Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 13. červen 2010, 21:49:43 Předmět: OpenGL 4 serial |
|
|
Takze uverejnujem prvy clanok o OpenGL 4.
http://newwiki.ceske-hry.cz/Kategorie:OpenGL
V dalsej casti budu rozobrane shadre. uvytam kritiku kedze to urcite nie je dokonale.
pripadne chyby v kode si nevsimajte to je kvoly blbemu wordpressu.
EDIT: zmena odkazov na wiki kedze povodny hosting skoncil _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Naposledy upravil nou dne 15. červenec 2011, 10:54:19, celkově upraveno 4 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 13. červen 2010, 22:50:46 Předmět: |
|
|
Pěkný článek. Na jakém HW testuješ kód? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 14. červen 2010, 06:52:02 Předmět: |
|
|
na svojom radeon 5850. prakticky vsetko ale bude kompatibilne s OpenGL 3. mozno napisem aj tesselaciu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 14. červen 2010, 09:05:40 Předmět: |
|
|
Hoď pls link (nebo nejlépe kopii, aby se to zachovalo i pro budoucí generace když ti odejde web) na wiki  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 14. červen 2010, 11:18:41 Předmět: |
|
|
Najs, toto sa velmi hodi. Nou sa stava dalsim C-H guru a to je velmi dobre, pretoze stare ksichty uz vymreli, alebo na nas seru (pozdravujem Eosieho :-*)  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. červen 2010, 14:48:47 Předmět: |
|
|
nou: Jak ti Radeon 5850 funguje na linuxu? Jsou k dispozici ovladače verze 3.1, nebo dokonce 4? (Předpokládám, že jsou proprietární.) Díky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 14. červen 2010, 16:12:42 Předmět: |
|
|
funguje dobre. a funguju uz tak asi posledny rok od nejakych 9.3 kedy konecne opravily OpenGL+compiz (predtym to preblikavalo takze bolo treba vypinat compiz). ovladace samozrejme properiatne pretoze s 2.6.32 sa nedostanem ani do X. zakape to uz na ako keby neustalej inicializacii. co som skusal 2.6.34 tak tam som sa uz dostal aspon do X. ale ziadna akceleracia fakt pomale.
stvorkove ovladace boli najprv preview 10.3 a teraz s 10.5 je to v standartnej instalacii a funguje aj tesselacia tu mate ochutnavku http://img526.imageshack.us/img526/6154/tesx.png (tie diery su bug v ovladaci malo by to byt opravene).
o FOSS ovladacoch by ti vedel povedat viac Eosie. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kaemon
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 15. červen 2010, 12:26:33 Předmět: |
|
|
Díky za článek, donutil mě přestat používat glBegin() |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 16. srpen 2010, 05:12:05 Předmět: |
|
|
pisal som do AMD a ty mi potvrdily ze to bol bug. a aj to opravily. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 15:52:36 Předmět: |
|
|
Pár výhrad bych k tutoriálům měl, ale jsou celkem použitelné ... nicméně něco si neodpustím:
- verze GLSL pro OpenGL 3.3 není #version 300 ale #version 330
- s verzí 330 by se již neměl používat výstup přes gl_FragColor, ale řešit to přes vlastní out type ve fragment shaderu (rozhodně ne na AMD kartách, kde gl_FragColor nebere, NVidia jej myslím zpracuje, ale řve, že se jedná o deprecated stuff)
- od verze 150 by se mělo vždy definovat, zda běží shader v módu core či kompatibility, tedy #define GL_core_profile 1 či #define GL_compatibility_profile 1
- nevím proč, ale používat jako GLbuffer class mi přijde trochu divné (přece jenom těch bufferů je opravdu hodně - VBO, PBO, TBO, FBO, a další) _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 20:16:55 Předmět: |
|
|
OpenGL buffery nemají typ. VBO, PBO, UBO, TBO (a jiný BO) jsou jenom binding pointy, které říkají, k čemu to zrovna chceš používat. Jeden buffer teoreticky můžeš mít na všech čtyřech nabindovaný. Přijde mi logický mít tedy na všechny jednu třídu (v jiných API to tak je taky). V D3D10/11 je dokonce jeden typ na buffery i textury dohromady - resource.
FB-O (schválně tam dávám tu pomlčku, páč to není BO) je něco jinýho, to do té kategorie nepatří. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 21:41:00 Předmět: |
|
|
jo diky vilem no chybycka sa vloudil. to bude tym ze som to neskusal na skutocnom core profile. v dalsej casti to napravim. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 28. srpen 2010, 14:44:49 Předmět: |
|
|
ok tak som pridal dalsiu cast tentoraz o texturovani. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|