.[ ČeskéHry.cz ].
C++ OpenGl Game Engine

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
aliasals



Založen: 20. 05. 2011
Příspěvky: 9
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2015, 15:47:05    Předmět: C++ OpenGl Game Engine Odpovědět s citátem

Ahoj lidi, neznáte náhodou nějaké dobré odkazy jak vytvořit game engine?
Jaké mám "požadavky" na engine:
Napsaný v C++
OpenGL (a OpenAL)
*.obj mesh modely (myslím, aby šli načítat *.obj mesh modely)
Armatury
Materiály (stačí jednobarevné plochy. Bitmapy, normal mapy a tak nejsou nutné)
Nasvícení
Audio

To je asi tak vše. Game Enginy jako Cry, nebo unreal jsou vynikající, ale potřebuji si vytvořit něco specifického. (Jako Warscape Engine v sérii TotalWar)

Mockrát díky

(Jop, v oblasti game development jsem relativně začátečník, tak mi prosím vás nenadávejte do ___ nebo do ___ Very Happy )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2015, 15:52:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Předně bych se znovu podíval po existujících enginech. Pak když žádný nevyhovuje, tak kouknout po knihovnách, z kterých by si co největší část enginu poskládal hotovým cizím kódem (SDL, OBJ loadery, nějaké 3D knihovny nad OpenGL na tvoje situace, ...). Zbytek už samo doprogramovat sám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gindar



Založen: 05. 10. 2007
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2015, 22:27:06    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.opengl-tutorial.org
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1476
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2015, 09:09:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky potřebuješ nějaké počítání: http://www.flipcode.com/documents/matrfaq.html *Eulerovy úhly vynech, to je na draka. Na tu matiku samozřejmě můžeš použít nějakou knihovnu. Nakonec se to vyplatí, protože může bejt napsaná tak, aby používala nějaký modernější instrukce, který sám těžko budeš řešit (pokud v tom teda nejsi kovaný). Ale neni až takový problém (ani prohřešek) si na to taky napsat sám.

A musím říct, že pokud potřebuješ opravdu něco jednoduchého a šitého na míru, tak ses rozhodl dobře :-). Užiješ si spoustu zábavy a vpodstatě to můžeš mít i relativně rychle hotový. Mám teď v práci to štěstí, že taky píšu původní kód od začátku a je to prostě bomba! :-).

Ladis napsal:
Zbytek už samo doprogramovat sám.

To je zbytečný, dělat to sám. Lepší je zadat to celý sekretářce, aby to vygooglila a polepila dohromady.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aliasals



Založen: 20. 05. 2011
Příspěvky: 9
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2015, 13:35:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za rychlou odezvu a supr odkazy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna