.[ ČeskéHry.cz ].
VS 2008 / Debug / Release / effect (fx)

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2010, 22:15:01    Předmět: VS 2008 / Debug / Release / effect (fx) Odpovědět s citátem

Tak jsem se pekne nejak napalil ci co, nicmene me to dost prekvapilo. Mam nejakej projekt a v nem, mimo jine, fx efekt. Kdyz kompiluju v debug modu, vsechno mi jede, jakmile ale vytvorim novou konfiguraci nebo chci kompilovat v release, vyhodi mi to chybu ze boolean neco nebo ze je to moc slozity apod. Hlasky bych moh opsat, to je jasny, ale spis me zajima, jakej je v tom rozdil? Proc to pod debugem normalne jede a pod releasem ne? A je chyba vypustit pripadne kod v debug modu?? Vysledna rychlost fps je totiz stejna (po uprave efektu aby sel zkompilovat). Dost me to nasralo, pac kvuli tomu nemuzu nastavovat kvalitu stinu napr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2010, 22:22:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Release je optimalizován. Tím je velikost souboru menší (někdy dost podstatně) a FPS se většinou zvedne (taktéž někdy dost podstatně). Pod release to zřejmě nejede asi kvůli výše zmíněné optimalizaci (která může přijít i na věci, které debugu zůstanou skryty). Bez hlášek můžeme jen hádat. Vypustit debug verzi je IMHO chybou, už proto, že velikost výsledného souboru je často signifikantně větší.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2010, 23:06:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl jsem podobný problém, program v release verzi crashoval, v debug ne. Vyřešil jsem to poměrně brutálním logováním - "teď kreslím, teď obnovuju device, atd.". V místě, kde to padlo, se log samozřejmě zastavil a chyba byla objevena.

Debug build uživateli bych opravdu nedoporučoval. Smile To spíše release bez optimalizací.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2010, 06:34:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkousel jsem jak s optimalizacema, tak bez nich, vysledek je porad stejnej. Taky jsem si myslel, ze posilat to v debugu je blbost.. no ale zkusil jsem to Smile I kdyz pokud by slo jen o velikost, tak konkretne u tohodle souboru by mi to bylo jedno, jedna se o kilobajty.
Toto je ta hlaska:

Error 2 Errors compiling \Effects\PSSM.fx:
error X4550: maximum boolean register index exceeded - Try reducing number of constant branches
(713): ID3DXEffectCompiler::CompileEffect: There was an error compiling expression
ID3DXEffectCompiler: Compilation failed \Effects\PSSM.fx 713 1 Library
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2010, 08:21:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Odhaduji, že tam máš moc FORů nebo IFů. Tady jsem našel něco o tom, jak některé IFy nahradit: http://sites.google.com/site/richardmonette/hlslnoiftrick
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2010, 08:50:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, asi jo, diky za link, prostuduju to. Kazdopadne ale porad nechapu, proc to v debugu projde a v releasu ne Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2010, 12:11:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud sis hrál s nastavením, můžou být pak v každé konfiguraci třeba úplně jiné #define a podle toho se může kompilovat jiný kód apod. Takže v nastavení projektu je poměrně dost věcí, čím se debug a release build může lišit..
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna