatě na zakázku tvořený v asijských končinách (kvůli ceně (bylo to více jak 20k ale méně jak 50k)). Beru to ale jako investici i do budoucna (hlavně faunu).


Ahoj, mohl bych se poptat na více info ohledně nákupu animací. Naše firma by potřebovala nějaké a řešíme jak je pořídit. Klidně do PM nebo mailem : manoxik@seznam.cz

Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 39, 40, 41  Další
Strana 17 z 41

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna