Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. listopad 2015, 20:16:56 Předmět: |
|
|
Přidávám další update. Některé z novinek:
- nová mimova mimika, kterou teď více využíváme
- propracovanější systém voleb a následků
- logika inventáře
- pár atmosferických prvků (například poblikávající světla)
- srovnali jsme renderování nasvícení, které dělalo problémy
- rozšířil se systém pro stylizaci herních textů
a hlavně
- nová animace chůze!
Taky máme skvělou zprávu, Other Inside budeme prezentovat v Olomouci na PAF. A doufáme že i příští čtvrtek na GDS warm-up party.
K těmto příležitostem dokončujeme krátký trailer. S hudbou nám pomáhá Jan Ševčík, spolupráce s ním je radost.
Na závěr opět krátké video, ať se můžete na tu chůzi podívat
https://www.youtube.com/watch?v=uJkP8NKD0TM _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 22. březen 2016, 09:59:49 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Za méně než měsíc bude mít Other Inside stánek na Game Access 2016 v Brně. |
Super - třeba budeme zase vedle sebe;)
Už se těším na setkání a pokec. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. březen 2016, 10:21:44 Předmět: |
|
|
To by byla paráda, a pak ještě jednou na GameDay Taky se těším. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 24. duben 2016, 22:03:34 Předmět: |
|
|
Líbí se mi jak to od začátku máte profesionální a cílené na zahraničí/global.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. září 2016, 12:18:22 Předmět: |
|
|
Máte můj hlas.
A vypadá to suprově ta prezentace - trailer, gify, popisky.. Pěkný. To greenlightem proleze hned. Co bude pak? Už to je připravený k vydání?
Jen teda ta chůze mi pořád připadá taková trochu těžkopádná. Plus koukám, že to možná dělá kamera. Mám pocit, že kamera by mohla být svižnější ve sledování panáka, ale mohla by mít pomalejší dojezd. To tak tipy k polišování.
Co ta uzavřená beta? To už proběhlo a přehlídnul jsem to? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 2. září 2016, 12:32:20 Předmět: |
|
|
Díky moc za hlas a důvěru Snad máš pravdu a půjde to dobře.
Po úspěšném greenlightu chceme právě spustit tu uzavřenou alphu/betu (měla to být alpha, ale možná se už po té době přehoupáváme k betě). Rádi bychom zapojili další lidi do testování herních mechanik. A protože bych rád rychle iteroval, tak bude výhoda mít k ruce právě Steam a jeho klienta. To je jeden z cílů téhle akce.
Musím říct, že zrovna kameru jsem dost ladil. Mám úplně nový algoritmus pro její pohyb a ještě čím je blíž postavička k okraji viditelné scény, tím je rychlejší. Což ale zas v některých chvílích není úplně žádoucí a může to způsobit ten moc rychlý dojezd. Já se na to ještě zaměřím, mám ještě pár nápadů. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 2. září 2016, 12:42:05 Předmět: |
|
|
mate ho tam kluci...
zacina to vypadat k svetu
libi se mi graficky styl, ale jak pise Michal, chtelo byt to poladit animacky jeste vice... dost klouze, lezeni nahoru taky vypada tak strnule... ale vim, ze to neni jednoduche ...
ja osobne bych si jeste zkusil hodne pohrat se svetlama... a trosku poladil nektere graficke veci... ale to ja jsem takovy puntickar, a uplne to totiz vidim, co bych tam pridal atd...
kazdopadne jsem na to zvedav... skvele sou ty doprovodne obrazky... ty maji paradni atmosferu a pusobi prijemne "mimicky" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 2. září 2016, 13:44:38 Předmět: |
|
|
I tobě díky moc pane.
Je toho před námi ještě hodně, to rozhodně. Každopádně já bych si hrozně rád poslechl, co všechno bys tam měl namyšlené Všechny věci co mi tady píšete se snažíme reflektovat a uvažujeme nad nimi (občas se pohádáme), viz. ta překopaná chůze. Jestli chceš, klidně se rozepiš, pošli PM, e-mail, nebo se můžeme i sejít na pivo v Brně, až tam zas pojedu (grafik Jiří tam tak polovičatě pracuje).
Jinak ty ilustrace jsou od úžasné slečny Anny Neumannové, kterou jsme měli to štěstí potkat na minulém GDSku. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. září 2016, 13:56:45 Předmět: |
|
|
Steamem dneska už proleze víceméně všecko, takže to bych se fakt nebál, do 14 dnů nejpozdějc tam jste.
Ad kamera - já teda nevím, já všude používám obyčejnej Lerp.
Něco jako:
kód: |
transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, target.position, Time.deltatime * speed); |
A nikdy jsem vlastně neměl potřebu vymejšlet něco speciálního. Plus třeba v Mimpim jsme k tomu měli nějaký lehoučký předcházení (tzn. když mimpi jde doprava, tak střed kamery je lehce vpravo před ním). To je možná ta věc - kompozičně, když se panák rozeběhne, tak by se naopak mělo ukázat více prostoru před ním v pravo. U vás se děje opak, že ta postava ten okraj dobíhá.
Plus teda teď v Unity ve většině projektů používám https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/42095, která umí spoustu věcí v základu. Vim, že bych si to mohl napsat sám, ale mě pluginy (pokud jsou dobrý) vyhovujou a dá se tam mimo jiné snadno zapnout to předcházení kamery.
A tady je ještě docela dobrej přehledovej článek o kamerách v 2D plošinovkách: http://www.gamasutra.com/blogs/ItayKeren/20150511/243083/Scroll_Back_The_Theory_and_Practice_of_Cameras_in_SideScrollers.php _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 5. září 2016, 19:00:55 Předmět: |
|
|
Podporene  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 5. září 2016, 19:56:00 Předmět: |
|
|
RS: Díky moc
abuki: Přesně ten článek na gamasutře mám taky načtený. A používám i to posunování kamery před postavu ve směru pohledu (to už od začátku vývoje).
Na transformaci jsem používal taky Lerp, ale nestačil mi (docela často se mi tam zoomuje a mění souřadnice apod. a nepůsobilo to vždycky dobře). Tak jsem nakonec přešel na tohle: http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Mathf.SmoothDamp.html . Vypadá to teď mnohem lépe, ale ještě to chce nějaké to ladění  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. září 2016, 20:38:37 Předmět: |
|
|
Já nevím, mě teda přijde, že ta kamera ho vůbec nepředchází. Asi to dělá pomalu a nestačí, ale když běží, tak se prostě nalepí na pravou kantnu a nevypadá to myslím moc dobře. Nebo jsem jen vybral nějaký místo, kde je konec scény?
 _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|