.[ ČeskéHry.cz ].
"coroutines" v C++ (latent state)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. březen 2015, 10:18:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, jsem z těch zpátečníků, kteří mají rádi pěknou řemeslnou práci :-). Myslel jsem to tedy ironicky :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 24. březen 2015, 10:30:15    Předmět: Odpovědět s citátem

mar: Myslel jsem state pattern obecne. (Ta implementace, na kterou odkazujes, mi prijde ok.) Pokud k naprosto standardnimu problemu, ktery se da krasne resit bez jakychkoliv hacku, pristupujes pomoci rucni zmeny VTBL a "nevidis rozdil", tak se asi nemame o cem bavit. V SIMLIBu nejake hacky jsou (nevim, jake presne), jenze to je dost nesrovnatelna vec.

]semo[ A fallthrough anotace v C++ existuji jako proc? Ze by i opravdovi programatori pouzivajici ten jediny spravny jazyk obcas zapomneli break?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 550

PříspěvekZaslal: 24. březen 2015, 10:38:17    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna, semo: dnes nejsem ve formě Smile

Radis: uvedl jsem jen jednu z možností, snažím se být konstruktivní Wink
Pokud nevidíš to, že změna vtbl nepotřebuje naprosto žádnou paměť navíc a nemusím si nikam předávat this a má logicky rychlejší dispatch
(i když je to hack jak jsem psal, není to dobré řešení a nemám v plánu to použít (důvody jsem uvedl), což jsi jaksi opomenul zmínit)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. březen 2015, 12:23:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis: asi ano, občas se na to zapomenout dá, ale nebývá to taková tragédie, jakou z toho děláš :-). Pochop, my, kteří používáme C++, si tu volnost a složitý konstrukce prostě užíváme*. Nepotřebujeme, aby nás někdo vodil za ručičku a říkal, co máme dělat a co ne.

* má to i svoje důvody, které by vydaly na další flame :)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna