Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
djsmeegy
Založen: 18. 08. 2010 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 18. srpen 2010, 10:30:47 Předmět: |
|
|
Tak Mafia 2 mě celkem dost nadchla. Už se těším na finální hru
.. amoje hodnocení:
+ super dabing
+ město vypadá hezky
+ dost mě nadchl efekt s "opitím se" a pak následné jízdy a grafiky
+ i přes krátkost příběhu je zážitek super
+ super je "zárožní" skrytí se nebo přilepení na zeď
- grafika města by mohla být sice o něco lepší
- ke srážkám s chodcema by se hodilo více efektů jako v GTA 4
- pří střílení do mrtvol chybí efekty (jako by tam nebyli a střílelo se do země)
No pár vylepšní by rozhodně potřebovala, tak doufejme, že to zaplácnou nějakým patche  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 18. srpen 2010, 12:27:39 Předmět: |
|
|
djsmeegy napsal: |
+ dost mě nadchl efekt s "opitím se" a pak následné jízdy a grafiky |
To me naopak moc nevzalo. Prislo mi, ze tech "fazi opiti" je tam jen par a pak uz to moc nepokracuje (vypil sem asi 30 piv, ale tak od 4. to uz nebylo jine a hlavne sem si nevsiml, zadneho efektu motani hlavy.
V mem miliovanem WoWku je imho ozralost lepe zvladnuta. Tam kdyz se clovek fakt hodne zleje, tak ke konci uz prakticky nic nevidi (totalni rozostrenost obrazu) a jit rovnym smerem je fakt kumst. Respektive prakticky to nejde a chodite od krajnice ke krajnici. Proste jak ozralej  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
shipo

Založen: 05. 11. 2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: 18. srpen 2010, 22:52:49 Předmět: |
|
|
- konzoloidní ovládání a HUD (nevyužitá myš)
- odfláknuté menu (chybí nastavení vzdáleností a post rozmazávacích efektů)
- fakt mizernej kolizní systém (nedynamický, nezpomalující živé ploty)
- nepřerušitelné animace úbec nereagují na okolní svět (Poté co jsem při policejní kontrole nechtěně bouchl pěstí do vzduchu, policajti vytáhli pistole, a při následném úprku do auta Vito místo plynu nesmyslně zavíral přední dveře, a tedy i skončil)
Taky mise v demu je zpackaná, původní zimní verze má o dost drsnější atmosféru.
http://www.youtube.com/watch?v=GqI0htGAcbQ
Celkově je dvojka v porovnání s původní Mafií hůř technicky zpracovaná, ale věřím že to příběh časem zakryje.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 09:03:09 Předmět: |
|
|
no mozna bych tu nekterym hnidopysskym poznamkam vytknul, ze se jedna jen o demo a jak uz to u dem byva, nemusi ani z daleka obsahovat vse co bude v plne hre a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili, vubec bych se nedivil, kdyby velka cast tech chyb v plne hre vubec nebyla. Jinak jako vetsina z vas z dema nejsem nijak nadseny ale na druhou stranu uz jsem hral plno her, jejichz demo bylo naprosto katastrofalni, ale plna verze byla super... takze klidek a pohodicka pockame s verdikty nad hrou az na jeji finalni verzi  _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 11:55:30 Předmět: |
|
|
hnidopisskym?
OGI napsal: |
a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili |
Tak jak tedy, s predstihem nebo na posledni chvili? Podle infa co mam od Flashe, tak tahle mise se predvadela uz hodne davno na E3 nebo kde, takze muzeme skutecne doufat, ze mezitim to jeste poladili (na druhou stranu samotny engine a AI uz muze byt aktualní), nicmene i z prednasky na GDS mam spis obavu, ze se kvuli konzolim orezavalo co se dalo, a to je pripad i toho prepinani AI a animaci. Holt dobra sand box hra to nebude, atmosferu pro pribeh to ale muze mit vic nez dostatecnou _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 12:10:25 Předmět: |
|
|
OGI napsal: |
no mozna bych tu nekterym hnidopysskym poznamkam vytknul, ze se jedna jen o demo a jak uz to u dem byva, nemusi ani z daleka obsahovat vse co bude v plne hre a vzhledem k tomu ze vychazi s predstihem pred hlavni hrou a v tomhle pripade bylo evidentne vytvoreno az na posledni chvili, vubec bych se nedivil, kdyby velka cast tech chyb v plne hre vubec nebyla. Jinak jako vetsina z vas z dema nejsem nijak nadseny ale na druhou stranu uz jsem hral plno her, jejichz demo bylo naprosto katastrofalni, ale plna verze byla super... takze klidek a pohodicka pockame s verdikty nad hrou az na jeji finalni verzi  |
Jo urcite je to pravda, ale je na tom demu videt, ze to stalo hodne trapeni. Hral jsem demo na Steamu a zajima mne jedna vec. Proc kdyz urcite maji source od textur, tak nepouziji nejakou Hires verzi na PC. Proste je na tom strasne znat tak konzole a to tlaceni do arkady za kazdou cenu jak je dnes moderni. Efektova fyzika je pekna, ale ta normalni chova se to dost podivne kolikrat. Je to demo uvidime final.
Je pro mne zahadou i to vypinani objektu a vecnej fokuseni - jeste takove divne. Je proste videt, ze konzole byl hlavni zamer. A AI je taky vosizeny kvuli konzolim. Hru si koupim, preci jenom na to delalo dost nasincu  _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 14:10:16 Předmět: |
|
|
samboush: Souhlas
Pridam zas jen par postrehu z testovani sandbox featur:
- proc v zadnem bazenu neni voda?
- proc kdyz autem vjedu mezi stenu domu a kontejner, zpatky uz nevycouvam? (A prestoze mam kabriolet, tak z auta vylezu eFkem formou teleportace)
- a proc i po vylezu z auta slysim rany plechu o barak, jak se auto neustale snazi dostat z kolize?
- s poslednimi zbytky zivota to napalim do sloupu a UMRU. A hra mi napise (CZ) "BYL JSI ZABIT". Jako kym, tim sloupem? Nebylo to treba spis "ZEMREL JSI"?
- naborim v male rychlosti telefonni budku, a ta ani skrabanec, zatimco autem to skubne (ja vim, jeden a pul tuny neni zadna vaha). Kdyz to rozjedu vic a rozbiju pul budky, tak si couvnu, abych to dokoncil, ale kdyz jsem se mysi podival pri couvani dozadu, rozbita budka zatim uplne zmizela. Prijde vam normalni nechat zmizet objekt, se kterym jsem pred sekundou interagoval, a ktery je 5 metru ode me? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 17:54:33 Předmět: |
|
|
Je to demo, tak nebudte tak kritičtí. Některy příspěvky mi připadají jako recenze už  _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marty
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 18:09:19 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
... Prijde vam normalni nechat zmizet objekt, se kterym jsem pred sekundou interagoval, a ktery je 5 metru ode me? |
Ano v GTA bezne mizi auta jen po tom co se ohlidnes jinam . Ale opet bych to svedl na konzole a snahu setrit pameti. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. srpen 2010, 18:14:29 Předmět: |
|
|
eX1 napsal: |
Je to demo, tak nebudte tak kritičtí. Některy příspěvky mi připadají jako recenze už  |
Imho je to demo pro marketingové účely, ne pro sběr chyb a jejich následné ladění - na to je pozdě, když ho vydali těsně před prodejem. Takže bych usoudil, že se plná nijak zásadně lišit nebude. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. srpen 2010, 07:43:32 Předmět: |
|
|
Marty napsal: |
Ano v GTA bezne mizi auta jen po tom co se ohlidnes jinam  |
V GTA IV uz to neni tak do oci bijici (jako ve Vice City apod.), a rozhodne jsem se nesetkal s tim, aby zmizel zrovna ten objekt, se kterym jsem interagoval (nabourana auta, chodci).
eX1: Kriticky byt musim, ke GTA IV mam taky hromadu vyhrad (chybejici AA me fakt dojalo, a vyjde demo Mafie II a hadejte, co to taky neumi), od Mafie II jsem mel velka ocekavani, a ted zvazuju, jestli to vubec kupovat. Verim, ze pribeh bude dobry a variabilni a upouta to (ukazky z jednotlivych chapteru na mafia2game.com vypadaji dobre), ale ty sandbox bugy me proste irituji :/ _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. srpen 2010, 07:44:23 Předmět: |
|
|
(bug) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 21. srpen 2010, 13:35:26 Předmět: |
|
|
V GTA IV jsem si nevšiml, že by objekty mizely, občas teda zmizí auto pokud se vrátíte z krámu, ale to bych bral spíše jako bug. V San Andreas a dřívějších verzích to měli více tragické, viz. např. nikde nikdo a pak se podíváte dozadu a spawne se tam armáda policajtů..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 21. srpen 2010, 13:55:54 Předmět: |
|
|
JC napsal: |
občas teda zmizí auto pokud se vrátíte z krámu, ale to bych bral spíše jako bug. |
Bug? V Česku celkem běžná věc  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 22. srpen 2010, 20:55:26 Předmět: |
|
|
Sa divim, ze nikto este nenapisal to jedine mozne: It's not a bug, it's a feature!  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|