.[ ČeskéHry.cz ].
Azulgar: Space Commanders / modularni
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 10. leden 2016, 19:55:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Čaute, tak vyšla další verze =) tentokrát byl vytvořen betatest 1 build pro Android. Projekt byl již otestován na "Xiaomi MiPad, Xiaomi MI4 a Note 4", Měl by běžet na zařízeních na kterých běží Android 3.0 i když možná ještě starší ale ten neuvádíme, protože kdo ví kdy skončí jeho podpora u Unity.

Hru si můžete stáhnout ZDE



Nyní se kromě zásadních updatů, které sou pro hru velmi duležité do kterých bych zahrnul "Systém předmětů, Systém tvorby lodi, Save/Load systém, Skill/Level systém a systém generování Questů" připravuje tzv. překlápěč pro high stroje s opravdu nadupanou grafikou. Docela sem zvědavý zda a jak se tento překlápěč podaří vytvořit. Nynější testy naznačují že by to mohlo byt opravdu pěkny, ale bude dost zaležet jak to lidi přijmou. Ve výsledku by si hrači mohli zahrat po síti na uplně low zařízení v 2D a pak i na nadupané mašině v 3D. Samozřejmě to 3D by měli utahnout i ty slabší stroje ale opět bude zaležet jak se nam to povede připravit aby se to nesekalo a nezahřívalo přístroje.

Po Androidu chceme zkusit i vytvořit buildy pro iOS a Windows phone abychom zabrousili do vod, které v dnešní době hýbou světem. A jak se řika, doufat že hra lidi zaujme Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 16. únor 2016, 09:14:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Po vytvoření 2D dema sme se zaměřili na vylepšování grafiky a dodělávání herních mechanizmů, V dohledné době budou hotové systémy Save/Load napojeny na generování vesmíru, Item systém a Skill systém. Zároveň jsme začali pracovat po několika zajímavych mailech na kombinaci 2D a 3D. Cílem je dosáhnout možnost přepínání. Hra by tak měla byt hratelná i na slabších strojich jako jsou tablety, popř mobily tak na PC s vyšší grafikou.

http://www.indiedb.com/games/legend-of-azulgar/news/update-6-big-news-coming-soon

Grafiky některých "prefabů" se prosim neděste, jsou vytvořeny tak abychom mohli nahradit 2d obrazky za 3d a vyzkoušet mechaniky. Doufam, že se výsledek bude líbit.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 16. únor 2016, 12:13:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavé, obvykle se dělá 3D -> 2D (např. série Fallout před téměř 20 lety) a ne naopak (zbytečně ste se dělali s 2D grafikou, když v rozbití modelů lodí to vizuálně nehezky přeblikne z 2D obrázku na 3D model /teď neřeším metodu vykreslení, ta furt může být 2D/).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 16. únor 2016, 15:32:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Zajímavé, obvykle se dělá 3D -> 2D (např. série Fallout před téměř 20 lety) a ne naopak (zbytečně ste se dělali s 2D grafikou, když v rozbití modelů lodí to vizuálně nehezky přeblikne z 2D obrázku na 3D model /teď neřeším metodu vykreslení, ta furt může být 2D/).


Ona právě původně ani 3D v plánu nebyla. Pak nám pár lidí zasadilo brouka do hlavy.. ale řikaly jsme si že raději prvně vytvoříme mechaniky abychom měli něco v ruce a to pak budeme moct dále rozvíjet. Trochu nás k tomu dotlačil i fakt, že původní 2D grafik neměl už tolik čas a my hledali alternativu, pak ještě možnost že se nam třeba podaří zaujmout větší počet hráčů.

Jojo Fallout je opravdu super, je to taková modla hráčů. Vzpomínám si že sem u něj proseděl hodně dlouhých zimních večerů. Trochu mě mrzí, že nemám teď čas na ten 4 díl.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 16. únor 2016, 16:16:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Tohle budu sledovat, jak ten převod dopadne, hodně štěstí.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 16. únor 2016, 17:35:00    Předmět: Odpovědět s citátem

No já bych se do toho převodu ani moc nehnal, pokud jde o výsledný grafický dojem (hra bude furt působit hodně indie). Význam to má ale, pokud je problém s dalšími výstupy od 2D grafika a vy umíte jen 3D grafiku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 3. březen 2016, 22:59:12    Předmět: Odpovědět s citátem

To Darke: Děkujeme, je to naročne ale rychlejší oproti 2D, kde je těžké sehnat kvalitniho grafika jako jsi právě ty Smile

To Ladis: Ano, to byl přesně náš problem :-/

Právě probíhá menší anketka abychom se mohli rozhodnout pro nejlepší variantu. Budu velmi rád za vaše názory.

1] Let s odporem prostředí -> automaticke zabrždění při vynulováni rychlosti
2] Let bez odporu prostředí -> brzdění se musí vykonat spětný chodem trisek

Anketa určená pro možnost pohybu plavidel ve vesmíru - ZDE

Jinak pridali sme "knock back efekt" že pokud se nabourá do něčoho např štíty o sebe tak vas to oba odhodi aby se jen lode o seba neškrtali. Chystame se aplikovat přímo do projektu strukturalni proražení jednotlivých částí, viz video ukázka na IndieDB. To by mělo později budit dojem, že když se loď dostane do kritickych hodnot tak po narazu proleti projektyl třeba trupem. A podle toho pak dojde buď k možnosti kritickych systemu a jejich možnost ovladani lodi a nasledne šanci plavidlo dostat do bezpečí, nebo prostě exploduje Smile, ještě je zde varianta že explodují systemy s životní podporou a posadka bude zabita.

Děkuji za minutku vašeho drahocenného času Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 4. březen 2016, 00:47:18    Předmět: Odpovědět s citátem

My máme "odpor prostředí" sic jinak hrači mají problém s ovládáním / musí se na to moc soustředit... no ale pak máme modul který to po dobu svojí aktivace vypne a umožní odvážnější manevry (zároveň zvyšuje efektivitu manevrovacích trysek za cenu energie).

Jo a "breaking" je rozpadání, měli jste na mysli braking.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 5. březen 2016, 17:22:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Darke napsal:
My máme "odpor prostředí" sic jinak hrači mají problém s ovládáním / musí se na to moc soustředit... no ale pak máme modul který to po dobu svojí aktivace vypne a umožní odvážnější manevry (zároveň zvyšuje efektivitu manevrovacích trysek za cenu energie).

Jo a "breaking" je rozpadání, měli jste na mysli braking.


Ano ano, máš pravdu Smile sem to tam špatně napsal. Jinak sme udělali test a nyní je ve hře nastavena gravitace na "zero", takže se to chová jako by lodě byly opravdu ve vesmíru. je to celkem naročnější na ovládání ale v zápalu boje, když se člověk do toho opře tak je to hodně zajímave. Chvíli sem si říkal, že by se mi hodila ještě jedna ruka na ovládání, neli dvě Smile

Nyní jak zakladní systemy byly převedeny jsme se dali do dotvoření skladaní lodí z jednotlivých částí. Každá část má interier a tak hrač pomocí "LEGO" systému, i když ten nazev nemužem teda používat takže "skládačkového systému" si vystaví své plavidlo. tady jsou ze dvě drobné ukázky z přípravy prvního modulu.

Interiéry jsou určeny i pro CUT scénky a zadavaní questů.




_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Howl



Založen: 25. 06. 2015
Příspěvky: 12
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: 6. březen 2016, 14:33:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,

jmenuji se Jan Hradil. Jsem writer spol. Lusorion Creatives.

Ve většině případů zde budu postovat nové updaty, či prohlášení a změny ve vývoji hry Legend of Azulgar. Zároveň si beru na paškál komunikaci s herními magazíny, portály a PR hry. V blízké budoucnosti také plánujeme upravit webové stránky hry, které jsou nyní v nedodělaném stavu. Takže obsah tohoto webu bude také má práce. Také pomáhám s psaním questů, dialogů, či synopsí do hry.

Pokud budete mít nějáký dotaz, můžete ho poslat přes PM, či rovnou na fórum. Jestliže máte zájem o spolupráci, tak na můj osobní mail hradiljandeveloper@gmail.com.
_________________
Warm Regards,

Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962

www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Howl



Založen: 25. 06. 2015
Příspěvky: 12
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: 13. březen 2016, 22:16:18    Předmět: Videoupdate ke dni 13.3. 2016 Odpovědět s citátem

Videoupdate ke dni 13.3. 2016

Přinášíme Vám nový gameplay update. Do hry se momentálně implementují ty nejdůležitější prvky. V této verzi jsou to:

-port za stíhače
-střelba
-pohyb lodi a kamery
-boční trysky
-akční tlačítka

Video zde:


Dále také probíhá převod 2D objektů do 3D(viz. foto):


_________________
Warm Regards,

Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962

www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more.


Naposledy upravil Howl dne 14. březen 2016, 15:29:00, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 14. březen 2016, 10:43:54    Předmět: Odpovědět s citátem

To je tím, že tohle fórum běží na 11 let starým kódu (viz patička). Ale stačí dát link, případně klikací obrázek (obalený linkem). Dokonce ten obrázek (náhled) nemusíš vytvářet, stačí použít URL http://img.youtube.com/vi/{ID videa}/0.jpg.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Howl



Založen: 25. 06. 2015
Příspěvky: 12
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: 14. březen 2016, 15:30:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Paráda, díky. To mě taky mohlo napadnout Smile
_________________
Warm Regards,

Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962

www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Howl



Založen: 25. 06. 2015
Příspěvky: 12
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: 29. březen 2016, 13:38:17    Předmět: Update ke dni 29.3. 2016 Odpovědět s citátem

Opět přinášíme zajímavosti z vývoje. Jak jistě víte, doposud jste mohli ovládat pouze svou battleship. Nově, když nyní vyšlete stíhače nebo bombardéra tak se otevírá tzv. linknutí do těchto plavidel na pohled z 3 osoby a tak je ovládat. Další zajímavostí je možnost přepnutí se do strategického režimu hry, ve kterém budete moci ve svém poli působení velet množství spřátelených lodí.


_________________
Warm Regards,

Jan Hradil, Writer of Lusorion Creatives,
+420732173962

www.lusorion.com
> Independent game developers, we also providing hosting services and more.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 29. březen 2016, 18:13:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Omlouvám se za offtopic, ale co to máte s těma vlkama? Very Happy Hledáte do týmu speciálně lidi s vlkem v avataru, nebo je to podmínka pro nástup?

Vážně mi to vrtá hlavou už pár týdnů.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna