Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. září 2018, 18:29:14 Předmět: FMOD best practices |
|
|
Ahoj,
používá tu někdo fmod integrovanej do Unity? Chtěl bych poradit s nějakejma základníma best practices. Dokumentace nic moc, googlení toho taky moc nepřináší. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 7. září 2018, 07:54:25 Předmět: Re: FMOD best practices |
|
|
micky napsal: |
Co se snažíš o fmod najít? |
abuki napsal: |
Chtěl bych poradit s nějakejma základníma best practices. |
Myslím, že hledá nějaké best practices ;-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. září 2018, 16:06:00 Předmět: |
|
|
Oukej, tak to zkusím i tak, ono to možná není nic co by výhradně souviselo s Unity.
Teď třeba řeším hromadný fading zvuků. Mám scénu co se naloaduje, tam hraje nějaká hudba a ambient (separátní eventy) a sam tam zahraje nějaký ruch (také jednotlivé eventy). Když scénu zavírám a přecházím do jiné, tak prostě tu hudbu a ambient vypnu (případně můžu nastavit nějaký parametr, a zvukař se na své straně postará o vlastní fade).
Problém je ale s těmi ostatními ruchy. Když tam bude zvuk co hraje 10s a během toho hráč odejde ze scény, tak bych měl všechny hrající zvuky fadenout. Takže si buď budu pamatovat všechny zvuky co jsem spustil a nebo asi teda lepší postup je použít bus a fadovat celou groupu do který ty zvuky ve scéně jdou. Přijde mi ale zvláštní, že jsem nenašel funkci, které bych mohl říct něco jako fejduj tenhle bus 2s nebo tak něco. Nějak mě překvapilo, že si mám u pokročilýho zvukovýho middleware takovouhle věc psát sám. Jakože teda budu nějakou dobu fadeovat busy, pak unloadnu banku pro tu scénu a pak nastavim bus do původní hodnoty (aby to bylo ready na příští spuštění). Navíc to v Unity bude muset běžet na nějakym "Don't destroy on load" objektu, aby to mohlo přesahovat i do loadování další scény. Je tohle fakt ten nejlepší postup? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|