Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 13:58:35 Předmět: Ou |
|
|
Jaj ja uz jsem to smazal, neco ucime se C# nebo nejak tak.
Od toho poznavame C# jsem si stahnul taky nejaky tutorialy, ale jeste jsem to neotevrel. Ale nikde jsem se nedocelt vcem to mam tvorit, do ceho mam ted kod napsat, protoze tam je vic vyberu. Asi ta windows aplication? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Manox

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 14:03:29 Předmět: |
|
|
Máš si stáhnout Microsoft Visual Studio Express 2008 . Musi to byt verze 2008 Express c#, s jinou XNA nefunguje.
Pak si stáhni XNA 3.1 . Nestahuj XNA 4, zatim podporuje jen vyvoj her na Windows Phone
Existuje k tomu spousta tutorialu a je to asi jedna z nejsnadnejsich cest, jak zacit delat hry od zacatku.
Vsechno je zdarma, i hru muzes vydat, jedine omezeni je prodej her na Xbox 360, ale to Te zatim jiste netrapi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 14:10:13 Předmět: Maxon |
|
|
Maxon tedy diky, uz vim, ale nejsou to dve veci na stejnou vec? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 14:13:03 Předmět: |
|
|
Kinq: než stáhneš celé MSVS to se asi načekáš...
XNA je soubor knihoven pro render grafiky, to zatím nepotřebuješ.
Pro základy ti stačí "Console aplication". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 14:25:31 Předmět: Jaj |
|
|
tak proc mi teto zdrojak nefungoval:
using System;
namespace ukazky_zive
{
class AhojSveteApp
{
public static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Ahoj svete!");
Console.ReadLine();
}
}
} |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Manox

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 15:06:04 Předmět: |
|
|
Matasx napsal: |
Kinq: než stáhneš celé MSVS to se asi načekáš... |
Vzdyt v dobe flash disku prece nemuze byt problem dostat se nekam k rychlemu netu a lehce si to prenest domu. Nejsem si ted jisty, ta Express verze ma online instalator a pokud se nepletu, stahuje nejakych 150 MB pri instalaci. Jde stahnout i offline instalator, ale ten je vetsi. XNA ma priblizne 100 MB.
Kinq : Kde bydlis ?
Matasx napsal: |
XNA je soubor knihoven pro render grafiky, to zatím nepotřebuješ. |
To se pletes, neni to jen grafika, je to spousta veci kolem, vstupy (klavesnice, mys, gamepad), vytvareni okna, audio, site, ...
Kinq napsal: |
Maxon tedy diky, uz vim, ale nejsou to dve veci na stejnou vec? |
Jak psal Matasx, Visual Studio Express je jen prostredi pro psani aplikaci, zatimco XNA jsou jen knihovny pro tvorbu her.
Jen me napada k tomu proc to nejde, jestli je spravne nastaveny Startup object, aspon v MS by to mozna mohl byt problem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 15:35:06 Předmět: Diky |
|
|
Diky uz mam ten MSVS,(stacilo zavolat do Outu ) podarilo se mi zrychlit internet, flashku nemam a nikam bych se k rychlejsimu netu nedostal, protoze mam zlomenou nohu
tom visualu to funguje, takze pojedu podle tutorialu - Poznavame C# a Microsoft.NET, ale premyslim jak by se mi to nejlepe ucilo asi kazdej zdrojak co tam bude si prepisu rucne, aby se mi to otisklo do pameti |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 15:45:06 Předmět: |
|
|
Manox napsal: |
To se pletes, neni to jen grafika, je to spousta veci kolem, vstupy (klavesnice, mys, gamepad), vytvareni okna, audio, site, ... |
Nojo já vím "shame on me", ale potřeboval sem to nějak rychle vystihnout a tahle charakteristika byla zrovna při ruce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 17:53:56 Předmět: :D :D |
|
|
Hmm je to slozity, hrozne me matou ty hodnoty a zase mi nejdou zdrojaky, grrrr, jen je mi divny ze tady pocitam vejplatu zemedelcovi, programatorovi a sekretarce a v C++ jsem se ucil kreslit predmety pomoci prikazu.
Ty tutorialy z zive.cz vubec nechapu ale nasel jsem si jine |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Casio
Založen: 13. 01. 2009 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 21. červenec 2010, 22:02:59 Předmět: |
|
|
Ono samotný C++ neuní vykreslit nic, jen vypsat text do "černýho okna". Na vykreslení něčeho na obrazovku potřebuješ nějaký API (knihovnu), jako je OpenGL, Direct3D, XNA, ... . Takže např. C++ a OpenGL nebo C# a XNA.
Takže dál počítej vejplaty a až to všechno pochopíš, tak můžeš přejít na kreslení předmětů. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 22. červenec 2010, 08:11:11 Předmět: :D |
|
|
Pres noc jsem udelal asi 21-22tutorialu, uz bych ty vejplaty spocital i z hlavy Takova slozitejsi kalkulacka  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 22. červenec 2010, 17:27:39 Předmět: :D |
|
|
Chtel bych Vam vsem podekovat, ze jste mi pomohli budu pokracovat v C#, semtam jsem neco napisu, takze se nezapomente sem kouknout.
PS: Pres noc stahnu UDK a zkusim neco vytvorit
Diky vsem
Sakra privezl jsem si spatnej komp, tohodle kompu grafika nepodporuje pixel/vertex shader  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|