Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 23. září 2020, 15:54:38 Předmět: |
|
|
Ukrutny respekt. Je to prekrasne :O _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 7. leden 2021, 22:33:23 Předmět: |
|
|
Pořádná PC hra by měla mít i konzolový port.
Tady je můj časný prototyp, uhodnete platformu?
Omlouvám se za obrazovou kvalitu, je to video z kompozitního výstupu skutečného HW, nahrané přes čínský EasyCrap:
https://youtu.be/kLzKFYxw3Nc _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 8. leden 2021, 10:04:34 Předmět: |
|
|
Dreamcast?
Vypada to skvele  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 11. leden 2021, 16:02:22 Předmět: |
|
|
Konzoli od Segy jsi trefil, ale ne Dreamcast. Ten je generačně shodný s PS2, tam bych se snažil o něco technicky odpovídajícího.
Běhá to na Sega Mega Drive.
Pro flashování cartridge používám toto udělátko. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 11. leden 2021, 17:43:49 Předmět: |
|
|
Tak to je mazec!
Prvni, co me napadlo, byl SNES - to pozadi mi prislo jako poskladany ze spritu, taky tam byla videt ta omezena barevna paleta... Ale rikal jsem si, ze nemuzes byt takovej silenec, abys to portoval na 16bitovou konzoli. Spletl jsem se
Podelis se o nejaky technicky detaily? Jaky pouzivas nastroje, knihovny?
Pouzivas SGDK? Je to cely v C nebo i assembler?
Kazdopadne kobouk dolu, tesim se na release. Tohle je proste dokonaly  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 11. leden 2021, 19:01:41 Předmět: |
|
|
Ano, používám SGDK a kompletně v C, assembler zatím nebyl potřeba. Konkrétně poslední SGDK (1.60) pro windows, napsal jsem si skriptík, který mi to wrapnul pro wine, aby to na linuxu celkem slušně fungovalo. SGDK má i neoficiální nativní build pro linux, ale s tím jsem měl problémy (plus má opožděný release nejnovější verze). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 28. duben 2021, 14:49:30 Předmět: |
|
|
Super to je! Hardware uz na to bohuzel nemam, tak jsem zkusil aspon v emulatoru. Planujes zverejnit zdrojaky? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. duben 2021, 19:48:01 Předmět: |
|
|
Já tam rezervy vidím - přemýšlím, jestli nepřidat značky před zatáčky, aby nebyly tak náhlé (přece jenom dohledová vzdálenost není moc velká a minimapu není kam dát). AI je možná příliš chytré a bude třeba přidat volbu obtížnosti, ale tam se celkem snadno omezí max. rychlost. Taky to chce hudbu minimálně v menu, různé módy jako šampionát atd. Takže práce je tam ještě dost, ale už jsem chtěl něco vydat, abych měl feedback (za který děkuju).
A i když SGDK je super, tak každá změna je netriviální - DOS je oproti tomu pohodička, lineární videobuffer, spousta paměti, ...
Když bude dostatečný zájem, tak budou třeba i cartridge. Z toho důvodu to nechávám proprietární.
I když zdrojáky k "enginu" bych zveřejnit mohl, to by asi ničemu nevadilo - ale nemá to prioritu. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 21. červen 2021, 18:13:39 Předmět: |
|
|
Přidal jsem značky a minimapu, takže to bude v příštím buildu:
Graficky tam už nic moc nepřibude, protože jsem téměř zaplnil videopaměť  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|