| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 10. květen 2015, 08:50:40 Předmět: |
|
|
A právě kvůli tomu přepisuju funkční hru z vlastního enginu do Unity abych si usnadnil práci :D
Každopádně po 2 letech práce v tomto engine už mě nic nepřekvapí. Co si sám nenapíšeš, to nemáš a nebo máš, ale funguje to napůl :)
Edit:
Pořešil jsem to empty GO s rigidbody jako kinematic a k tomu boxcollider jako trigger naparentovaným pod CharacterControllerem.
Není to optimální, ale lepší než přepočítávat trigger collider pro paprsek. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 06:29:58 Předmět: |
|
|
Zaujmave, mozno by stalo za to sa im ozvat? Beru aj menej skusenych ludi? _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 07:52:08 Předmět: |
|
|
RS: Řekl bych, že jediný způsob jak tohle zjistit, je napsat jim  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna