Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 17. červen 2020, 22:29:33 Předmět: |
|
|
Pěkné, svižné, na mě možná až moc rychlé (nedařilo se mi vyhnout střelbě nepřátel, co si pamatuju, v Doom a Quake jsem takový problém neměl).
A když už jsem to spustil, tak několik bugreportů z první místnosti:
- když jsem dotlačil popelnici na (zavřený) kanál, propadla se do něj.
- protipěchotní mina mi propadla schodama nalevo od kanálu.
- automatické přepínání zbraní, když dojdou náboje, je zabiják. Mě to třeba zabilo, když mi došly náboje a automaticky se to přeplo na tarasnici těsně u nepřítele.
Ale jinak se mi to moc líbí a těším se na další dobové reálie. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. červen 2020, 12:35:25 Předmět: |
|
|
Díky!
- Rychlost je v pohodě
- Ty kanály opravím (věděl jsem, že jiné předměty jimi propadají, ale doufal jsem, že si toho nikdo nevšimne ).
- Problém s raketometem je klasika u všech her s automatickou výměnou (už jsem to tu jednou psal). Je tam sice ochrana, že držíš-li tlačítko střelby a skočí ti tam raketomet, musíš nejdříve tlačítko pustit (řešení a la Doom), ale nepomůže to tomu, kdo střílí zběsilým klikáním. Druhá varianta a la Quake je na raketomet nikdy nepřepínat (mohl bych to dát do nastavení). Ještě se může použít chvilková zdržující animace naznačující prázdný zásobník, ale nevím, zda to u zběsilého klikání pomůže. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 18. červen 2020, 14:15:53 Předmět: |
|
|
Ad držení tlačítka vs zběsilé klikání - ta animace pro prázdný zásobník zní jako dobrý nápad, zablokovat nebezpečné zbraně (podobná věc se mi stala i s granátem, ale tam jsem stihnul uskočit).
Co v téhle situaci dělal Doom nebo Quake už si nepamatuju - ale pamatuju si, že výběr zbraně byla často strategická záležitost (tj. slabší nebo pomalejší zbraně jsem nechával na běžné nepřátele a silnější/rychlejší zbraně si šetřil do vypjatějších situací a na silnější nepřátele), takže jsem stejně celkem často přepínal...
Ad zběsilé klikání / držení tlačítka - já dělám obojí podle toho, jak rychlá/silná ta zbraň je, na koho střílím a pak ještě podle toho, kolik v dané hře je nábojů. Hodně nábojů, slabší zbraň, silný nepřítel = dávky. Málo nábojů pomalejší zbraň a nebo slabí nepřátelé = jednotlivé střely. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 18. červen 2020, 15:47:39 Předmět: |
|
|
Super. Demo som si uzil aj hudba paradna. Co mi prislo ze by chcelo zlepsit su zvuky zbrani su take nevyrazne co je v takejto akcnej hre zasadne. Toto je asi jedine co mi vadilo inak paradicka. Kedy vlastne vydavas full? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 19. červen 2020, 12:21:14 Předmět: |
|
|
Zatim jsem hral jen chvilku, ale je to dokonaly. Tesim se na plnou verzi. Mimochodem... tys to delal v Delphi? Ty blazne!!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. červen 2020, 15:45:43 Předmět: |
|
|
Tiež som sa zamýšlal v čom to bolo robené ale pride mi to šialené ak to bol vlastný engine Good work! _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. srpen 2020, 20:54:45 Předmět: |
|
|
Vítkov, tady bude končit první epizoda, v podzemní laboratoři s polofunkčním tělem Klementa Gottwalda... bude to nejstrašnější level.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 24. srpen 2020, 09:15:00 Předmět: |
|
|
Moje srdce plesa! Normalne som si prave ozivil Steam (zabudnute heslo), aby som zistil, ze to tam este nemas na predaj, chcel som si to UZ KONECNE okamzite kupit!  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. září 2020, 20:31:30 Předmět: |
|
|
už si tam leží, jako doma
pcmaster> díky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 5. září 2020, 20:38:52 Předmět: |
|
|
[OT]Tak snad za par rokov budes mat cas pripravit DLC / HROT 2 s tymto vulgarnym primitivom
[/OT] _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 4. leden 2021, 12:15:21 Předmět: |
|
|
Video je parádní. A ta PFka taky. Zatim nejlepší, co sem letos viděl :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 12. leden 2021, 16:53:06 Předmět: |
|
|
Vyzera to super. Ako robis promo, ze mas tak plno vlakno na steame?  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|