.[ ČeskéHry.cz ].
Mafia II - demo
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
djsmeegy



Založen: 18. 08. 2010
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2010, 10:30:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak Mafia 2 mě celkem dost nadchla. Už se těším na finální hru Smile

.. amoje hodnocení:

+ super dabing
+ město vypadá hezky
+ dost mě nadchl efekt s "opitím se" a pak následné jízdy a grafiky
+ i přes krátkost příběhu je zážitek super
+ super je "zárožní" skrytí se nebo přilepení na zeď

- grafika města by mohla být sice o něco lepší
- ke srážkám s chodcema by se hodilo více efektů jako v GTA 4
- pří střílení do mrtvol chybí efekty (jako by tam nebyli a střílelo se do země)

No pár vylepšní by rozhodně potřebovala, tak doufejme, že to zaplácnou nějakým patche Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2010, 12:27:39    Předmět: Odpovědět s citátem

djsmeegy napsal:
+ dost mě nadchl efekt s "opitím se" a pak následné jízdy a grafiky

To me naopak moc nevzalo. Prislo mi, ze tech "fazi opiti" je tam jen par a pak uz to moc nepokracuje (vypil sem asi 30 piv, ale tak od 4. to uz nebylo jine Smile a hlavne sem si nevsiml, zadneho efektu motani hlavy.

V mem miliovanem WoWku je imho ozralost lepe zvladnuta. Tam kdyz se clovek fakt hodne zleje, tak ke konci uz prakticky nic nevidi (totalni rozostrenost obrazu) a jit rovnym smerem je fakt kumst. Respektive prakticky to nejde a chodite od krajnice ke krajnici. Proste jak ozralej Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
shipo



Založen: 05. 11. 2007
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2010, 22:52:49    Předmět: Odpovědět s citátem

- konzoloidní ovládání a HUD (nevyužitá myš)
- odfláknuté menu (chybí nastavení vzdáleností a post rozmazávacích efektů)
- fakt mizernej kolizní systém (nedynamický, nezpomalující živé ploty)
- nepřerušitelné animace úbec nereagují na okolní svět (Poté co jsem při policejní kontrole nechtěně bouchl pěstí do vzduchu, policajti vytáhli pistole, a při následném úprku do auta Vito místo plynu nesmyslně zavíral přední dveře, a tedy i skončil)

Taky mise v demu je zpackaná, původní zimní verze má o dost drsnější atmosféru.
http://www.youtube.com/watch?v=GqI0htGAcbQ

Celkově je dvojka v porovnání s původní Mafií hůř technicky zpracovaná, ale věřím že to příběh časem zakryje. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 09:03:09    Předmět: Odpovědět s citátem

no mozna bych tu nekterym hnidopysskym poznamkam vytknul, ze se jedna jen o demo a jak uz to u dem byva, nemusi ani z daleka obsahovat vse co bude v plne hre a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili, vubec bych se nedivil, kdyby velka cast tech chyb v plne hre vubec nebyla. Jinak jako vetsina z vas z dema nejsem nijak nadseny ale na druhou stranu uz jsem hral plno her, jejichz demo bylo naprosto katastrofalni, ale plna verze byla super... takze klidek a pohodicka pockame s verdikty nad hrou az na jeji finalni verzi Smile
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 11:55:30    Předmět: Odpovědět s citátem

OGI napsal:
hnidopysskym

hnidopisskym?

OGI napsal:
a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili

Tak jak tedy, s predstihem nebo na posledni chvili? Wink Podle infa co mam od Flashe, tak tahle mise se predvadela uz hodne davno na E3 nebo kde, takze muzeme skutecne doufat, ze mezitim to jeste poladili (na druhou stranu samotny engine a AI uz muze byt aktualní), nicmene i z prednasky na GDS mam spis obavu, ze se kvuli konzolim orezavalo co se dalo, a to je pripad i toho prepinani AI a animaci. Holt dobra sand box hra to nebude, atmosferu pro pribeh to ale muze mit vic nez dostatecnou
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 12:10:25    Předmět: Odpovědět s citátem

OGI napsal:
no mozna bych tu nekterym hnidopysskym poznamkam vytknul, ze se jedna jen o demo a jak uz to u dem byva, nemusi ani z daleka obsahovat vse co bude v plne hre a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili, vubec bych se nedivil, kdyby velka cast tech chyb v plne hre vubec nebyla. Jinak jako vetsina z vas z dema nejsem nijak nadseny ale na druhou stranu uz jsem hral plno her, jejichz demo bylo naprosto katastrofalni, ale plna verze byla super... takze klidek a pohodicka pockame s verdikty nad hrou az na jeji finalni verzi Smile


Jo urcite je to pravda, ale je na tom demu videt, ze to stalo hodne trapeni. Hral jsem demo na Steamu a zajima mne jedna vec. Proc kdyz urcite maji source od textur, tak nepouziji nejakou Hires verzi na PC. Proste je na tom strasne znat tak konzole a to tlaceni do arkady za kazdou cenu jak je dnes moderni. Efektova fyzika je pekna, ale ta normalni chova se to dost podivne kolikrat. Je to demo uvidime final.

Je pro mne zahadou i to vypinani objektu a vecnej fokuseni - jeste takove divne. Je proste videt, ze konzole byl hlavni zamer. A AI je taky vosizeny kvuli konzolim. Hru si koupim, preci jenom na to delalo dost nasincu Smile
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 14:10:16    Předmět: Odpovědět s citátem

samboush: Souhlas

Pridam zas jen par postrehu z testovani sandbox featur:
- proc v zadnem bazenu neni voda?
- proc kdyz autem vjedu mezi stenu domu a kontejner, zpatky uz nevycouvam? (A prestoze mam kabriolet, tak z auta vylezu eFkem formou teleportace)
- a proc i po vylezu z auta slysim rany plechu o barak, jak se auto neustale snazi dostat z kolize? Wink
- s poslednimi zbytky zivota to napalim do sloupu a UMRU. A hra mi napise (CZ) "BYL JSI ZABIT". Jako kym, tim sloupem? Nebylo to treba spis "ZEMREL JSI"?
- naborim v male rychlosti telefonni budku, a ta ani skrabanec, zatimco autem to skubne (ja vim, jeden a pul tuny neni zadna vaha). Kdyz to rozjedu vic a rozbiju pul budky, tak si couvnu, abych to dokoncil, ale kdyz jsem se mysi podival pri couvani dozadu, rozbita budka zatim uplne zmizela. Prijde vam normalni nechat zmizet objekt, se kterym jsem pred sekundou interagoval, a ktery je 5 metru ode me?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 17:54:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to demo, tak nebudte tak kritičtí. Některy příspěvky mi připadají jako recenze už Smile
_________________
Žiju pro grafiku a animace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marty



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 18:09:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
... Prijde vam normalni nechat zmizet objekt, se kterym jsem pred sekundou interagoval, a ktery je 5 metru ode me?
Ano v GTA bezne mizi auta jen po tom co se ohlidnes jinam Very Happy . Ale opet bych to svedl na konzole a snahu setrit pameti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2010, 18:14:29    Předmět: Odpovědět s citátem

eX1 napsal:
Je to demo, tak nebudte tak kritičtí. Některy příspěvky mi připadají jako recenze už Smile


Imho je to demo pro marketingové účely, ne pro sběr chyb a jejich následné ladění - na to je pozdě, když ho vydali těsně před prodejem. Takže bych usoudil, že se plná nijak zásadně lišit nebude.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2010, 07:43:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Marty napsal:
Ano v GTA bezne mizi auta jen po tom co se ohlidnes jinam Very Happy

V GTA IV uz to neni tak do oci bijici (jako ve Vice City apod.), a rozhodne jsem se nesetkal s tim, aby zmizel zrovna ten objekt, se kterym jsem interagoval (nabourana auta, chodci).

eX1: Kriticky byt musim, ke GTA IV mam taky hromadu vyhrad (chybejici AA me fakt dojalo, a vyjde demo Mafie II a hadejte, co to taky neumi), od Mafie II jsem mel velka ocekavani, a ted zvazuju, jestli to vubec kupovat. Verim, ze pribeh bude dobry a variabilni a upouta to (ukazky z jednotlivych chapteru na mafia2game.com vypadaji dobre), ale ty sandbox bugy me proste irituji :/
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2010, 07:44:23    Předmět: Odpovědět s citátem

(bug)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2010, 13:35:26    Předmět: Odpovědět s citátem

V GTA IV jsem si nevšiml, že by objekty mizely, občas teda zmizí auto pokud se vrátíte z krámu, ale to bych bral spíše jako bug. V San Andreas a dřívějších verzích to měli více tragické, viz. např. nikde nikdo a pak se podíváte dozadu a spawne se tam armáda policajtů.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2010, 13:55:54    Předmět: Odpovědět s citátem

JC napsal:
občas teda zmizí auto pokud se vrátíte z krámu, ale to bych bral spíše jako bug.

Bug? V Česku celkem běžná věc Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2010, 20:55:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Sa divim, ze nikto este nenapisal to jedine mozne: It's not a bug, it's a feature! Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna