Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 1. září 2013, 10:45:41 Předmět: OpenGL ES - anti-aliasing |
|
|
Nemá tu někdo zkušenost s tím, jak se v OpenGL ES zbavit zubatosti. Mám nakreslené cesty jako geometrii (1 quad na rovinu, pár trianglů na zatáčku). Nicméně, když je kamera dál od terénu, tak mají cesty hnusně zubaté hrany.
Zkoušel jsem nastavit context podle tohodle: http://code.google.com/p/gdc2011-android-opengl/source/browse/trunk/src/com/example/gdc11/MultisampleConfigChooser.java (Je to v Javě.. akorát jsem to překlopil do C++), ale efekt nějak nepozoruji a je to pořád stejné
Jako koukal jsem, že je třeba na iOS jejich vlastní řešení přes
kód: |
glResolveMultisampleFramebufferAPPLE |
, ale myslel jsem jestli není něco co pojede všude stejně (iOS, Android atd) _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1051
|
Zaslal: 1. září 2013, 12:21:20 Předmět: |
|
|
vytvaranie defaultneho framebuffera je zalezitost WGL/GLX/EGL teda aj ci bude AA alebo nie. cisto OpenGL sa to da spravit pomocou FBO s multisample texturami. toto je ale zalzitost DX10 HW takze na mobile to nepojde. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna