Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 21:10:17 Předmět: |
|
|
Pěkná hudba. Připomíná mi soundtrack z Lands of Lore. Cos DeepMindovi slíbil? Já ho chci taky do svojí (neexistující) hry!  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 21:23:32 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Pěkná hudba. Připomíná mi soundtrack z Lands of Lore. Cos DeepMindovi slíbil? Já ho chci taky do svojí (neexistující) hry!  |
Slíbil jsem mu slávu a bohatství! (Doufám, že si to nebude číst.)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zapytchu

Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 25. prosinec 2009, 18:24:34 Předmět: |
|
|
no jo, Brany Skeldalu ^^ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 7. březen 2010, 10:18:15 Předmět: |
|
|
Ahoj všem, již brzy se uskuteční polo-veřejný betatest enginu hry s provizorní grafikou. Prosím případné zajemce, aby mi na e-mail gindar[zavináč]zamraky.cz zaslali konfiguraci svého počítače (CPU, RAM, Grafika, OS) a důvod zájmu (motivaci testovat). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milanvasek
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Londyn, Roznov p.R.
|
Zaslal: 11. březen 2010, 13:44:26 Předmět: |
|
|
jejda, fakt rad bych si podobne rpg zahral. kdyz si vzpomenu na vsechny Ishary, Brany Skeldalu a tak...
drzim palce se shanenim grafika _________________ 3d artist @ Jellyfish Pictures, London |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tindo
Založen: 26. 03. 2010 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 26. březen 2010, 11:23:22 Předmět: Otázka |
|
|
Rád bych se zeptal, jestli má být výsledkem hra jako Brány Skeldalu, nebo jako Might and Magic VI - VIII? Podle mě by druhá varianta měla větší potenciál. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 26. březen 2010, 13:51:20 Předmět: Re: Otázka |
|
|
Tindo napsal: |
Rád bych se zeptal, jestli má být výsledkem hra jako Brány Skeldalu, nebo jako Might and Magic VI - VIII? Podle mě by druhá varianta měla větší potenciál. |
Jde o krokový dungeon, takže se spíš blíží k Branám Skeldalu, v čem myslíš ten větší potenciál? Krokové dungeony mají specifickou atmosféru a styl a nejspíš je mám raději než (mé oblíbené) M&M. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tindo
Založen: 26. 03. 2010 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 26. březen 2010, 14:04:25 Předmět: Re: Otázka |
|
|
gindar napsal: |
Jde o krokový dungeon, takže se spíš blíží k Branám Skeldalu, v čem myslíš ten větší potenciál? Krokové dungeony mají specifickou atmosféru a styl a nejspíš je mám raději než (mé oblíbené) M&M. |
Větší potenciál myslím v tom, že tam jde vytvářen mnohem zajímavější různorodý svět. Bude okolní svět tvořen jen plochami s texturamy, nebo budou objekty i modelovány v prostoru? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 26. březen 2010, 14:23:49 Předmět: Re: Otázka |
|
|
Tindo napsal: |
gindar napsal: |
Jde o krokový dungeon, takže se spíš blíží k Branám Skeldalu, v čem myslíš ten větší potenciál? Krokové dungeony mají specifickou atmosféru a styl a nejspíš je mám raději než (mé oblíbené) M&M. |
Větší potenciál myslím v tom, že tam jde vytvářen mnohem zajímavější různorodý svět. Bude okolní svět tvořen jen plochami s texturamy, nebo budou objekty i modelovány v prostoru? |
Objekty a zdi budou modelované, tedy doufám, že se grafikovi bude chtít. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 26. březen 2010, 21:57:23 Předmět: |
|
|
Tindo: grafika je v podstate malovana, nic tam nie je 3D. Cize to bude 2D a nebude to ako M&M 6 - 9 co sa tyka technologickeho spracovania grafiky, ak dobre viem. Vsak si pozri stranky hry, tam to ma aj znazornene (z casti) ako to tvoria. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 27. březen 2010, 15:45:58 Předmět: |
|
|
To je pravda. Na webu jsou shoty se stěnami 2D, ale grafik který se mnou teď spolupracuje je hlavně na 3D takže pevně doufám, že ve finále ty zdi budou 3D, resp. rendery. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 27. březen 2010, 19:28:34 Předmět: |
|
|
Podle mě mluvíte každý o něčem jiném  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 27. březen 2010, 19:47:42 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Podle mě mluvíte každý o něčem jiném  |
Jo, už mi to taky došlo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 12. květen 2010, 15:13:30 Předmět: |
|
|
Nové screenshoty v prvním postu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 22. červenec 2010, 08:53:03 Předmět: |
|
|
Ahoj všem, mám na vás dotaz.
V hře jako Kalaten (tedy Čtverečkový/krokovací dungeon) nesmějí chybět kouzla. Jaký systém kouzel se vám nejvíce zamlouvá nebo vás zajímá?
1) alá Dungeon master - runy; kouzlo se sesílá naťukáním kombinace run. Tyto kombinace se dají najít ve svitcích apod.
2) alá klasika - konkrétní kouzla, kouzla se učím ze svitků/knih, sesílám kliknutím na jejich ikonu.
3) alá jiná klasika - kouzla znám, přístup k nim se mění dle zaměření postavy a její úrovně/skillu. (trochu diablovský přístup)
4) alá mix - kombinace 1 a 2 - kouzla si "připravím" naťukáním kombinace run a později sesílám kliknutím na ikonu. Kombinace se opět dozvím ze svitků/knih.
Napadá vás něco zajímavého? Podělte se o své úvahy. Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|