.[ ČeskéHry.cz ].
11th Dream
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 28. květen 2019, 21:28:57    Předmět: 11th Dream Odpovědět s citátem

Ahoj,

za Blue Pulsar Games bych vám rád představil naši hru 11th Dream, kterou vydáváme 31.5.2019 v předběžném přístupu na Steamu.

11th Dream je akční střílečka z pohledu třetí osoby a nabízí nejen rychlou akci ve skirmishových mapách, ale i příběhovou kampaň z prostředí zacykleného systému umělé inteligence. Inspirací pro nás jsou hry z přelomu tisíciletí - 11th Dream tak staví na vlastním enginu. Absence pokročilých technologií nás nutí zapojit vlastní fantazii při vývoji a hra tak přináší uvěřitelný a originální "vaporware" zážitek.

Stránka na Steamu
https://store.steampowered.com/app/949450

Web hry
https://11thdreamgame.bluepulsar.cz

Gameplay trailer
https://www.youtube.com/watch?v=HgfAPOjKP9A

Screenshoty



0X0010 IN HISTORY
0X0020 BEFORE BOTS
0X0030 BIOLOGICAL MIND
0X0040 CREATED TOOLS FOR LACK
0X0050 OF POWERS AND FATIGUE
0X0060 TOOLS AGAINST UNCOMFORT OF WORK
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 28. květen 2019, 22:10:35    Předmět: Re: 11th Dream Odpovědět s citátem

Tak na tohle jsem velmi, velmi zvědavý! Vypadá to jako rychlá akce, grafika je stylizovaná, připomíná mi starý Tron.

Bylo by víc informací? I technologická stránka by mě docela zajímala.
Těším se na 31ho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 28. květen 2019, 22:53:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Ptej se Smile Moc nevim, kde zacit.

Delame na hre part time uz skoro dva roky, meli jsme stanek na poslednim GDS, reakce byly bipolarni - budto nas okamzite odsoudili, nebo je hra fascinovala.

Tempo ve hre se hodne meni, kolikrat clovek spis doplaci na spatnou strategii. Urcitou variabilitu taky poskytuje specializace postavy, kterou jde pred vstupem do hry namichat - rychlost na ukor odolnosti apod.
Viz jeden starsi concept GIF - https://cdn.discordapp.com/attachments/522409872491544576/530915664123133952/2019-01-05_02-06-49.gif

Technicky. C++, OpenGL 3.3, rapidjson, Lua, Winapi, GLM, FMOD. Prvni rok jsme bezeli na fixed function pipeline (tvrdy vaporware, ale sam jsem se divil, jak to dobre bezi a co v tom jde udelat, viz https://twitter.com/11thDream_Game/status/1029527564774240256).
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 29. květen 2019, 08:09:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Škoda, že jste se nepochlubili vývojem, během těch dvou let. Docela by mě ta anabáze zajímala :-). Jestli to šlo jako na drátkách, nebo ste někde udělali chyby a tak.

Kolik vás je? Kolik lidí na grafiku, kolik na technologii a kolik na další profese?

Jak s portovatelností? Bude to jen na PC, nebo i jinde? Máte pořešené?

Vypadá to moc pěkně a navzdory zvolenému tématu ve mě hra vzbuzuje naději, že se ještě někdo nebojí programovat :-). Takže z toho mám radost.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 29. květen 2019, 09:23:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Na hre jsme delali vetsinu casu dva - jeden grafiku, druhy program. O herni design jsme se delili. Treti kolega nam pomaha s balancovanim hry. Hudbu slozil a nahral https://kielbergerpavel.bandcamp.com/. A s propagaci nam pomaha dalsi clovek.

Platforma jen PC, Windows. Port na linux nechystame Very Happy

Diky za chvalu, ale dalsi projekt bude v Unity Very Happy
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 29. květen 2019, 09:59:51    Předmět: Odpovědět s citátem

micky napsal:
dalsi projekt bude v Unity :D

To nevadí, i s tim se dá žít :-). Já třeba teď na ponorku používám MonoGame. Je to pro mě zábavnější, než Unity, ale taky hotovka.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 29. květen 2019, 21:34:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Přidávám článek o počasí. Smile
https://www.indiedb.com/games/11th-dream-game/news/weather-effects-in-11th-dream#articlecontent
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 07:57:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Přečteno, pěkné :-). Jen jsem z toho nepochopil, jestli se ten particle systém odehrává na CPU nebo GPU.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 08:59:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to na CPU, i kdyz GPU by nic nebranilo. Z framu si to bere ale jen milisekundu, tak to nebudu nejspis uz resit.
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 09:38:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasně, proč ne, když to funguje. Nechtěl sem rejpat do technologie, jen se ptám :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 10:34:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně se ta syrovost právě líbí, má to styl. Samozřejmě kidi to asi neocení.

Technologicky (abych to upřesnil) jsem byl hlavně zvědavý, jak ses popral s character controllerem a navigací Smile

Ještě na steamu jsem koukal, že minimum je Intel HD 5000, musel jsi dělat v rendereru nějaké háky kvůli Intel driverům? (počítám, že to je OpenGL)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 10:44:37    Předmět: Odpovědět s citátem

On ten Intel už docela běží. Občas se divím, co kolega na notebooku s intel kartou rozjede (na Linuxu dokonce). Poznámka: kolega zásadně používá jen ty nejnovější verze OpenGL a vlastně všeho. Takže 3.něco by fungovat mělo dobře.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 10:59:04    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
On ten Intel už docela běží. Občas se divím, co kolega na notebooku s intel kartou rozjede (na Linuxu dokonce). Poznámka: kolega zásadně používá jen ty nejnovější verze OpenGL a vlastně všeho. Takže 3.něco by fungovat mělo dobře.

Já musím explicitně volat glFlush po změně dyn. index bufferu, protože ten driver nesynchronizoval na draw callu (a to jsem měl latest drivery). Update jsem navíc nedělal přes mapování, ale BufferSubData, možná něco dělám špatně, ale na nVidiích to jede bez problémů.
Na Intel HD 4k mi navíc crashoval driver při linkování programu, když jsem měl v shaderu const před polem. Žádný warning/error, prostě natvrdo crash.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 12:02:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Charakter by vydal mozna na dalsi clanek na indiedb Smile Je to cele kompletne kinematicke, zadna fyzika se ve hre vlastne neodehrava. Aicko beha po trasach mezi waypointy, ale odbiha z nich utocit na nepratele. Je to cele snuska raycastu a koleji. Smile Nejhorsi problem mame se skakanim, ktere proste nevypada dobre ani po nekolika iteracich. Sad

Asi nejhorsi bylo chovani steam overlay na nekterych grafickych kartach, zejmena na intelu. V podstate se uplne zaseknul obraz, pomohlo az pridani glFlush na konec renderingu.

Jinak testujeme poruznu, kde se da, s novejsim intelem o zadnych konkretnich problemech nevime.
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. květen 2019, 13:38:41    Předmět: Odpovědět s citátem


Proto se ptám, já jsem měl s character controllerem vždycky problémy.
Není to moc kódu, ale vyladit to a zajistit robustnost...
Co mám teď je +- použitelné, ale k dokonalosti to má daleko a určitě se k tomu vrátím
(oscilace u komplexních zdí/hodně šikmých ploch, lezení do schodů, onground test kapsule mezi rýhou s hodně šikmými triangly atd atd...)
To by určitě vydalo na celé nové vlákno.

Navigaci mám rozdělanou (nakonec jsem se rozhodl pro navmeshe, protože se mi nechce klikat waypointy),
ale zdaleka ne hotovou a tam mě čeká ještě spousta práce (zejméná lokální vyhýbání se ostatním apod.)
To jen tak bokem Smile


Skoky určitě vychytáte, i když přesně netuším, o co se jedná (myslíš AI co skáče nebo animaci?) V těch dev/gameplay videích jsem si ničeho nevšiml a vypadalo to dobře.

11th Dream si hodlám pořádně zahrát až vyjde a držím palce, ať se vám daří Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna