Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 1. září 2009, 00:06:17 Předmět: |
|
|
Počeštěný NeHe je přímo tady na C-H, link NeHe nahoře v liště, druhý z prava (znal jsem se dokonce s člověkem, který to překládal). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 1. září 2009, 08:23:48 Předmět: |
|
|
VladR>Nejen STL, ale i objekty a další pěkné věci Jak se dívám na ten kód, tak je to ještě snad horší než NeHe BTW, kde se dá Red Book stáhnout? Já používám Man pages a jsem spokojen  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
johnnash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 80
|
Zaslal: 1. září 2009, 09:18:37 Předmět: |
|
|
Vsichni se tu rozjeli s posilanim zdrojaku, ale dival se nekdo na ten format? 5 vertexu asi na kostku moc nevystaci(pokud teda tech 15floatu maji byt vubec vertexy). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 1. září 2009, 10:08:55 Předmět: |
|
|
Neviem kde tu vidis link na jeho file, ale nie je tu. Tych 15 floatov moze byt cokolvek, ale pravdepodobne su posledne dva floaty UV.
To by tu musel pastnut cely file, nie vycuc.
Tak ci onak, toto si musi odmakat sam - ved tychto zaciatocnickych pokusov je plny internet. Nech skusa krok po kroku ako som mu pisal, len tak sa to nauci.
johnnash:http://www.gup.jku.at/teaching/courses/cgue/RedBook.pdf |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 1. září 2009, 10:38:53 Předmět: |
|
|
no neviem ci je prave redbook najlepsia literatura v dobe OpenGL 3 ked uz nic z FFP v OpenGL neexistuje. ked som pozeral specifikacie OGL 3.2 tak tam uz je len shadery, vertex array, textury, framebuffer, alfa blending a z-test. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 1. září 2009, 11:46:16 Předmět: |
|
|
Indexovanie renderovanie je fundamentalny koncept ktory musis pochopit ak ches robit s 3D grafikou, bez ohladu na API.
Neviem ako ma chlapec pochopit shadery, ak netusi ako sa vyskladavaju vertexy do trianglov.
Ked uz, tak OGL by som mu vobec nedoporucoval, ale radsej nech rovno ide do XNA/C#, ktore je ciste API, bez PureC NeHe-style zverstiev s mnohymi examplami. Ked uz shadere, tak rovno tam, ale nie OGL. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 12:20:11 Předmět: |
|
|
borci nak se nam to tu rozbehlo
no takze pookus byl ten naloadovat nahodnej ASCII format
jelikoz sem dycky pouzil nakej loader a je to tak sem chtel neco zkusit sam
dival sem se na tutorial kde je loadovani kostky pomoci VA a indexovanejch poli takze dneska se ot pokusim podle toho nak sepsat....kdyz sem to zkusil jak psal if.then tak program prestal odpovidat takze si du hrat a uvidime jak to dopadne dystak sem zase napisu.
cest Jatro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 1. září 2009, 12:39:36 Předmět: |
|
|
Zdroják poslat nechceš?  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 14:08:16 Předmět: |
|
|
if.then to uz rovnou muzu neco najit na netu ne treba takovy .obj je vsude nebo ase
no posilam screen s vypisem toho co je v souboru
no a nejspis nak blbe nastavuju ty VA vubec nemam paru kde je chyba
program nabehne ale zamrzne a vyhodi chybu v modulu 'hungup'...
urcite je to naka kokotina s alokaci pameti nebo neceho takovyho
http://nopaste.ceske-hry.cz/222741
tady je kod toho nacitani (neni to nic tajnyho) kdyby bylo potreba se na neco podivat.... fakt nvm docela me to mrda ze na to nemuzu prijit  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 15:57:47 Předmět: |
|
|
tak dobry mr.kokot prisel na to aby to aspon nehodilo nakej segmentation fault ale nevykresli se kosticka ale pekna picovina  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 16:39:34 Předmět: |
|
|
tak dobry uz sem konfignul VerArr tak aby pomoci jenom naplnenyho pole vykreslilo kostku a funguje to ...... takze du predelavat kod protoze nekde je asi spatna konverze nebo neco podobnyho |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 1. září 2009, 16:46:33 Předmět: |
|
|
jatro.m> Minimalne tam indexujes za konec pole (i<i_vertices ve for cyklu a ty pak pouzijes i+2 jako index), dal indexy mas ulozeny jako float, ale do drawelements specifikujes UNSIGNED_INT, druhy parametr ma byt pocet indexu ale sizeof() ti vrati velikost zabrane pameti, ne pocet. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 1. září 2009, 16:47:11 Předmět: |
|
|
Hele chlape ten glDrawElements nic nemění takže stačí
kód: |
glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
glVertexPointer(3, GL_FLOAT, 0, Vertices);
glDrawElements(GL_TRIANGLES, sizeof(Indicies), GL_UNSIGNED_INT, Indicies);
glDisableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
|
Pro další info mě neváhej kontaktovat na ICQ 350-433-333 (stejně nemám nic na práci ) _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 17:07:48 Předmět: |
|
|
jo s tema indexama sem na to prisel ze musej bejt bud v int nebo GLubyte asi kontaktuju if.thena protoze uz me to sere
jo a na to cyklovani sem taky prisel ze musim zvlast ne vsechno dohromady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. září 2009, 19:44:11 Předmět: |
|
|
tak dobry no..... vim ze je chyba v tom cyklovani.... s if.thenem sme zkouseli hodne variant ale ani jedna nebyla tak ze by se vykreslila cela krychle napriklad.......nema nekdo paru jak to cyklovat? kdyz to cykluju tak jak sem to delal doted tak se vykresli 4 strany + 1 triangl ale to sem vykresloval jenom vertexy a ne facy... hledal sem ale nehe je mi k hovnu puziva glBegin.....a dalsi zastaraly sracky a na netu neco je ale neni to zrovna co by se zabyvalo renderovanim nacis to umim ale mam problem s tim cyklovanim uz nevim delam na tom renderovani minimalne 12h aporad nenane na to prijit  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|