Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. březen 2016, 17:59:52 Předmět: |
|
|
O třídu lepší prostředí - ale pak by bylo dobrý vylepšit/nahradit i toho robota, aspoň mu přidat trup, ať to všechno nelevituje (ošklivý robot seděl jen do původních ošklivých map). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 3. březen 2016, 02:12:48 Předmět: |
|
|
Mě magneticky uchycené části příjdou celkem elegnatní... a hlavně je to o hodně měnší pain než animovat propojené části. Pokud na to nemá tým prostředky tak animace tohoto bude vždy vypadat o hodně lépe než jie varianty. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 19. březen 2016, 12:14:57 Předmět: |
|
|
citace: |
PS: este sa opytam tie veci ste vsetko robili sami ci kombinujete s assetmi? |
Máme grafika, který dělá modely přesně na míru - koupený assety jsou opravdový minimum, nic moc nám tam nesedělo
citace: |
O třídu lepší prostředí - ale pak by bylo dobrý vylepšit/nahradit i toho robota, aspoň mu přidat trup, ať to všechno nelevituje (ošklivý robot seděl jen do původních ošklivých map). |
Jak říkáš, robota chceme taky nahradit, ale celkově se na to váže dost animací a aktuálně by to zabralo moc času.
V plánu máme zachovat jeho koncept, s tím, že půjde různě skinovat.
citace: |
Mě magneticky uchycené části příjdou celkem elegnatní... a hlavně je to o hodně měnší pain než animovat propojené části. Pokud na to nemá tým prostředky tak animace tohoto bude vždy vypadat o hodně lépe než jie varianty. |
Přesně. Proto jsme volili tento typ modelu, lépe se to rigovalo a o to líp animovalo.
Pár novinek:
- Finalizujeme nové GUI, přidáváme kompletní podporu gamepadu
- Přidány další arény - Mrakodrap a zimní "Santova vesnice"
- Během příštího týdne spustíme Comming Soon na steamu: http://store.steampowered.com/app/432480
Co plánujeme do budoucna:
- Editor map
- Customizace robota
- O trochu chytřejší AI
A já si konečně poladím notifikace abych příště nepsal po půl měsíci :) _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Naposledy upravil Játro.m dne 19. březen 2016, 12:29:13, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 19. březen 2016, 12:28:06 Předmět: |
|
|
Ještě se zeptám:
Má tady někdo hru na Steamu a řešil hned v Early Accessu lokalizace?
Máme možnost to zlokalizovat, jenom nevím jakou to má/nemá pro nás cenu. _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 20. březen 2016, 18:04:31 Předmět: |
|
|
Náhodou není to do čínštiny a k tomu vám dohodí činského youtubera co má 142 milionu shlédnutí? _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 5. duben 2016, 11:24:24 Předmět: |
|
|
Blíží se nám datum vydání (15.4.2016), tak tady je pár novinek z vývoje.
Steam store page: http://store.steampowered.com/app/432480
Trailer k EA: https://www.youtube.com/watch?v=ih4lBC7sE04
Poslední dny jsou trošku hektičtější, protože ladíme, a snažíme se ještě stihnout poslední věci které by jsme rádi měli do releasu EA.
Přidali jsme i další featuru "traps":
Tyto pasti jsou takové menší překvapení pro hráče a znesnadňují mu hru. V poušti je to například písečná bouře, na asteroidu pád meteoritů a podobně. Spouští se náhodně a v kombinaci s powerupy dokážou věci
Mezitím se ještě snažím filtrovat žádosti o steam klíče a přípravovat s kolegou PR.
Co mě překvapilo, tak hned prvních pár hodin po spuštění comming soon přišlo hned několik tisíc návštěv ikdyž je hra zapadená až na několikáté straně.
... a mezitím stihnul spadnout Steam
Ukázka menu:
Ochutnávka z nové arény - Mrakodrap
[/i] _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 6. duben 2016, 04:00:00 Předmět: |
|
|
Nápad na zvážení: Mohli by jste udělat "páteř" například z poletujících částic a na základně barvy nebo hustoty by šly posoudit zbývající HP. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. duben 2016, 06:05:30 Předmět: |
|
|
Gratuluji k releasu. Podělte se potom o zkušenosti a úspěchy. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 11. duben 2016, 20:07:51 Předmět: |
|
|
Po pár dnech před spuštěním tady mám nějaký statistiky...
- 150K impresí
- 6,5K unikátních uživatelů
- pár stovek wishlist
- 30+ press requestů od youtuberů velikosti 100 - 0,5M odběratelů z různých koutů světa a čím jsme blíž hlavní straně, tak requesty přibývají
- pár scammerů už to taky zkoušelo
Dostali jsme i dost feedbacku na steam page i věci do hry, tak revidujeme a pilujeme detaily a v pátek se uvidí :)
 _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 11. duben 2016, 21:07:22 Předmět: |
|
|
Je tam vidět velký pokrok.. docela koukam. možna bych ty roboty vyměnil za terminatory. aby nebyly takovy dětští ale prostě totalně nabušení.. takova terminatorska akce. Ale jinak opravdu parada. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 12. duben 2016, 06:39:56 Předmět: |
|
|
citace: |
možna bych ty roboty vyměnil za terminatory. aby nebyly takovy dětští ale prostě totalně nabušení. |
Robot půjde v další iteraci, je to hodně změn v animačkách a ve hře celkově - ale je to priorita. _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 15. duben 2016, 14:04:22 Předmět: |
|
|
Tak a je to venku :)
Právě jsme vydali Grenade Madness na Steamu jako Early Access.
Steam store:
http://store.steampowered.com/app/432480
Pár statistik z comming soon:
400K impresí
15K unikátních návštěv
25% lidí se alespoň jednou vrátilo
wishlist 330+
Impresí mohlo být určitě víc, ale datum ze steamu vycházelo až pár hodin před sobotou, tak jsme to releasnuli manuálně dříve.
Sám jsem zvědav, jak to dopadne :) _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 15. duben 2016, 15:55:35 Předmět: |
|
|
Sice je to asi brzy.. ale jaké jsou zatím za tu chvíli ozvěny na prodej? U nás se teď už taky chystame na Steam s již funkční verzí. doufame že hráčskou komunitu osloví, tak pravě budu rad za nějake info jak to jde třeba vám  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 16. duben 2016, 11:31:54 Předmět: |
|
|
+1 za první den podpory Linuxové verze ?i když jsem nejdřív myslel, že to tak není, kvůli té nové debilní steam/linux ikonce), někdy určitě zkusím  _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|