.[ ČeskéHry.cz ].
Rozliseni + mipmapy

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 20:26:19    Předmět: Rozliseni + mipmapy Odpovědět s citátem

zdar,

nejspis to bude vypadat ze su totalni lama (to sem) ale vubec si nevim rady...
napsal jsem si kod na zjištění všech možných rozlišení monitoru
kód:
   while ( Result )
   {
            Result = EnumDisplaySettingsEx(NULL,dwMode,&devmode,0);
   
       dwMode++;
   
      
          itoa(devmode.dmPelsWidth, Line, 10);
      lstrcat(Line, " x ");
      itoa(devmode.dmPelsHeight, Text, 10);
         lstrcat(Line, Text);
      lstrcat(Line, " x ");
      itoa(devmode.dmBitsPerPel, Text, 10);
      lstrcat(Line, Text);
   
// TREBA NEKOMU POMUZE

}

funguje to jen, ja potrebuju vypis rozliseni jen pro 32bit hloubku, samozdrejme sem zkousel nejake podminky nez jsem sem napsal ale bud se vypsalo jen par rezimu ktere jsem potreboval nebo se vypsaly zase blbe..Urcite to bude naka banalita na kterou nemuzu prijit neresil nekdo neco podobnyho?

jeste poddotaz to co je na img je predpokladam mippmaping ale je divny ze je tak strasne strapatej co tam ma byt za filtry aby to bylo pekny jako pri GL_LINEAR? nebo je to normal?


dik Jatro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 20:51:47    Předmět: Odpovědět s citátem

co takto toto if(devmode.dmBitsPerPel != 32)continue;
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 20:57:23    Předmět: Odpovědět s citátem

jaaaaaaj ja su debil Very Happy to continue me nenapadlo dycky sem zkousel if(dm.bits... != 32) dwMode++;
dik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 21:53:49    Předmět: Re: Rozliseni + mipmapy Odpovědět s citátem

jatro.m napsal:
jeste poddotaz to co je na img je predpokladam mippmaping ale je divny ze je tak strasne strapatej co tam ma byt za filtry aby to bylo pekny jako pri GL_LINEAR? nebo je to normal?


Minimalne chces trilinearni filtrovani pro minifikacni filter (GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR), a pokud vykon dovoli jeste zapnout anisotropni filtrovani -
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAX_ANISOTROPY_EXT,x)
kde x je uroven anisotropie (defaultne 1)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2009, 11:14:52    Předmět: Odpovědět s citátem

no tak predchozi veci uz mam vyreseny ale..... dalsi problem a s timdle nevim vubec Smile

mam fci na vypsani stringu a otestovani jestli na ni user klikl to funguje ale ja bych potreboval vypsat treba nejakou promennou a to je problem jelikoz sem todle nikdy nepotreboval takze se s tim setkavam poprve a vubec nevim jak takovou vec realizovat

kód:
int Menu::MenuItem(const char* text, int posX, int posY, int startX, int endX, int startY, int endY, int ID,...)
{
    int positionX = posX * (sWidth / guiWidth);
    int positionY = posY * (sHeight / guiHeight);
 
   if((mouse_x > positionX - startX )&&(mouse_x < positionX + endX)&&(mouse_y > positionY - startY )&&(mouse_y < positionY + endY)){ //startY se musí rovnat 0
   if(GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON)){
   if((mouse_x > positionX - startX )&&(mouse_x < positionX + endX)&&(mouse_y > positionY - startY )&&(mouse_y < positionY + endY)){ //startY se musí rovnat 0
             
         return true,ID ;
   } 
  }
    glColor4f(3.0f,3.0f,3.0f,MenuBlend);
    }else{
    glColor4f(0.5f,0.5f,0.5f,MenuBlend);
    }
   glLoadIdentity();                     
   freetype::print(font[0],positionX, positionY, text);
   
}

resili ste nekdy neco podobnyho nebo vymejslim picoviny ? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2009, 11:47:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Prevedes promenou daneho typu na string a ten pak vypises. Takze napr
kód:

char strBuf[16];
snprintf(strBuf, 16, "%d", promennaInt)
freetype::print(font[0],positionX, positionY, strBuf);
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2009, 11:52:38    Předmět: Odpovědět s citátem

A pokud standardni funkce z nejakeho duvodu nefunguji, staci jednoduche veci jako mod, bitovy posun atd.
EDIT: sam jsem si nasel hrubku Smile (proc ten validator bere slovo "standardni" jako chybu?)
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.


Naposledy upravil if.then dne 23. srpen 2009, 12:24:27, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2009, 12:19:49    Předmět: Odpovědět s citátem

dobry dopsal sem si este jednu fci pro vypis rozliseni v menu ted uz to funguje diky.....a s tim snprintf me to nenapadlo Very Happy sem blb Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2009, 13:45:42    Předmět: Odpovědět s citátem

johnnash napsal:
Prevedes promenou daneho typu na string a ten pak vypises. Takze napr
kód:

char strBuf[16];
snprintf(strBuf, 16, "%d", promennaInt)
freetype::print(font[0],positionX, positionY, strBuf);

Pokud je to C++ tak bych na tohle pouzil spis stringstream.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna