.[ ČeskéHry.cz ].
Dalibor Martišek: Matematické principy grafických systémů
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 1. září 2010, 21:19:53    Předmět: Dalibor Martišek: Matematické principy grafických systémů Odpovědět s citátem

Ahoj,
nemáte někdo zkušenosti s knihou Matematické principy grafických systémů od Dalibora Martišeka?
Narazil jsem na ni v bazaru na internetu a docela by mě zajímalo, jestli stojí za hřích.
Očekávám od ní, že ze spíše teoretického hlediska zkoumá počítačovou grafiku. Něco jako Moderní počítačová grafika, ale více z matematického hlediska.

Bohužel, prolistovat ji nemohu a PDF na zkouknutí jsem nikde nenašel.


Děkuji za názory Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 2. září 2010, 20:27:29    Předmět: Odpovědět s citátem

České knížce bych nevěřil, nejlepší je sáhnout po osvědčené literatuře v angličtině.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 2. září 2010, 20:29:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl jsem právě podobné pocity, i když Moderní počítačová grafika je slušné shrnutí, i když dost povrchové...
Ať žije klasika Real-time Rendering Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 03:18:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Mihulik napsal:
Ať žije klasika Real-time Rendering Smile

Ty mi normálně čteš myšlenky. Smile
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 05:01:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Haha Smile

No, koukám, že tuto knihu nechám jiným Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 07:47:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Mihulik napsal:
Měl jsem právě podobné pocity, i když Moderní počítačová grafika je slušné shrnutí, i když dost povrchové...
Ať žije klasika Real-time Rendering Smile


Je tam pomerne dost chyb, ktere nejsou ani nahlaseny v erratech.

Jak psal nekdo jiny, kdyz odbornou literaturu, tak svetove uznavane bible.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 11:43:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď mluvíš o těch Mat. principech nebo Moderní počítačové grafice? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 12:43:53    Předmět: Odpovědět s citátem

o Moderní počítačové grafice.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 14:47:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, já už ji četl víc než před rokem, ale pamatuji si, že tam byly občas zmatené formulace.
Pamatuješ si nějakou chybu, která tam byla?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 16:59:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Tych chyb je tam mrte. U nas na FEL je MPG II "biblia", niet sa comu divit, ked ju napisali nasi ludia (3/4). V praci ju mam na stole a obcas v nej niektore veci pohladame. A najdeme. Ale su aj lepsie knihy (ktore nemam Very Happy), napriklad Real-time Rendering ci Advanced Global Illumination (prvu napisal a druhu na hodinach pouziva(l) aj Akenine-Möller, inak fakt fajn typek a husty Very Happy). Cesku knihu by som si uz ale nikdy nekupoval (all offence Twisted Evil ).
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 17:04:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Koukám, že Real-Time Rendering musím dočíst. Skončil jsem někde na straně 150 a pak jsem na to neměl čas. Wink

Dobrá je prý taky Game Engine Architecture, co vyšla teprve nedávno. Psal ji týpek z Naughty Dog, dělali třeba hru Uncharted 2, takže je to fakt profík s pořádnou dávkou praxe, žádný akademik.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihulik



Založen: 18. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 17:43:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Game Engine Architecture mám a je výborná Smile

Přesně jak píšeš-na všem demonstruje praktické zkušenosti. A hlavně je psaná opravdu čtivě, jelikož většinou vše hned porovnává (tzn. neřekne tohle je špatně a tohle dobře...ale tohle má tyhle + a tyhle -) a přidá své nebo kolegů praktické zkušenosti Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sulthan



Založen: 24. 10. 2007
Příspěvky: 104

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 20:01:18    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Tych chyb je tam mrte. U nas na FEL je MPG II "biblia", niet sa comu divit, ked ju napisali nasi ludia (3/4).


MPG je super, Zara me ucil virtualni realitu, vyzna se. A rozhodne bych o tehle typcich nerekl, ze jsou to ciste akademici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 20:04:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Kedze ma este furt cakaju statnice a som dost paranoidny, radsej sa vobec o menovanom ani nikom inom od nas nijako pozitivne ani negativne ani neutralne dalej nebudem vyjadrovat Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 3. září 2010, 21:19:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Mihulik napsal:
Game Engine Architecture mám a je výborná Smile


Sakra ty máš ale přehled. Smile Znáš/četls ještě nějaký knížky, který jsou fakt dobrý a stojí za přečtení?
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna