.[ ČeskéHry.cz ].
flame C++ vs. C# - unity vs. unreal
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. březen 2015, 21:49:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto: Já mám takový pocit, že renderování do textur Unity už umělo, ale jen u placené verze. Možná to v 5 dali i do free, tak se z toho lidé radují. A nebo jsem absolutně vedle.

Mem: To je pravda, na Palackého jsme paralelně v prváku jeli C a LISP. Ale všichni předpokládali, že už programovat umíme, a to C tam bylo spíš aby se neřeklo. Na LISP jsme střídavě nadávali a radovali se z něj (podle toho, jestli už nám docvaklo právě probírané paradigma) Very Happy Když se ale budeme bavit o střední škole, tak tam začínat s LISPem by byla šílenost. Hlavně když si vezmeš, že většina lidí nemá v plánu programování dál rozvíjet. Ale možná furt lepší než ten Python, který taky určitě odradí některé z těch, kteří by k tomu jinak měli vlohy.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 3. březen 2015, 21:55:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Bez renderu do textury bych byl v háji.. jelikož mám deferred renderer Laughing Ale v Unity to bylo, ne... akorát ne v tom free...
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 05:28:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Psal jsi někdy vlasntí shader pro unity? Nebo si jen pěkně všechno kupuješ ze storu? Že se ptám...
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 07:27:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Rendering do textury je v Unity od pradávna a i ve free verzi... jinak by Despo těžko mohl renderovat krev na zemi a kouli v našich Ball vs. Zombies Wink
http://youtu.be/RtB3ZRmehXM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 07:30:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Darke: Napsal jsem jich dost, ale asi porad jeste malo. Snad jednou dosahnu osviceni a pochopim, jak jsi to srovnani HLSL vs ShaderLab myslel. Zatim mi pripada porad tezce mimo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 08:24:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Rendering do textury je v Unity od pradávna a i ve free verzi... jinak by Despo těžko mohl renderovat krev na zemi a kouli v našich Ball vs. Zombies Wink
http://youtu.be/RtB3ZRmehXM
Das za to ruku do ohne, ze Render Texture bylo i ve free verzi? Nepouzival nahodou SetPixel() a GetPixel()? Protoze i v dokumentaci Unity bylo: "RenderTexture class is only available in Unity Pro". Ostatne proto si ve free verzi nemohl rozumne vytvaret zadne kamerove efekty typu bloom, motion blur, DOF, ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 08:32:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, Weny má pravdu, byl to zápis do textury přes SetPixels (u BvZ konkrétně .SetPixels(x,y,64,64,colors,0)), ne tedy přímo Render Texture, který máte na mysli vy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 09:21:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen doplnim ze ve free verzi Unity nebyl sprite packing, prehravani videa a profiler. Taky docela dulezity featury.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 09:58:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, tak to je mazec. Unity 5 je ted free uplne se vsim vsudy.
Konkurence Unrealu vazne zafungovala.

LOD, occlusion culling, profiler, render to texture, light probes... To jsou vsechno veci, kvuli kterym jsem kupoval licenci. A byly to vyhozene penize, protoze ted je to zdarma.

Nastesti Unity umoznuje zazadat v tomto pripade o refund, rozhodne to zvazim Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 12:54:30    Předmět: Odpovědět s citátem

2Radis: Ty mas kupenu licenciu, povedz mi na co je v asset store dobry ten Level11?
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 13:15:43    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX: jsou tam ruzne assety s velkymi slevami - treba Playmaker je tam zadarmo (normalne stoji $95), Substance Database 2.0 za $795 (normalne $1590)... Takhle je tam ted cca 15 assetu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 13:47:09    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX: Jinak ve skutecnosti uz Pro licence nemam, pred par hodinami jsem pozadal o refund a penize uz jsou na ceste, ted mi prislo potvrzeni.

Krasnych $3700 ($1850 Pro + $1850 Android Pro)... na ulici to clovek nenajde Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 14:43:30    Předmět: Odpovědět s citátem

teraz budes mat na zaciatku hry logo unity, stalo ti to za tych 3700$ ?
Smile
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 235

PříspěvekZaslal: 4. březen 2015, 14:55:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Mas pravdu, asi jsem se unahlil... Az mi prijdou prachy na ucet, tak to zase koupim zpet Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna