.[ ČeskéHry.cz ].
XNA game studio

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JoystiC



Založen: 21. 11. 2008
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 21. listopad 2008, 17:42:41    Předmět: XNA game studio Odpovědět s citátem

Začínám vtom tak mě neuflajmujte , zkouším samozřerjmě první tutoriál a tak : když se my tam nahrava background

backgroundTexture = Content.Load<Texture2D>(
"Sprites\\background");

pustím debug a vtom je problém soubor prý neexistuje.... nevim co stim prosím o radu Wink

ok už vyřešeno Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 21. listopad 2008, 18:17:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak v tom pripade skutecne v adresari, ktery byl pro spusteny projekt nastaven jako pracovni, neexistuje Smile. Nevim jak u XNA, ale u .NET projektu obecne jdou ty cesty nastavit ve vlastnostech projektu.

EDIT: Kdyz uz jsi to vyresil, podelis se s nami o sve reseni? Treba by se to mohlo hodit i nekomu dalsimu, kdo zavita na toto forum.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 21. listopad 2008, 20:23:17    Předmět: Odpovědět s citátem

imho mu tam chybi pripona Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2008, 01:03:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi se pri opisovani jmena souboru do zdrojaku ridil tim, co ukazuje Pruzkumnik, ktery ve vychozim nastaveni ty pripony skryva Very Happy.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2008, 09:07:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Nie, pripona mu tam skutocne nechyba Smile

Ako parameter metody Content.Load<T> sa totiz pouziva tzv. asset name. Ten je defaultne zhodny s nazvom suboru, akurat bez pripony. Samozrejme sa da v zmenit v properties assetu. Aby sa asset vytvoril, je potrebne subor (v tomto pripade texturu) pripojit k projektu pomocou projektoveho prieskumnika.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2008, 18:39:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, a nastavit mu tam, aby ho zpracovala Content Pipeline.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ErxCz



Založen: 30. 11. 2008
Příspěvky: 1
Bydliště: Rumburk

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2008, 16:56:53    Předmět: Otázka Odpovědět s citátem

CHtěl bych se zeptat s XNA dělám teprve 3 dny ale pokud vím je to spojené z C# a ne z C/C++ že ?
_________________
Programujte lehce v XNA http://www.xna.xf.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2008, 17:47:05    Předmět: Odpovědět s citátem

ErxCz> chtěl jsi říct spojené S C#?
Pokud ano, tak ne, není a mělo by jít použít libovolný .NET jazyk (včetně C++/CLI)
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2008, 17:53:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, ale použitím C++/CLI se omezuješ je na platformu Windows, protože XNA na Xboxu nepodporuje některé MSIL instrukce, které generuje C++/CLI compiler (pokud je tohle vůbec ještě aktuální, nesleduju to).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna