Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 30. březen 2010, 13:23:15 Předmět: |
|
|
Ale proč chceš opravovat pozici právě proti směru rychlosti? Když to uděláš podle normály (tak, jak to v ODE už je), bude ti to pěkně slajdovat podél plochy. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. březen 2010, 13:33:40 Předmět: |
|
|
No to sice jo, ale klepe se to...i při konstantním pohybu...
A navíc já potřebuji aby to neslidovalo pořád, takhle mi objekt klouže dolů s kopce...já chci aby stál...
Se*u na ODE...si to dělám podle sebe, znovu a lépe, tak aby mi to sedělo...
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 30. březen 2010, 13:48:06 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Jj, myslím, že jo... |
Myslíš, nebo seš si jist? Mluvím o tom, že kolize a pohyb jede třeba na 50 FPS i když hra jede 18. V případě peaku ti pak objekty nepropadnou. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. březen 2010, 13:50:23 Předmět: |
|
|
Ano, jsem si jist... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 30. březen 2010, 13:53:46 Předmět: |
|
|
Zvláštní, mě to nikdy nepropadávalo. To by ty objekty musely letět kurevskou rychlostí, aby se netrefily do kolize. Nebude chyba někde jinde, než v "modrém kontaktu"? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. březen 2010, 14:01:41 Předmět: |
|
|
Už tomu rozumím...my totiž ]semo[ každej mluvíme o něčem jiném
U mého řešení detekce a řešení kolize, mi to občas propadlo, kvůli nedokonalostem v předpovídání potencionálních kolizních trianglů a chybné opravě pozice...
Ale já mluvil o řešení přes ODE
No, tam mi to opravdu ještě nepropadlo, ale cuká se to...a to je na prd...
Koukám, že jsem si řešením přes ODE zavařil ještě více, než kdybych si to vyřešil sám...
Musím si s tím hejbnout, páč se pohybujeme kolem půlky semestru a já říkal, že na konci semestru vypustím "opravdu" hratelné demo  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 30. březen 2010, 14:42:51 Předmět: |
|
|
Aha, sorry, nějak sem to přehlíd, přestože si to zmiňoval několikrát. Cukat to taky samozřejmě nemá. Updatuješ ty pozice (penetrace) před rendrem? Jinak nevím, musel bys napsat víc. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. březen 2010, 17:20:48 Předmět: |
|
|
Jj, updatuju je před renderem...
Spočítám kontakty, vyberu ten s největší hloubkou zanoření, opravím pozici a pak renderuju...
No teď už je to stejně jedno...jsem pevně rozhodnut napsat tu detekci a řešení kolizí vlastní...znovu...
Díky tomu hraní si s ODE jsem se naučil jak urychlit tu detekci... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|