Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 7. prosinec 2014, 20:25:06 Předmět: |
|
|
Pořád mi podlaha (a některé zdi) přijdou moc tmavé. Jinak ale se mi souboje graficky hodně líbí, je to o třídu výš než zbytek, co jste ukázali.
To, že se těším na tahové souboje, jsem tu už několikrát psal, takže to dnes zmiňovat nebudu (?!)
Každopádně bych uvítal nějaké video.
A dotaz na závěr. Párkrát jsi byl dotázán (ať už tady nebo jinde), na jaké platformy to chystáte. Odpověděl jsi, že Windows, později možná tablety. A co Linux (nebo Mac)? To by pak takovou práci nedalo ne? (ať mě kdyžtak někdo Unity zdatný opraví). Linuxáci docela rádi přispívají, navíc byste mohli být zmíněni i na některých Linux portálech.
Držím palec _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. prosinec 2014, 15:39:31 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Pořád mi podlaha (a některé zdi) přijdou moc tmavé. Jinak ale se mi souboje graficky hodně líbí, je to o třídu výš než zbytek, co jste ukázali.
To, že se těším na tahové souboje, jsem tu už několikrát psal, takže to dnes zmiňovat nebudu (?!)
Každopádně bych uvítal nějaké video.
A dotaz na závěr. Párkrát jsi byl dotázán (ať už tady nebo jinde), na jaké platformy to chystáte. Odpověděl jsi, že Windows, později možná tablety. A co Linux (nebo Mac)? To by pak takovou práci nedalo ne? (ať mě kdyžtak někdo Unity zdatný opraví). Linuxáci docela rádi přispívají, navíc byste mohli být zmíněni i na některých Linux portálech.
Držím palec |
Ahoj,
díky za náměty. Ono popravdě asi nebude problém dát to na Mac či Tučňáka. Hlavní slovo v tomhe bude mít samozřejmě programátor. Hodím s ním řeč, jak složité to je. Nicméně na Mac nějaké verze už dělal, to vím jieště, takže předpokládám, že máš ohledně Unity a platforem, pro které umí kompilovat pravdu
Nef _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. prosinec 2014, 14:30:50 Předmět: Představení grafiky - okolí tvrze Alchymisty |
|
|
Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Dnes pro vás máme další ukázku grafiky z naší hry. Představíme Vám okolí pevnosti Alchymisty, do které se pravděpodobně podíváte v rámci hlavního příběhu hry. Interiér pevnosti si necháváme na jindy. Pokud se vám na lokaci okolí pevnosti něco nezdá, budeme rádi, když se o to s námi podělíte. Též uvítáme jakýkoli feedback.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
www.aledorn.com _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Naposledy upravil Nefarit dne 15. prosinec 2014, 14:21:57, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 14:20:20 Předmět: Představení motion capture |
|
|
Zdravím všechny příznivce RPG, dungeonů a hry @Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme zase něco z vývoje. Tentokrát to bude představení Mocapu (motion capture). Tuto ?newsku? jsme se rozhodli zpracovat formou videa, ve stejném duchu jako byl nedávný Teaser s prezentací hudby. I tentokráte bude video doplněno o hudbu ze hry, kterou dělá Marek. Ve videu též uvidíte našeho zbrojmistra Zdenka. Pokud vás zajímá cokoli ohledně mocapu, klidně se nás zeptejte. V teamu 21 máme několik lidí, kteří mají s mocapem bohaté zkušenosti.
Motion Capture video
Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní video líbilo, sdílejte nás a likujte na našem FB webu.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
www.aledorn.com _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Naposledy upravil Nefarit dne 15. prosinec 2014, 14:23:24, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 14:43:24 Předmět: |
|
|
Super, jsem rád že máte přístup k této technologii, věřím že výsledek bude stát za to, jen pokud bych mohl doporučit: Trošku odebrat z toho filtru ve videu, aspoň ty částice poletující, pokud možno přístě i užší "rámeček". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 16:28:08 Předmět: |
|
|
Ten postprocessing je fakt šílený. Většinu obrazu vyplňujete zbytečnostmi a to důležité je v miniaturním rámečku uprostřed.
Mám z toho pocit jako bych se díval na starodávnou televizi:
Přes ten rámeček a všemožné létající particly a další efekty jsem se pořádně nesoustředil na to, co se děje uprostřed. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 18:01:06 Předmět: |
|
|
Přípomínky předám Danovi, který video dělal... Díkes moc za feedback
Nef _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 20:52:13 Předmět: |
|
|
To video je opravdu nesmysl ... velké hloupé a škaredé efekty po okrajích odstranit.
Nicméně poslední screenshoty vypadají velice dobře, jediné co se mi zdá, že je tam taková "jedovatě zelená" tráva.
Tedy oproti stlačené saturaci ostatních barev.
Chce to ještě prohnat nějakým color managmentem, ale to je opravdu drobnost.
Edit: Ona to asi není tráva, spíš mech - na skálách, budovách atd. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 21:10:43 Předmět: |
|
|
Když jsme u drobností, v posledním postu... oprav si linky na Facebook a Twitter. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 16:53:29 Předmět: |
|
|
A ten Motion Capture je váš, nebo si to od někoho pronajímáte? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. prosinec 2014, 14:20:30 Předmět: |
|
|
Darke napsal: |
Když jsme u drobností, v posledním postu... oprav si linky na Facebook a Twitter. |
Dík, opraveno  _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. prosinec 2014, 14:25:43 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
A ten Motion Capture je váš, nebo si to od někoho pronajímáte? |
Ahoj,
jojo je náš... _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Nefarit

Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 16. prosinec 2014, 14:56:41 Předmět: Ukázka grafiky ? upravené podpalubí |
|
|
Zdravím všechny vývojáře a příznivce dungeonů, RPG a naší hry Dungeons of Aledorn. Abyste viděli, že vaše názory jsou pro nás velmi důležité a nasloucháme jim, tak pro vás dnes přinášíme upravené podpalubí, které jsme před časem prezentovali. Upravovali jsme hlavně textury (jejich sjednocení), stíny a nasvícení. Výsledek můžete vidět na následujících screenech.
Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní screeny líbily, sdílejte nás a lajkujte na našem FB webu nebo na našich stránkách.
Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
www.aledorn.com _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 16. prosinec 2014, 15:19:26 Předmět: |
|
|
No vida, tohle mi přijde o hodně lepší.
Tady je to pěkně vidět: staré x nové _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 16. prosinec 2014, 18:02:23 Předmět: |
|
|
Chvalim urcite posun vpred. Trosku mi tam chybaju normal mapy ale myslim ze je to krok spravnym smerom. Farby: teplota fajn a konecne tiene , scena ziskala novym nasvietenim lepsiu hlbku, citatelnost, oko uz nieje tak zmatene. V porovnani stare a nove, ktore je nadomnou je to neporovnatelny rozdiel. Len tak dalej |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|