Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. prosinec 2014, 14:46:20 Předmět: |
|
|
máš svaly jako Muž roku  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 18:34:00 Předmět: |
|
|
Hurá zpátky k tématu, zrovna se hrabu v efektech pro railguny (tedy potom co jsem včera dokončíl várku nových 13 zbraní, byť většina z toho právě mid tier railguny).
Nejsem s tím zatím spokojen, ale zbytek se poladí při implementaci, aneb jak to vypadá v praxi.
Včera skončila KS kampaň, dle mě na decentních 42k (+ něco přes náš distribuční systém), takže ještě jednou díky všem co projekt podpořili i těm co se prostě doklikali a dočetli až sem. Co se jinak týče kampaně kdyby měl někdo nějaké dotazy tak se stačí zeptat, nějaké zkušenosti nasbírany, byť bohužel spíš než na téma: "Co dělat"? Jsou moje zkušenosti: "Co nedělat?" Ještě přesněji: "Co prostě nefunguje."
Co se týká nadcházejícího vývoje: Potom co doladím novou várku zbraní a efektů se zaměřím čistě na překopání zbytku GUI, prioritně tedy Design Screen, Ship management screen (v singleplayeru) a pár dalších kritických častí. Potom co budou tyto části dodělány a pár dalších bugu odchytáno vstoupí hra do alpha fáze. Pokud George implementuje distort "engine" který jsem připravil tak se ještě trochu vyblbnu na pokročilejších efektech energetických zbrání, překopeme spolu Travel Drive a já napáchám Alpha Launch trailer na který si brousím zuby. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 22:12:04 Předmět: |
|
|
Proč tak smutně na KS kampaň? Koukám dostali jste $42k z požadovaných $20k, takže rovnou dvojnásobek. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 22:21:36 Předmět: |
|
|
Jestli to tak vyznělo tak se omlouvám, rozhodně jsem nechtěl vyjádřit nespokojenost, naopak podpora komunity a backeru byla užasná, šlo spíš o zhodnocení mojí vlastní nezkušenosti a pár PR postřehů, možná jsem se teď při psaní nachal ovlivnit dnešní náladou která není relevantní ke KS, v tom případě se omlouvám.
Naposledy upravil Darke dne 15. prosinec 2014, 03:40:42, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 14. prosinec 2014, 22:30:09 Předmět: |
|
|
Po novém roce se s tebou spojím
(nebo klidně napiš do PM svoje poznatky - za cokoliv bude rád!)
Po důkladném zvážení pro a proti jsem se totiž rozhodl jít se svým projektem také na KC (v průběhu roku 2015) - sice mě bude pomáhat Square Enix (je to v jednání a asi to klapne), ale i tak jakékoliv poznatky a zkušenosti jsou cenné!
Jinak GRATULUJI! _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
ticor

Založen: 12. 08. 2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 17. prosinec 2014, 14:03:23 Předmět: |
|
|
Taky gratuluji. Chtěl jsem vám přidat alespoň na to kafe, ale jsem na tom ted tak budne ze ani to neklaplo. Pokud budete mít ještě možnost nějak přispět na webu, tak to snad napravím.
O tom že se tyhle podobne obory vzájemně prolínají a posouvaji tě vzájemně vpřed jsem taky přesvědčený. Ta druhá věc je super .. to už vidím jako funkční lodě. Nejdřív jsem myslel že je to všechno 3d render, ale všechno je to asi ručně co  _________________ https://www.behance.net/ticor |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 17. prosinec 2014, 16:00:58 Předmět: |
|
|
Process vyroby je vcelku komplikovaný (byť ne zrovna pomalý). Jednou se o tom rozepíšu více a budu dělat tutorialy pro moddery, jen si teďka detaily schovávám jako firemní tajemství. Btw uplně jsem nepochopil: "Ta druhá věc", co jsi tím prosím myslel?
Postupné překopávání toho layoutu do finální podoby: http://www.imagehosting.cz/images/designsds.png
Edit: univerzální tlačítka hotovy - http://www.imagehosting.cz/images/designeqe.png
Teď to připravit na implementaci, s trochou štěstí bude nové GUI před Vánocemi a Alpha pro backery opravdu dříve než se čekalo. Jinak vpodstatě zajimavější info než grafik dloubající do GUI:
Máme hotový systém na volbu a přehazování raket (konkrétně tedy chování zásobníku raket pro více různých typů, AP, HP, teď dloubáme do gravitonových raket které po zásahu zvýší dočasně hmotnost zaseženého cíle, popř mu faknout drag, uvidíme ještě). Další kolo vylepšení AI a hlavně jejich přímání rozkazu a klasicky bugfixing, děje se toho zároveň vcelku dost. Jo a 13 nových mid tier zbraní, jen tedy ještě nejsou pro ně efekty. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter
Naposledy upravil Darke dne 17. prosinec 2014, 19:19:20, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ticor

Založen: 12. 08. 2014 Příspěvky: 8
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 29. prosinec 2014, 22:37:13 Předmět: |
|
|
Zajímavý projekt. Líbí se mi ta hloubka - poškození, interiéry lodí a základen + funkční systémy apod.
Výhradu bych měl v tom, že je to vizuálně nepřehledné. Zejména, když je vidět postavička - bitmapy o rozměrech 10 x 10 pixelů bojují s gigantickým rozlišením monitoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 30. prosinec 2014, 02:43:30 Předmět: |
|
|
interier se rendruje 1:1, pokud se na to divas zmensene v okne, mno tak to bude zlo, na to to stavene neni a ani se tak nechova hra pokud hrajes na mensi rozliseni, problem jsou 4k monitory, ale tam holt mame "workaround". Dále efekty pro boj v interierech je něco na co se teprve dostane, každopádně když s tím bude problém tak se to překope (jen tedy rozlišení jendoho tile, který je 16x16 se už opravdu měnit nebude).
Náhled první várky low tier modulů _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|