.[ ČeskéHry.cz ].
3d plosinovka

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
milanvasek



Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Londyn, Roznov p.R.

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 12:32:53    Předmět: 3d plosinovka Odpovědět s citátem

Zdravim. mam takovy dotaz (omlouvam se, pokud to patri do jine casti fora...)

Jak slozite je z programatorskeho hlediska vytvorit 3d plosinovku - pobihajici a skakajici 3d postavicka, locknuta kamera v jednom pohledu atd. - v nejakem z tech volne dostupnych 3d enginu?

dalsi vec je, kolik se tu priblizne pohybuje programatoru, kteri by neco takoveho zvladli? Smile
_________________
3d artist @ Jellyfish Pictures, London
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 12:53:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). Schopných programátorů tu pár bude. Otázka je, jestli mají čas, a pokud ano, tak zda jsou ochotní ho věnovat.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
milanvasek



Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Londyn, Roznov p.R.

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 13:20:40    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí). Schopných programátorů tu pár bude. Otázka je, jestli mají čas, a pokud ano, tak zda jsou ochotní ho věnovat.


dik. no, doufal jsem ze dostanu trochu konkretnejsi informace
_________________
3d artist @ Jellyfish Pictures, London
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 13:30:11    Předmět: Odpovědět s citátem

No, myslím si, že je to přibližně stejně obtížné, jako tvořit jakoukoliv jinou hru... Wink
Důležitý je opravdu kolizní systém, postavičku vidíš celou, musí mít tedy nějaký objem, neměla by propadat skrz terén...neměla by se zasekávat na hranách, atp.
Jinak jak říkám...je to stejně složité jako programování jiných žánru her...

frca napsal:
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí).

Lol...jistě... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milanvasek



Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Londyn, Roznov p.R.

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 13:35:18    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
No, myslím si, že je to přibližně stejně obtížné, jako tvořit jakoukoliv jinou hru... Wink
Důležitý je opravdu kolizní systém, postavičku vidíš celou, musí mít tedy nějaký objem, neměla by propadat skrz terén...neměla by se zasekávat na hranách, atp.
Jinak jak říkám...je to stejně složité jako programování jiných žánru her...

frca napsal:
Složité to IMHO je (VODA jistě potvrdí).

Lol...jistě... Wink


no, slo mi o to, jestli existuji enginy, kde se tyhle veci snadno definuji a tim padem usnadni spoustu prace. proste naimportovat FBX model s kostrou a animaci, viditelnou geometrii prostredi, potom nejakou kolizni geometrii atd...
myslel jsem, ze prave na to jsou ty free 3d enginy pripraveny a tak by to nemelo byt tak extremne slozite
_________________
3d artist @ Jellyfish Pictures, London
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 13:51:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, VODA si píše engine sám a ještě se to učí za chodu.. ale pokud chceš použít hotový engine, třeba Unity3D, tady je tutoriál a vypadá to jednoduše:

http://unity3d.com/support/resources/tutorials/2d-gameplay-tutorial
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 13:55:31    Předmět: Odpovědět s citátem

free 3d enginy su pripravene akurat na to pekne ta nasrat ked sa snazis implementovat nieco co pokladas za jednoduchu vec Smile
ale nie...je to ako keby si sa pytal ci je trebars blender pripraveny na to ze v nom spravis 3d postavu do hry...no urcite je ale obtiaznost jej tvorby je klesajuca v zavislosti na schopnostiach grafika....to ci sa da nieco v niecom zrobit nevypoveda o jednoduchosti alebo zlozitosti tvorby.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
milanvasek



Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Londyn, Roznov p.R.

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 14:44:43    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Ano, VODA si píše engine sám a ještě se to učí za chodu.. ale pokud chceš použít hotový engine, třeba Unity3D, tady je tutoriál a vypadá to jednoduše:

http://unity3d.com/support/resources/tutorials/2d-gameplay-tutorial


diky! stazeno, doma to proctu Smile

Desperadox: slo mi o to abych mel nejakou zakladni predstavu. neco jako "prumerne shopny programator neco takoveho v Unity, UDK...zvladne za par tydnu" nebo "porad bude potreba 5 programatoru a 10 mesicu casu na to aby se zacala postavicka hybat po plosine" Smile
_________________
3d artist @ Jellyfish Pictures, London
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hardwire



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 117

PříspěvekZaslal: 12. březen 2010, 19:57:48    Předmět: Odpovědět s citátem

milanvasek napsal:
diky! stazeno, doma to proctu Smile

Desperadox: slo mi o to abych mel nejakou zakladni predstavu. neco jako "prumerne shopny programator neco takoveho v Unity, UDK...zvladne za par tydnu" nebo "porad bude potreba 5 programatoru a 10 mesicu casu na to aby se zacala postavicka hybat po plosine" Smile


Prumerny designer mysoklikac to v Unity zvladne za par dni. Prumerny programator to v Unity zvladne za pul dne, pokud mu nekdo rekne, co ma udelat.

S kolizema si dneska uz moc lidi hlavu nelame - proste si naklikaj v nakym enginu, ze postavicka bude kolidovat jako kruh nebo obdelnik a je to.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna