.[ ČeskéHry.cz ].
Death World
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 13:58:35    Předmět: Ou Odpovědět s citátem

Jaj ja uz jsem to smazal, neco ucime se C# nebo nejak tak.

Od toho poznavame C# jsem si stahnul taky nejaky tutorialy, ale jeste jsem to neotevrel. Ale nikde jsem se nedocelt vcem to mam tvorit, do ceho mam ted kod napsat, protoze tam je vic vyberu. Asi ta windows aplication?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 14:03:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Máš si stáhnout Microsoft Visual Studio Express 2008 . Musi to byt verze 2008 Express c#, s jinou XNA nefunguje.

Pak si stáhni XNA 3.1 . Nestahuj XNA 4, zatim podporuje jen vyvoj her na Windows Phone

Existuje k tomu spousta tutorialu a je to asi jedna z nejsnadnejsich cest, jak zacit delat hry od zacatku.


Vsechno je zdarma, i hru muzes vydat, jedine omezeni je prodej her na Xbox 360, ale to Te zatim jiste netrapi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 14:10:13    Předmět: Maxon Odpovědět s citátem

Maxon tedy diky, uz vim, ale nejsou to dve veci na stejnou vec?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 14:13:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Kinq: než stáhneš celé MSVS to se asi načekáš...
XNA je soubor knihoven pro render grafiky, to zatím nepotřebuješ.

Pro základy ti stačí "Console aplication".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 14:25:31    Předmět: Jaj Odpovědět s citátem

tak proc mi teto zdrojak nefungoval:

using System;



namespace ukazky_zive

{

class AhojSveteApp

{

public static void Main(string[] args)

{

Console.WriteLine("Ahoj svete!");

Console.ReadLine();

}

}

}
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 14:44:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevidím důvod proč by to nemělo jet. Mně to jede.

http://disk.jabbim.cz/matasx@njs.netlab.cz/sd.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 15:06:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
Kinq: než stáhneš celé MSVS to se asi načekáš...

Vzdyt v dobe flash disku prece nemuze byt problem dostat se nekam k rychlemu netu a lehce si to prenest domu. Nejsem si ted jisty, ta Express verze ma online instalator a pokud se nepletu, stahuje nejakych 150 MB pri instalaci. Jde stahnout i offline instalator, ale ten je vetsi. XNA ma priblizne 100 MB.
Kinq : Kde bydlis ?

Matasx napsal:
XNA je soubor knihoven pro render grafiky, to zatím nepotřebuješ.

To se pletes, neni to jen grafika, je to spousta veci kolem, vstupy (klavesnice, mys, gamepad), vytvareni okna, audio, site, ...

Kinq napsal:
Maxon tedy diky, uz vim, ale nejsou to dve veci na stejnou vec?

Jak psal Matasx, Visual Studio Express je jen prostredi pro psani aplikaci, zatimco XNA jsou jen knihovny pro tvorbu her.

Jen me napada k tomu proc to nejde, jestli je spravne nastaveny Startup object, aspon v MS by to mozna mohl byt problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 15:35:06    Předmět: Diky Odpovědět s citátem

Diky uz mam ten MSVS,(stacilo zavolat do Outu Very Happy) podarilo se mi zrychlit internet, flashku nemam a nikam bych se k rychlejsimu netu nedostal, protoze mam zlomenou nohu Very Happy
tom visualu to funguje, takze pojedu podle tutorialu - Poznavame C# a Microsoft.NET, ale premyslim jak by se mi to nejlepe ucilo asi kazdej zdrojak co tam bude si prepisu rucne, aby se mi to otisklo do pameti
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 15:45:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Manox napsal:

To se pletes, neni to jen grafika, je to spousta veci kolem, vstupy (klavesnice, mys, gamepad), vytvareni okna, audio, site, ...

Nojo já vím "shame on me", ale potřeboval sem to nějak rychle vystihnout a tahle charakteristika byla zrovna při ruce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 17:53:56    Předmět: :D :D Odpovědět s citátem

Hmm je to slozity, hrozne me matou ty hodnoty a zase mi nejdou zdrojaky, grrrr, jen je mi divny ze tady pocitam vejplatu zemedelcovi, programatorovi a sekretarce a v C++ jsem se ucil kreslit predmety pomoci prikazu.

Ty tutorialy z zive.cz vubec nechapu Very Happy ale nasel jsem si jine
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casio



Založen: 13. 01. 2009
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2010, 22:02:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono samotný C++ neuní vykreslit nic, jen vypsat text do "černýho okna". Na vykreslení něčeho na obrazovku potřebuješ nějaký API (knihovnu), jako je OpenGL, Direct3D, XNA, ... . Takže např. C++ a OpenGL nebo C# a XNA.
Takže dál počítej vejplaty a až to všechno pochopíš, tak můžeš přejít na kreslení předmětů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2010, 08:11:11    Předmět: :D Odpovědět s citátem

Pres noc jsem udelal asi 21-22tutorialu, uz bych ty vejplaty spocital i z hlavy Very Happy Takova slozitejsi kalkulacka Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kinq



Založen: 19. 07. 2010
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2010, 17:27:39    Předmět: :D Odpovědět s citátem

Chtel bych Vam vsem podekovat, ze jste mi pomohli budu pokracovat v C#, semtam jsem neco napisu, takze se nezapomente sem kouknout. Very Happy


PS: Pres noc stahnu UDK a zkusim neco vytvorit Very Happy

Diky vsem

Sakra privezl jsem si spatnej komp, tohodle kompu grafika nepodporuje pixel/vertex shader Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna