| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. březen 2015, 21:49:36 Předmět: |
|
|
Peto: Já mám takový pocit, že renderování do textur Unity už umělo, ale jen u placené verze. Možná to v 5 dali i do free, tak se z toho lidé radují. A nebo jsem absolutně vedle.
Mem: To je pravda, na Palackého jsme paralelně v prváku jeli C a LISP. Ale všichni předpokládali, že už programovat umíme, a to C tam bylo spíš aby se neřeklo. Na LISP jsme střídavě nadávali a radovali se z něj (podle toho, jestli už nám docvaklo právě probírané paradigma) Když se ale budeme bavit o střední škole, tak tam začínat s LISPem by byla šílenost. Hlavně když si vezmeš, že většina lidí nemá v plánu programování dál rozvíjet. Ale možná furt lepší než ten Python, který taky určitě odradí některé z těch, kteří by k tomu jinak měli vlohy. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 3. březen 2015, 21:55:22 Předmět: |
|
|
Bez renderu do textury bych byl v háji.. jelikož mám deferred renderer Ale v Unity to bylo, ne... akorát ne v tom free... _________________ Perry.cz |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 4. březen 2015, 05:28:24 Předmět: |
|
|
Psal jsi někdy vlasntí shader pro unity? Nebo si jen pěkně všechno kupuješ ze storu? Že se ptám... _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. březen 2015, 07:27:44 Předmět: |
|
|
Rendering do textury je v Unity od pradávna a i ve free verzi... jinak by Despo těžko mohl renderovat krev na zemi a kouli v našich Ball vs. Zombies
http://youtu.be/RtB3ZRmehXM |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 4. březen 2015, 07:30:02 Předmět: |
|
|
| Darke: Napsal jsem jich dost, ale asi porad jeste malo. Snad jednou dosahnu osviceni a pochopim, jak jsi to srovnani HLSL vs ShaderLab myslel. Zatim mi pripada porad tezce mimo. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 4. březen 2015, 08:24:41 Předmět: |
|
|
| Mem napsal: |
Rendering do textury je v Unity od pradávna a i ve free verzi... jinak by Despo těžko mohl renderovat krev na zemi a kouli v našich Ball vs. Zombies
http://youtu.be/RtB3ZRmehXM |
Das za to ruku do ohne, ze Render Texture bylo i ve free verzi? Nepouzival nahodou SetPixel() a GetPixel()? Protoze i v dokumentaci Unity bylo: "RenderTexture class is only available in Unity Pro". Ostatne proto si ve free verzi nemohl rozumne vytvaret zadne kamerove efekty typu bloom, motion blur, DOF, ... |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. březen 2015, 08:32:53 Předmět: |
|
|
| Jo, Weny má pravdu, byl to zápis do textury přes SetPixels (u BvZ konkrétně .SetPixels(x,y,64,64,colors,0)), ne tedy přímo Render Texture, který máte na mysli vy. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 4. březen 2015, 09:58:01 Předmět: |
|
|
Hm, tak to je mazec. Unity 5 je ted free uplne se vsim vsudy.
Konkurence Unrealu vazne zafungovala.
LOD, occlusion culling, profiler, render to texture, light probes... To jsou vsechno veci, kvuli kterym jsem kupoval licenci. A byly to vyhozene penize, protoze ted je to zdarma.
Nastesti Unity umoznuje zazadat v tomto pripade o refund, rozhodne to zvazim  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 4. březen 2015, 12:54:30 Předmět: |
|
|
2Radis: Ty mas kupenu licenciu, povedz mi na co je v asset store dobry ten Level11? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 4. březen 2015, 13:15:43 Předmět: |
|
|
| DespeRadoX: jsou tam ruzne assety s velkymi slevami - treba Playmaker je tam zadarmo (normalne stoji $95), Substance Database 2.0 za $795 (normalne $1590)... Takhle je tam ted cca 15 assetu |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 4. březen 2015, 13:47:09 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: Jinak ve skutecnosti uz Pro licence nemam, pred par hodinami jsem pozadal o refund a penize uz jsou na ceste, ted mi prislo potvrzeni.
Krasnych $3700 ($1850 Pro + $1850 Android Pro)... na ulici to clovek nenajde  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 4. březen 2015, 14:43:30 Předmět: |
|
|
teraz budes mat na zaciatku hry logo unity, stalo ti to za tych 3700$ ?
 _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 4. březen 2015, 14:55:01 Předmět: |
|
|
Mas pravdu, asi jsem se unahlil... Az mi prijdou prachy na ucet, tak to zase koupim zpet  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|