.[ ČeskéHry.cz ].
Výkon aplikace (FPS)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2009, 18:44:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud ta loď většinou není vidět celá, použij na ni octree.

Na vzdálené objekty použij level of detail algoritmy - máš k modelu víc verzí a vybíráš z nich třeba podle velikosti bounding boxu ve viewportu.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2009, 20:25:33    Předmět: Odpovědět s citátem

A pokud ten model v menším LODu nemám ? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2009, 22:33:42    Předmět: Odpovědět s citátem

tak si ho musis spravit. kazdy pokrocilejsi modeler by mal vediet znizovat pocet trojuholnikov.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2009, 22:51:00    Předmět: Odpovědět s citátem

D3DX knihovna by měla mít nějaké funkce na snižování počtu polygonů, protože je v ní implementován algoritmus Progressive Meshes. XNA na tom hádám bude podobně. Jinak algoritmů jde vygooglit dost (ve formě paperů).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2009, 23:26:25    Předmět: Odpovědět s citátem

perry napsal:
A za druhé.. stojím na jedné straně, ale kreslím i tu kterou nevidím. Např. Mám velkou loď. stojím a koukám na levobok... a pravobok vůbec nevidím a kreslím ho.. maluji 2x tolik polygonů než potřebuji.
Tak moment, to akoze nemas zapnuty Backface Culling ? Tak to by ti mohlo trocha zvysit FPS Smile

A aspon uvidis, ci mas dobre normaly. Lebo ak po zapnuti ti zrazu zacnu chybat polygony v objektoch, tak aspon vies, ze kde je problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2009, 13:22:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Spíš mám dojem, že má nekonvexní velký objekt. Tudíž je zbytečné vykreslovat objekty na odvrácené straně, které jsou zakryté.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2009, 15:34:03    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:

Spíš mám dojem, že má nekonvexní velký objekt. Tudíž je zbytečné vykreslovat objekty na odvrácené straně, které jsou zakryté.


Tak nějak jsem to myslel Smile

Prostě třeba dům:
a) kreslim jeho zadek (resp. on se nekreslí, to zařídí culling, ale vertexy se zpracují)
b) za domem stojí auta, já je nemůžu přes dům vidět, ale opět se vertexy zpracovávají (např se mi tam generuje zbytečně stín), protože to sice leží ve frustru, ale není to vidět[/code]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2009, 16:42:50    Předmět: Odpovědět s citátem

O tom už jsme se bavili - použij occlusion queries nebo conditional rendering nebo nějaké chytřejší algoritmy.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna