.[ ČeskéHry.cz ].
Grafické enginy her
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 19. únor 2008, 10:55:50    Předmět: Odpovědět s citátem

A já myslel, že čistej raytracing se opustil už kdysi dávno i na poli ne-real-time grafiky (čili renderingu), protože je neefektní a neefektivní zároveň.
Kostlivci by měly zlstavat ve skříních, ne aby je furt někdo vytahoval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 20. únor 2008, 22:56:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Emila Perssona (btw. nedávno opustil AMD, takže ten email na konci té prezentace je pravděpodobně nefunkční) znám a i tento způsob GI. Já zůstanu u mojí metody realtime GI pomocí raytracingu (když algorytmus optimalizuju a zparalelizuju, tak to opravdu půjde...). Light probe metoda je sice pěkná, jenomže se nedá najednou updatovat - mně stačí vyslat "pár" polopřímek (kdybych to zkusil na SM 4 pomocí GPU raytracingu asi by to bylo i rychlejší) Wink
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 21. únor 2008, 10:33:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte napsal:
Emila Perssona znám

Velmi bych se divil, kdybys ho neznal.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dagi



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 23. únor 2008, 11:36:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Rekl bych, ze klasicky raytracing do vizualizace her nic prevratneho neprinese (apon v dohledne dobe, ted je to mrhani vykonem). Co je zajimave, je implementace nasvetlovani scen s vyuzitim radiosity. Doporucuju zkouknout videa nasvetlovaciho enginu Enlighten (ty SDK se "nastreli" na jiz existujici engine, tedy pokud to uz zmakli tak je/bude nad Unreal Engine 3).
Link:
http://www.geomerics.com/enlighten-media.htm ... na kazej pad stahova hi-res divx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna