.[ ČeskéHry.cz ].
Geometry ClipMapping

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2010, 14:27:03    Předmět: Geometry ClipMapping Odpovědět s citátem

Zdravím,

má někdo zkušenosti s implementací geo-clipmappingu na GPU ?

Udělal jsem zatím základní triangle síť:


Ale teď jestli to dobře chápu, tenhle alg. je dělaný tak, že celá tahle síť je statická a při pohybu se přepočítávají pouze UV texturovací koordináty pro mapování výškové textury (v rámci jedné clipmapy) => vytvoří to nekonečný terén. Je to tak, nebo jsem to pochopil úplně blbě Smile

Z výškové mapy terénu vytvořím při inicializaci jednotlivé clip-mapy a při pohybu potom aktializuji pouze UV souřadnice a posílám je na grafickou kartu, kde uvnitř VS použiji texture look-up a vytáhnu si z clip-mapy nadm. výšku podle těchto souřadnic ?

Díky Smile
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna