.[ ČeskéHry.cz ].
Problém texturingu na ATI

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 19. září 2010, 11:30:10    Předmět: Problém texturingu na ATI Odpovědět s citátem

Zdarec,

mám takovej větší problém s texturama na ATI HD 4870.
Problem: http://www.ulozto.cz/5872728/wtf-lol-xvid.avi
Na nvidi (7150, 7600, GTX295) se nic z toho nestává, vím že NVidiácký drivery vykrejou spoustu chyb ve vlastní app, takže to bude určitě na mojí straně (drivery ATI jsou nejnovější), takže napadá někoho čím by to tak mohlo být? Všechno je přes GLSL, shadery jsem projížděl shader analyzerem, abych viděl jestli se to vůbec zkompiluje pod ATI, tam problém nebyl, potom mě napadlo že by to mohlo být přepínání texturovacích jednotek .. ale s tím nemám absoluě žádnej nápad, co sem na tom mohl podělat.

Nápady už došly, takže za jakoukoliv myšlenku budu rád.
THX Játro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. září 2010, 12:15:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mě bude problém buď v načítání nebo v bindování textur. To ti ale asi moc nepomůže Wink Každopádně zkus si často vypisovat glGetError(). Minimálně po každém bindu textury i texturovací jednotky.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 19. září 2010, 12:24:36    Předmět: Odpovědět s citátem

V načítání to nebude, jedině že by se ATI nepoprala s glCompressedTexImage2D().

Nejsu si jistej tím, jestli binduju dobře na sampler v glsl shaderu.
kód:

                glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0_ARB);
                glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, object[o].uDiffuseMap);
                glUniform1iARB(shader.iUniformDiffuseTexture, 0); 


Ale myslím že v tomdle problém nebude :/
Každopádně s tím glGetError to zkusím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna