Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 10. leden 2016, 19:55:26 Předmět: |
|
|
Čaute, tak vyšla další verze =) tentokrát byl vytvořen betatest 1 build pro Android. Projekt byl již otestován na "Xiaomi MiPad, Xiaomi MI4 a Note 4", Měl by běžet na zařízeních na kterých běží Android 3.0 i když možná ještě starší ale ten neuvádíme, protože kdo ví kdy skončí jeho podpora u Unity.
Hru si můžete stáhnout ZDE
Nyní se kromě zásadních updatů, které sou pro hru velmi duležité do kterých bych zahrnul "Systém předmětů, Systém tvorby lodi, Save/Load systém, Skill/Level systém a systém generování Questů" připravuje tzv. překlápěč pro high stroje s opravdu nadupanou grafikou. Docela sem zvědavý zda a jak se tento překlápěč podaří vytvořit. Nynější testy naznačují že by to mohlo byt opravdu pěkny, ale bude dost zaležet jak to lidi přijmou. Ve výsledku by si hrači mohli zahrat po síti na uplně low zařízení v 2D a pak i na nadupané mašině v 3D. Samozřejmě to 3D by měli utahnout i ty slabší stroje ale opět bude zaležet jak se nam to povede připravit aby se to nesekalo a nezahřívalo přístroje.
Po Androidu chceme zkusit i vytvořit buildy pro iOS a Windows phone abychom zabrousili do vod, které v dnešní době hýbou světem. A jak se řika, doufat že hra lidi zaujme  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 16. únor 2016, 09:14:51 Předmět: |
|
|
Po vytvoření 2D dema sme se zaměřili na vylepšování grafiky a dodělávání herních mechanizmů, V dohledné době budou hotové systémy Save/Load napojeny na generování vesmíru, Item systém a Skill systém. Zároveň jsme začali pracovat po několika zajímavych mailech na kombinaci 2D a 3D. Cílem je dosáhnout možnost přepínání. Hra by tak měla byt hratelná i na slabších strojich jako jsou tablety, popř mobily tak na PC s vyšší grafikou.
http://www.indiedb.com/games/legend-of-azulgar/news/update-6-big-news-coming-soon
Grafiky některých "prefabů" se prosim neděste, jsou vytvořeny tak abychom mohli nahradit 2d obrazky za 3d a vyzkoušet mechaniky. Doufam, že se výsledek bude líbit. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 16. únor 2016, 12:13:53 Předmět: |
|
|
Zajímavé, obvykle se dělá 3D -> 2D (např. série Fallout před téměř 20 lety) a ne naopak (zbytečně ste se dělali s 2D grafikou, když v rozbití modelů lodí to vizuálně nehezky přeblikne z 2D obrázku na 3D model /teď neřeším metodu vykreslení, ta furt může být 2D/). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 16. únor 2016, 15:32:11 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Zajímavé, obvykle se dělá 3D -> 2D (např. série Fallout před téměř 20 lety) a ne naopak (zbytečně ste se dělali s 2D grafikou, když v rozbití modelů lodí to vizuálně nehezky přeblikne z 2D obrázku na 3D model /teď neřeším metodu vykreslení, ta furt může být 2D/). |
Ona právě původně ani 3D v plánu nebyla. Pak nám pár lidí zasadilo brouka do hlavy.. ale řikaly jsme si že raději prvně vytvoříme mechaniky abychom měli něco v ruce a to pak budeme moct dále rozvíjet. Trochu nás k tomu dotlačil i fakt, že původní 2D grafik neměl už tolik čas a my hledali alternativu, pak ještě možnost že se nam třeba podaří zaujmout větší počet hráčů.
Jojo Fallout je opravdu super, je to taková modla hráčů. Vzpomínám si že sem u něj proseděl hodně dlouhých zimních večerů. Trochu mě mrzí, že nemám teď čas na ten 4 díl. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 16. únor 2016, 16:16:31 Předmět: |
|
|
Tohle budu sledovat, jak ten převod dopadne, hodně štěstí. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 16. únor 2016, 17:35:00 Předmět: |
|
|
No já bych se do toho převodu ani moc nehnal, pokud jde o výsledný grafický dojem (hra bude furt působit hodně indie). Význam to má ale, pokud je problém s dalšími výstupy od 2D grafika a vy umíte jen 3D grafiku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 3. březen 2016, 22:59:12 Předmět: |
|
|
To Darke: Děkujeme, je to naročne ale rychlejší oproti 2D, kde je těžké sehnat kvalitniho grafika jako jsi právě ty
To Ladis: Ano, to byl přesně náš problem :-/
Právě probíhá menší anketka abychom se mohli rozhodnout pro nejlepší variantu. Budu velmi rád za vaše názory.
1] Let s odporem prostředí -> automaticke zabrždění při vynulováni rychlosti
2] Let bez odporu prostředí -> brzdění se musí vykonat spětný chodem trisek
Anketa určená pro možnost pohybu plavidel ve vesmíru - ZDE
Jinak pridali sme "knock back efekt" že pokud se nabourá do něčoho např štíty o sebe tak vas to oba odhodi aby se jen lode o seba neškrtali. Chystame se aplikovat přímo do projektu strukturalni proražení jednotlivých částí, viz video ukázka na IndieDB. To by mělo později budit dojem, že když se loď dostane do kritickych hodnot tak po narazu proleti projektyl třeba trupem. A podle toho pak dojde buď k možnosti kritickych systemu a jejich možnost ovladani lodi a nasledne šanci plavidlo dostat do bezpečí, nebo prostě exploduje , ještě je zde varianta že explodují systemy s životní podporou a posadka bude zabita.
Děkuji za minutku vašeho drahocenného času  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 4. březen 2016, 00:47:18 Předmět: |
|
|
My máme "odpor prostředí" sic jinak hrači mají problém s ovládáním / musí se na to moc soustředit... no ale pak máme modul který to po dobu svojí aktivace vypne a umožní odvážnější manevry (zároveň zvyšuje efektivitu manevrovacích trysek za cenu energie).
Jo a "breaking" je rozpadání, měli jste na mysli braking. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 5. březen 2016, 17:22:29 Předmět: |
|
|
Darke napsal: |
My máme "odpor prostředí" sic jinak hrači mají problém s ovládáním / musí se na to moc soustředit... no ale pak máme modul který to po dobu svojí aktivace vypne a umožní odvážnější manevry (zároveň zvyšuje efektivitu manevrovacích trysek za cenu energie).
Jo a "breaking" je rozpadání, měli jste na mysli braking. |
Ano ano, máš pravdu sem to tam špatně napsal. Jinak sme udělali test a nyní je ve hře nastavena gravitace na "zero", takže se to chová jako by lodě byly opravdu ve vesmíru. je to celkem naročnější na ovládání ale v zápalu boje, když se člověk do toho opře tak je to hodně zajímave. Chvíli sem si říkal, že by se mi hodila ještě jedna ruka na ovládání, neli dvě
Nyní jak zakladní systemy byly převedeny jsme se dali do dotvoření skladaní lodí z jednotlivých částí. Každá část má interier a tak hrač pomocí "LEGO" systému, i když ten nazev nemužem teda používat takže "skládačkového systému" si vystaví své plavidlo. tady jsou ze dvě drobné ukázky z přípravy prvního modulu.
Interiéry jsou určeny i pro CUT scénky a zadavaní questů.
 _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Howl

Založen: 25. 06. 2015 Příspěvky: 12 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: 6. březen 2016, 14:33:37 Předmět: |
|
|
Zdravím,
jmenuji se Jan Hradil. Jsem writer spol. Lusorion Creatives.
Ve většině případů zde budu postovat nové updaty, či prohlášení a změny ve vývoji hry Legend of Azulgar. Zároveň si beru na paškál komunikaci s herními magazíny, portály a PR hry. V blízké budoucnosti také plánujeme upravit webové stránky hry, které jsou nyní v nedodělaném stavu. Takže obsah tohoto webu bude také má práce. Také pomáhám s psaním questů, dialogů, či synopsí do hry.
Pokud budete mít nějáký dotaz, můžete ho poslat přes PM, či rovnou na fórum. Jestliže máte zájem o spolupráci, tak na můj osobní mail hradiljandeveloper@gmail.com. _________________ Warm Regards,
Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962
www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Howl

Založen: 25. 06. 2015 Příspěvky: 12 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: 13. březen 2016, 22:16:18 Předmět: Videoupdate ke dni 13.3. 2016 |
|
|
Videoupdate ke dni 13.3. 2016
Přinášíme Vám nový gameplay update. Do hry se momentálně implementují ty nejdůležitější prvky. V této verzi jsou to:
-port za stíhače
-střelba
-pohyb lodi a kamery
-boční trysky
-akční tlačítka
Video zde:
Dále také probíhá převod 2D objektů do 3D(viz. foto):
 _________________ Warm Regards,
Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962
www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more.
Naposledy upravil Howl dne 14. březen 2016, 15:29:00, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 14. březen 2016, 10:43:54 Předmět: |
|
|
To je tím, že tohle fórum běží na 11 let starým kódu (viz patička). Ale stačí dát link, případně klikací obrázek (obalený linkem). Dokonce ten obrázek (náhled) nemusíš vytvářet, stačí použít URL http://img.youtube.com/vi/{ID videa}/0.jpg. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Howl

Založen: 25. 06. 2015 Příspěvky: 12 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: 14. březen 2016, 15:30:46 Předmět: |
|
|
Paráda, díky. To mě taky mohlo napadnout  _________________ Warm Regards,
Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962
www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Howl

Založen: 25. 06. 2015 Příspěvky: 12 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: 29. březen 2016, 13:38:17 Předmět: Update ke dni 29.3. 2016 |
|
|
Opět přinášíme zajímavosti z vývoje. Jak jistě víte, doposud jste mohli ovládat pouze svou battleship. Nově, když nyní vyšlete stíhače nebo bombardéra tak se otevírá tzv. linknutí do těchto plavidel na pohled z 3 osoby a tak je ovládat. Další zajímavostí je možnost přepnutí se do strategického režimu hry, ve kterém budete moci ve svém poli působení velet množství spřátelených lodí.
 _________________ Warm Regards,
Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962
www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. březen 2016, 18:13:02 Předmět: |
|
|
Omlouvám se za offtopic, ale co to máte s těma vlkama? Hledáte do týmu speciálně lidi s vlkem v avataru, nebo je to podmínka pro nástup?
Vážně mi to vrtá hlavou už pár týdnů. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|