Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 20. srpen 2009, 20:26:19 Předmět: Rozliseni + mipmapy |
|
|
zdar,
nejspis to bude vypadat ze su totalni lama (to sem) ale vubec si nevim rady...
napsal jsem si kod na zjištění všech možných rozlišení monitoru
kód: |
while ( Result )
{
Result = EnumDisplaySettingsEx(NULL,dwMode,&devmode,0);
dwMode++;
itoa(devmode.dmPelsWidth, Line, 10);
lstrcat(Line, " x ");
itoa(devmode.dmPelsHeight, Text, 10);
lstrcat(Line, Text);
lstrcat(Line, " x ");
itoa(devmode.dmBitsPerPel, Text, 10);
lstrcat(Line, Text);
// TREBA NEKOMU POMUZE
}
|
funguje to jen, ja potrebuju vypis rozliseni jen pro 32bit hloubku, samozdrejme sem zkousel nejake podminky nez jsem sem napsal ale bud se vypsalo jen par rezimu ktere jsem potreboval nebo se vypsaly zase blbe..Urcite to bude naka banalita na kterou nemuzu prijit neresil nekdo neco podobnyho?
jeste poddotaz to co je na img je predpokladam mippmaping ale je divny ze je tak strasne strapatej co tam ma byt za filtry aby to bylo pekny jako pri GL_LINEAR? nebo je to normal?
dik Jatro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 20. srpen 2009, 20:51:47 Předmět: |
|
|
co takto toto if(devmode.dmBitsPerPel != 32)continue; _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 20. srpen 2009, 20:57:23 Předmět: |
|
|
jaaaaaaj ja su debil to continue me nenapadlo dycky sem zkousel if(dm.bits... != 32) dwMode++;
dik |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 20. srpen 2009, 21:53:49 Předmět: Re: Rozliseni + mipmapy |
|
|
jatro.m napsal: |
jeste poddotaz to co je na img je predpokladam mippmaping ale je divny ze je tak strasne strapatej co tam ma byt za filtry aby to bylo pekny jako pri GL_LINEAR? nebo je to normal? |
Minimalne chces trilinearni filtrovani pro minifikacni filter (GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR), a pokud vykon dovoli jeste zapnout anisotropni filtrovani -
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAX_ANISOTROPY_EXT,x)
kde x je uroven anisotropie (defaultne 1) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 23. srpen 2009, 11:14:52 Předmět: |
|
|
no tak predchozi veci uz mam vyreseny ale..... dalsi problem a s timdle nevim vubec
mam fci na vypsani stringu a otestovani jestli na ni user klikl to funguje ale ja bych potreboval vypsat treba nejakou promennou a to je problem jelikoz sem todle nikdy nepotreboval takze se s tim setkavam poprve a vubec nevim jak takovou vec realizovat
kód: |
int Menu::MenuItem(const char* text, int posX, int posY, int startX, int endX, int startY, int endY, int ID,...)
{
int positionX = posX * (sWidth / guiWidth);
int positionY = posY * (sHeight / guiHeight);
if((mouse_x > positionX - startX )&&(mouse_x < positionX + endX)&&(mouse_y > positionY - startY )&&(mouse_y < positionY + endY)){ //startY se musí rovnat 0
if(GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON)){
if((mouse_x > positionX - startX )&&(mouse_x < positionX + endX)&&(mouse_y > positionY - startY )&&(mouse_y < positionY + endY)){ //startY se musí rovnat 0
return true,ID ;
}
}
glColor4f(3.0f,3.0f,3.0f,MenuBlend);
}else{
glColor4f(0.5f,0.5f,0.5f,MenuBlend);
}
glLoadIdentity();
freetype::print(font[0],positionX, positionY, text);
} |
resili ste nekdy neco podobnyho nebo vymejslim picoviny ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
johnnash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 80
|
Zaslal: 23. srpen 2009, 11:47:31 Předmět: |
|
|
Prevedes promenou daneho typu na string a ten pak vypises. Takze napr
kód: |
char strBuf[16];
snprintf(strBuf, 16, "%d", promennaInt)
freetype::print(font[0],positionX, positionY, strBuf);
|
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 23. srpen 2009, 11:52:38 Předmět: |
|
|
A pokud standardni funkce z nejakeho duvodu nefunguji, staci jednoduche veci jako mod, bitovy posun atd.
EDIT: sam jsem si nasel hrubku (proc ten validator bere slovo "standardni" jako chybu?) _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Naposledy upravil if.then dne 23. srpen 2009, 12:24:27, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 23. srpen 2009, 12:19:49 Předmět: |
|
|
dobry dopsal sem si este jednu fci pro vypis rozliseni v menu ted uz to funguje diky.....a s tim snprintf me to nenapadlo sem blb  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 23. srpen 2009, 13:45:42 Předmět: |
|
|
johnnash napsal: |
Prevedes promenou daneho typu na string a ten pak vypises. Takze napr
kód: |
char strBuf[16];
snprintf(strBuf, 16, "%d", promennaInt)
freetype::print(font[0],positionX, positionY, strBuf);
|
|
Pokud je to C++ tak bych na tohle pouzil spis stringstream. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|