.[ ČeskéHry.cz ].
Tendril: Echo Received - 2d platformer inspirovany Aliens

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
irn



Založen: 06. 05. 2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 8. květen 2017, 11:11:48    Předmět: Tendril: Echo Received - 2d platformer inspirovany Aliens Odpovědět s citátem


Facebook | Home Page | IndieDB

Ahojte, som sucast dvojclenneho timu a chcem vam predstavit projekt, na ktorom uz nejaky cas pracujeme. Tendril: Echo Received je 2D platformer, kde sa hrac stane zlou demonickou priserou nazyvanu Dragon. Hrac sa bude moct zakradat po stenach, cez ventilacne sachty, lovit vydesenych civilov a vojakov a v neposlednom rade modifikovat ich tela a mysle.



Inspirujeme sa seriout Aliens, The Thing a Cthulhu.

Zameriavame sa najma na:

    Intuitivne a fluidne ovladanie - hrac nema rozmyslat, ako prechadzat po stenach a cez prekazky
    Stealth ? zakradat sa potichu nad hlavami obeti
    Bio hacking ? DNA modifikacie
    Zive NPC
    Kvalitny pixel art
    Temny cyberpunk zmiesany s Art Deco


Tendril: Echo Received implementujeme v nasom engine postavenom na Xna/Monogame.





Naposledy upravil irn dne 14. květen 2017, 21:06:36, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 8. květen 2017, 12:05:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Wow, super ... Smile
Líbí se mi ta interakce a emoce NPC, to bude tahák.
Jinak chválím grafiku - jednak animace a taky paletu barev + hru světla.
Co by atmosféře moc pomohlo jsou zvuky prostředí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
irn



Založen: 06. 05. 2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 8. květen 2017, 13:30:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Diskobolos napsal:
Wow, super ... Smile
Líbí se mi ta interakce a emoce NPC, to bude tahák.
Jinak chválím grafiku - jednak animace a taky paletu barev + hru světla.
Co by atmosféře moc pomohlo jsou zvuky prostředí.


Dakujem za pozitivne slova Wink
Na emociach si chceme dat zalezat - aby interakcia s NPC posobila zivo a nech hrac skusa, co sa v hre da. Pre definovanie AI mame vytvoreny vlastny editor na Behavior Tree, o ktorom sem dame blizsie info coskoro.
Zvuky sme zatial konkretne neriesili. Zvuky prostredia su urcite dobry napad, dakujem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Pinsirus



Založen: 13. 01. 2016
Příspěvky: 37
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: 9. květen 2017, 22:21:41    Předmět: Odpovědět s citátem

paradne to vyzera Smile ako daleko ste s vyvojom? držim palce Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radis



Založen: 29. 03. 2014
Příspěvky: 217

PříspěvekZaslal: 10. květen 2017, 09:37:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekne, tesim se!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rebel



Založen: 10. 05. 2009
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: 11. květen 2017, 15:11:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekny pixel-art styl a animace, i atmosferu to ma takovou svoji. drzim palce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
irn



Založen: 06. 05. 2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 11. květen 2017, 19:38:32    Předmět: Odpovědět s citátem

@Pinsirus - vdaka Wink Engine mame z velkej casti hotovy, aktualne pracujeme na grafike a prave sme vytunovali ovladanie tak, ze sme s nim konecne spokojni Smile Teraz sa chystame implementovat dalsie gameplay prvky a podrobnejsie sa venovat AI - na to mame spraveny vlastny editor, o ktorom sem napiseme uz coskoro.

@Radis - super, dakujeme Wink

@Rebel - dakujeme pekne Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 15:19:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Celé to vypadá moc krásně. Smile
Dá se to někde vidět na videu?
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
irn



Založen: 06. 05. 2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 18:52:42    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Celé to vypadá moc krásně. Smile
Dá se to někde vidět na videu?


Dakujeme Wink K videu sa nam dufame podari dopracovat co najskor a potom ho sem urcite hodime.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
cepnox



Založen: 12. 05. 2017
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 19:34:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte,
v prvom rade by som sa chcel predstavit. V ralnom svete sa volam Peto a na Tendril: Echo Received robim ako programator a designer.

Ako tu uz bolo slubene, predstavim vam ako riesime AI v nasej hre.
Vsetky spravania definujeme v nasom editore na behavioralne stromy, ktory sme vydali aj ako Open Source a mozete ho najst tu, resp. jeho zdrojaky tu .

Behavioralny strom, je specialny typ stromu, kde su akcie definovane ako uzly. Kazdy uzol moze byt vykonavany pocas viacerych krokov. Ak sa akcia ukonci, vykonavanie sa posunie spat na rodica, pricom mu preda svoju navratovu hodnotu.
Viac vseobecneho infa k behavioralnym stromom ako takym, je mozne ziskat napr. tu a tu

Napriklad s nasledujucim stromom:



Definujeme, ze sa ma NPC pohybovat medzi bodmi na jeho ceste. Na kazdom bode ma pockat 2-2.5 sec. Ak spozoruje hraca, pocka chvilocku a potom zacne panikarit.


Vo vysledku to vyzera takto:



Dokonca sa pohravame s myslienkou vyuzita stromov aj na komplexnejsie animacie, alebo cutsceny - to ale este budeme musiet vyskusat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
irn



Založen: 06. 05. 2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 19. květen 2017, 13:57:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Nedavno sme venovali kopu casu ladenim ovladania, ktore musi byt 100% intuitivne a fluidne. Nizsie je zopar zaujimavejsich prikladov:

Pocas mnozstva testov sme spozorovali, ze v niektorych pripadoch je pre hraca prirodzene udat smer, ktorym sa bude chciet hybat este pred tym, ako realne moze. Tu je konkretny priklad, ako sa Dragon automaticky pohybuje hore a prejde cez okraj, ked hrac uda smer doprava este pred dosiahnutim okraja.



Pre skakanie na stene staci stlacat skok.



Pre lepsiu fluidnost sa da cez rohy aj preskakovat.



V niektorych pripadoch staci udat smer a Dragon spravi vsetko automaticky.



Pozicia sa automaticky upravi, ak sa Dragon dostane niekam, kde logicky stat nemoze.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna