Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
milanvasek
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Londyn, Roznov p.R.
|
Zaslal: 12. březen 2010, 12:32:53 Předmět: 3d plosinovka |
|
|
Zdravim. mam takovy dotaz (omlouvam se, pokud to patri do jine casti fora...)
Jak slozite je z programatorskeho hlediska vytvorit 3d plosinovku - pobihajici a skakajici 3d postavicka, locknuta kamera v jednom pohledu atd. - v nejakem z tech volne dostupnych 3d enginu?
dalsi vec je, kolik se tu priblizne pohybuje programatoru, kteri by neco takoveho zvladli?  _________________ 3d artist @ Jellyfish Pictures, London |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 12. březen 2010, 12:53:14 Předmět: |
|
|
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). Schopných programátorů tu pár bude. Otázka je, jestli mají čas, a pokud ano, tak zda jsou ochotní ho věnovat. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milanvasek
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Londyn, Roznov p.R.
|
Zaslal: 12. březen 2010, 13:20:40 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). Schopných programátorů tu pár bude. Otázka je, jestli mají čas, a pokud ano, tak zda jsou ochotní ho věnovat. |
dik. no, doufal jsem ze dostanu trochu konkretnejsi informace _________________ 3d artist @ Jellyfish Pictures, London |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 12. březen 2010, 13:30:11 Předmět: |
|
|
No, myslím si, že je to přibližně stejně obtížné, jako tvořit jakoukoliv jinou hru...
Důležitý je opravdu kolizní systém, postavičku vidíš celou, musí mít tedy nějaký objem, neměla by propadat skrz terén...neměla by se zasekávat na hranách, atp.
Jinak jak říkám...je to stejně složité jako programování jiných žánru her...
frca napsal: |
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). |
Lol...jistě...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milanvasek
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Londyn, Roznov p.R.
|
Zaslal: 12. březen 2010, 13:35:18 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
No, myslím si, že je to přibližně stejně obtížné, jako tvořit jakoukoliv jinou hru...
Důležitý je opravdu kolizní systém, postavičku vidíš celou, musí mít tedy nějaký objem, neměla by propadat skrz terén...neměla by se zasekávat na hranách, atp.
Jinak jak říkám...je to stejně složité jako programování jiných žánru her...
frca napsal: |
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). |
Lol...jistě...  |
no, slo mi o to, jestli existuji enginy, kde se tyhle veci snadno definuji a tim padem usnadni spoustu prace. proste naimportovat FBX model s kostrou a animaci, viditelnou geometrii prostredi, potom nejakou kolizni geometrii atd...
myslel jsem, ze prave na to jsou ty free 3d enginy pripraveny a tak by to nemelo byt tak extremne slozite _________________ 3d artist @ Jellyfish Pictures, London |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 12. březen 2010, 13:55:31 Předmět: |
|
|
free 3d enginy su pripravene akurat na to pekne ta nasrat ked sa snazis implementovat nieco co pokladas za jednoduchu vec
ale nie...je to ako keby si sa pytal ci je trebars blender pripraveny na to ze v nom spravis 3d postavu do hry...no urcite je ale obtiaznost jej tvorby je klesajuca v zavislosti na schopnostiach grafika....to ci sa da nieco v niecom zrobit nevypoveda o jednoduchosti alebo zlozitosti tvorby. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milanvasek
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Londyn, Roznov p.R.
|
Zaslal: 12. březen 2010, 14:44:43 Předmět: |
|
|
diky! stazeno, doma to proctu
Desperadox: slo mi o to abych mel nejakou zakladni predstavu. neco jako "prumerne shopny programator neco takoveho v Unity, UDK...zvladne za par tydnu" nebo "porad bude potreba 5 programatoru a 10 mesicu casu na to aby se zacala postavicka hybat po plosine"  _________________ 3d artist @ Jellyfish Pictures, London |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 12. březen 2010, 19:57:48 Předmět: |
|
|
milanvasek napsal: |
diky! stazeno, doma to proctu
Desperadox: slo mi o to abych mel nejakou zakladni predstavu. neco jako "prumerne shopny programator neco takoveho v Unity, UDK...zvladne za par tydnu" nebo "porad bude potreba 5 programatoru a 10 mesicu casu na to aby se zacala postavicka hybat po plosine"  |
Prumerny designer mysoklikac to v Unity zvladne za par dni. Prumerny programator to v Unity zvladne za pul dne, pokud mu nekdo rekne, co ma udelat.
S kolizema si dneska uz moc lidi hlavu nelame - proste si naklikaj v nakym enginu, ze postavicka bude kolidovat jako kruh nebo obdelnik a je to. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|